[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Sjouw, Rotterdam (wederom)


Recommended Posts

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 8 months later...
  • Forumlid

toch rijden er enkele chauffeurs al jaren.

Die gaan gewoon mee na ieder faillissement.

Dus die zullen hun centen toch wel krijgen, linksom of rechtsom.

Of je dan een haar beter bent als de baas zelf....

Het is ook een manier om nog met NL chauffeurs te werken natuurlijk:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
toch rijden er enkele chauffeurs al jaren.

Die gaan gewoon mee na ieder faillissement.

Dus die zullen hun centen toch wel krijgen, linksom of rechtsom.

Of je dan een haar beter bent als de baas zelf....

Het is ook een manier om nog met NL chauffeurs te werken natuurlijk:bey:

ja, klopt nu rijden ze voor O.C.T.S BV. ff één letter veranderen en hoppeta wèèr vrolijk verder tuffen !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
O.c.t.s. is andere eigenaar, geen Sjouw. O staat voor Orselen

Nou, andere eigenaar ? mede eigenaar hoofd vestiging is nog steeds Dintelweg thuis basis van Sjouw

kleuren en wagens nog precies `t zelfde (alleen een andere letter) dus zeg `t maar, zal wel een rede

voor zijn. Maar Sjouw is nog steeds de :grote smurf: :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...
Gast butlerbob
Waar uit blijkt het dat ze alweer failliet zijn !!!! Mis toch een goeie bronvermelding?? jij schermt met een link van dik 7 maanden geleden..

Ik scherm niks want ik kan niet schermen en is mijn tak van sport niet veels te link met dunne ijzertjes die zo zwiepen, geef alleen even aan dat ik deze link van vorig jaar miste in het stukje over onze "vriend" Marco Sjouw die ik ooit in een ver verleden weleens ontmoet had vandaar mijn belangstelling.

Moet wel zeggen dat Marco Sjouw het goed speelt en dat zijn chauffeurs niets te kort komen want die gaan gewoon mee naar de volgende BV enz enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Ondertussen al opgegaan in OCTS, Orselen Container Transport Service! Oud nieuws dus ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

ja klopt had ik ook gezien, die van Orselen is toch wel een "sympathieke" man en zit in verschillende takken van transport en neemt zo nu en dan wat over, zoals ook een paar jaar geleden van Voorst Internationaal/Vo-Wa* en E.L.F.* Transport allemaal van één en dezelfde VOF trouwens een hoop gedonder geweest daar in Tholen in die tijd maar de rust daar is alweer een tijdje teruggekeerd.

Vo-Wa stond voor van Voorst en Waasdorp en E.L.F. voor Elbert, Lian en Frits een onderneming gedoemd om ten onder te gaan vanwege de te snelle groei van het wagenpark, waar heb ik dat vd week nu meer gelezen?

Grt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Van Voorst inderdaad ook een hoop gedonder. Reden in de containers en ook wel in charter voor Barsan in Tilburg. Zijn alle overgenomen auto s nu in geel gespoten en met special paint op de windschilden?

heb er gewerkt bij van Voorst int. precies één jaar contract werd niet verlengd vanwege te weinig telefonisch contact met Lian, terwijl ze een paar maanden daarvoor nog vertelde dat er niet zoveel gebeld moest worden want de telefoonkosten liepen te hoog op, ja wat wil je nou?

Nu belde ik al bijna nooit want zou niet weten waarvoor dus strikt onnodig bellen of een lulpraatje vond ik niet nodig.

Ik heb begrepen dat van Orselen de boel had overgenomen en ik heb ooit op een container terminal m'n oude karretje zien rijden daar maar was nog gewoon grijs.

Veel van die oude bakken (DAFXF 95) zijn te koop aangeboden bij diverse handelaars, maar wat ze tegenwoordig doen is voor mij een raadsel, weet alleen dat Elbert voor TB Europe reed met een zwart met grijze DAFXF op de UK maar dat is ook alweer twee jaar geleden.

Ze reden ook voor Barsan uit Tilburg ben daar een paar maal geweest om een trailer aan te koppelen voor de UK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Kan me vergissen maar ik zie geen charters meer rijden voor TB Europe met NL-platen. Waren vroeger Gerry Snoeks Mill (die ook voor Reining Dongen reed) en Elbert.

Zie wel Boeksteijn Mill rijden voor ze maar dat is allemaal buitenlands.

Zoals ik zei, Elbert heb ik twee jaar geleden voor het laatst gezien met een TB Europe trailer richting Calais, geen idee wat hij nu doet, het enige wat ik ooit nog ergens tegenkwam was op het hetzelfde adres in Tholen dat er een viskwekerij op naam stond van van Voorst, dus wellicht is Elbert nu van de wagen af en een viskwekerij begonnen, ff googlen op de naam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden