[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Jan de Lely, Geldermalsen


Recommended Posts

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Dat is het type Huub, vroeger was alles beter.:ja:biertjebiertje:banaan:

Toch niet Ik denk dat het nu beter is De auto,s zijn beter En veel sneller

Vroeger moest je alles zelf doen Wie loopt nu nog met een vet spuit om de auto heen

Wie smeert de auto nog door.Het nadeel is Dat in deze tijd nog altijd chauffeurs zijn die niet weten waar de motor zit

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Het was toen ook beter shompie, maar daar kunnen we wel over door blijven zeiken, maar we (jullie) moeten de rug rechten en de schouders eronder zetten en proberen te redden wat er te redden valt, al valt dat niet mee, dat is mij wel duidelijk.

Gerard, vroeger was alles beter, dat is absoluut zo. Alleen heb ik het nu ook goed maar het is "anders". Ik heb het bij alles wat ik doe naar mijn zin en ik heb alleen maar leuk werk.

Het kan wel, het is een keuze....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Vroeger ?

Beter ?

Zekers :ja: als je van min. 80 uur in de week houdt en gek bent van zooi op je nek nemen die min. 50 kg wogen :p

Die 80 uur was wel lekker, zeker aan het eind van de maand. En dan het liefst op zaterdag laden en gelijk weg. Min. 12 zaterdaguren en 10 zondaguren, en dan had je nog niet eens gerommeld.

Ik blij en ja, het baasie (toendertijd) ook blij.

En dingen op mijn nek van min 50 kg, het enige zware wat ik toen moest tillen was mijn tas met kleren voor een week of wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
JP,als jij gaat schrijven wil ik bij voorinschrijving bestellen!

Wat een tijd gehad op Rusland e.o. met die mannen!:angel:

Niet alleen met die jongens , er was altijd feest in rusland in de mooie jaren :ja: het begon voor ons al vaak op Helmsted en dan moest je nog 2 weken :banaan:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat was Ronald van Wolferen,een goede kennis en collega van me,al uit de tijd van Nico Mooy.

Er zijn nog steeds mensen die er aan denken dus aub niet te leuk worden.

Reed toen hij vermist raakte idd voor Arno boekesteyn uit Mill.

Klopt helemaal. Is gebeurd toen hij bij Boekestijn reed, ik denk zo'n 12 jaar terug. Met Jan de Lely was een auto verdwenen die met sigaretten reed. De oplegger hebben ze daarna leeg terug gevonden in Nederland als ik het goed heb. Ze reden in convooi, en dit was de laatste auto van het convooi. Die chauffeur van die auto was Frans van der H, komt uit de dezelfde plaats als ik. Dat was dacht ik een jaar voor dat incident met Boekestijn. Dat dat van Boekestijn is al veel over geweest op de tv. Op onderstaande link staat er meer over:

De laatste rit van Ronald van Wolferen – Peter R. de Vries

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Niet alleen met die jongens , er was altijd feest in rusland in de mooie jaren :ja: het begon voor ons al vaak op Helmsted en dan moest je nog 2 weken :banaan:

Dat kan zijn veel feesten En de vrouwen thuis haden geen cent te maaken.

Er waren vrouwen bij die moesten op kantoor hun geld op halen

Anders maakte man lief het op Dat is wel de andere kant van het verhaal

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden