[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Auto in brand, chauffeur bekneld


goudvis

Recommended Posts

  • Forumlid

Als we dan toch gaan speculeren: Het is een ferry/trein oplegger, die dingen hebben meestal niet het meeste onderhoud. Wie weet was de zekering in de cabine wel kapot en daardoor geen remlichten?

Niet dat ik zeg dat de Roemeen geen remlichten had hè? Dat suggereerde iemand anders!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik reed in Engeland zat echt wel op te letten en de jongen voor mij niet en ineens stond alles stil hij gaat erop ,ik heb het net gered om mijn auto stil te krijgen met alles wat ik had ,gelukkig niemand gewond ,maar als je maar 1seconde niet op let kan het echt wel telaat zijn maar dat weten we allemaal dus het hoeft niet altijd jou fout te zijn als je ergens achter op gaat

Sterkte aan de chauffeur en dat hij in gezondheid mag herstellen .

Ook die ene seconde is voor je eigen verantwoording dus opletten! Knal je ergens achterop kan je dat alleen jezelf maar verwijten!! (Dus wel je eigen fout)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

het is mijn broer die dit overkomen is

oke hij heeft een laptop in de auto maar wil dat zeggen dat hij die aan had

er zijn zo veel chauffeurs die z'n ding hebben

maar om dan maar te zeggen dat hij er mee bezig was

je was er vast niet bij toen het gebeurt is dus oordeel er dan ook niet over

gelukkig heb ik mijn broer nog

maar kan hier kwaad om worden dat iedereen direct zijn mening klaar heeft

net als geen afstand houden of met andere dingen bezig zijn

hoe kom je er op

mijn broer zit al 40 jaar op de weg

die weet heus wel wat wel en niet kan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

goed zo hilda, word er een beetje zat van dat iedereen zijn oordeel klaar heeft, en niet weet wat er is gebeurd, wat ik wel weet is, dat iemand zegt hij had een laptop, dat de volgende zegt ja hij zat met de laptop te spelen, de derde zegt hij had hem op zijn stuur liggen en nr vier heeft ook wel weer een verhaal, jullie waren er niet bij dus wat de oorzaak was, dat weet alleen derk, ik lees hier wel vaker verhalen die nergens op slaan, maar totaal uit zijn verband worden getrokken, deze man leeft nog maar er zijn velen die het niet overleven, leuk als je als familie of vrienden leest hoe collega,s deze mannen de grond intrappen,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hilda , allereerst sterkte.

het is niet belangrijk waar hij mee bezig was, belangrijk is hoe gaat het met hem en zijn collega?

er zijn vele dingen waardoor het fout kan gaan, en een laptop naast hem die aanstaat zegt mij niets, ik gebruik zulks zelf in mijn oude wagen om muziek op te luisteren .

@ butterfly "deze man leeft nog maar er zijn velen die het niet overleven, leuk als je als familie of vrienden leest hoe collega,s deze mannen de grond intrappen"

daar heb je ( U eigenlijk uit beleefdheid) volledig gelijk in. met mijn omscholing tot chauffeur kom ik er achter hoe anders het was dan de bouw waar ik vandaan kom. blij om te lezen dat er toch anderen zijn die meer meedenken met de ander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Orca0809

Hilda als eerste sterkte voor je broer en voor de Familie. Ik kan je gevoel heel goed begrijpen, maar net zo als bij voetbal wij 16 miljoen voetbalkenners hebben, zitten hier ook alleen maar de Beste chauffeurs. En een ongeluk hoeft men niet meer te onderzoeken, de antwoorden kan je op dit forum gewoon vinden :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

....Tot overmaat van ramp ontstond in de motor van de vrachtwagen brand,....

Gebeurt dit niet in iedere VERBRANDINGSmotor....?

Over het hoe en waarom ga ik niet in discussie...daar zijn andere meer kundig in, maar het feit blijft dat je altijd een kans loopt om op een gegeven moment net niet die 100% aandacht hebt die je eigenlijk nodig zou hebben.

2 jaar geleden heb ik een bus tegen een bergwand geparkeerd, met passagier schade en de hele reutemeteut. 1 seconde onachtzaamheid kan genoeg zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast countrygirl

Goed zo zussie, ze waren er niet bij dus ze kunnen ook niet oordelen. Helaas zijn er mensen die dit niet kunnen laten en het altijd beter weten dan de persoon zelf. Maar er zijn gelukkig ook andere mensen en die wil ik bedanken voor de lieve berichten. Want sterkte hadden we echt wel nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

bedankt voor jullie sterkte

derk ligt momenteel nog in duitsland

we hopen dat hij deze week nog naar nederland komt

maar hij had geen bijrijder

dat was van de andere wagen

hoe het daar mee is is niet bekent

derk heeft alles mee gekregen

en zelf de brand in de cabine geblust

en is ook niet in een helicopter vervoert maar in de ambulance

wilma :hoe wist jij dat derk na nederland zou komen

terwijl het niet bekent was bij bea zijn vrouw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

niet hadden countrygirl, hebben. na het revalidatie proces in het ziekenhuis begint het geestelijke pas.

dat kan jaren duren, ook wanneer het slachtoffer niets kan herrineren van het ongeluk, en dan nog acceptatie van littekens en eventueel invalide zijn, al dan niet gedeeltelijk.

sommige dingen heb ik naast mijn vriendin gestaan die het meemaakte (ongeluk) en mindervalide en die frustraties zelf.

daarom ook, jij, sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast countrygirl

Dank je Landy101fc, je hebt gelijk het is inderdaad hebben. Hij is de hele tijd bij bewustzijn geweest en kan zich alles goed herinneren. De acceptatie en de nasleep is denk ik ook erg voor hem. En de tijd die het duurt voor hij weer achter het stuur kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden