[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vortex neemt Timmer over


Gerard 2910

Recommended Posts

  • Forumlid
Oh wat zonde!

(sorry,1e reactie die opkwam)

Ik ken er chauffeurs die er werken

Hollandse chauffeurs dan

Maar die komen niks te kort

en daar bij alles netjes op tijd

Veel zijn er haast iedere avond thuis

Heb horen zeggen Hij wil over de 200 vrachtauto,s

Maar dat geeft in Venray of Noord Limburg alleen maar meer werk op

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En wie kan vertellen of dit valse berichtgeving was? >> http://www.chauffeursforum.nl/bedrijven-die-failliet-zijn-gaan/32065-intrapex-vortex-2-keer-failliet-2x-doorstart.html posting 6

Of anderszijds duidelijkheid?

Het is dan wel een bericht van bijna een jaar oud (scheelt 1 dag), maar dan nog....hebben we zoiets ook niet in Veendam/Coevorden zien gebeuren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ai, denk niet dat ze er echt beter van worden bij Timmer. Ze rijden toch nog naar best wat bestemmingen met Hollanders. Chauffeurs van Vortex staan vaak bij de oude veiling in Venlo, maar dat zijn volgens mij geen NL-ers.

Vortex is van De Klok maar ook die is failliet geweest. Wie durft de overname en dat nieuwe wagenpark van Vortex te financieren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En wie kan vertellen of dit valse berichtgeving was? >> http://www.chauffeursforum.nl/bedrijven-die-failliet-zijn-gaan/32065-intrapex-vortex-2-keer-failliet-2x-doorstart.html posting 6

Of anderszijds duidelijkheid?

Het is dan wel een bericht van bijna een jaar oud (scheelt 1 dag), maar dan nog....hebben we zoiets ook niet in Veendam/Coevorden

zien gebeuren?

Probeer is een keer positief te denken

En in Veendam is een heel ander verhaal

Weet jij wat er achter zat

Ik weet alleen Dat de chauffeurs op een eerlijke manier betaald worden

En dat er sociaal gedacht wordt.

Alleen dat de mensen die bij een bond zijn Er slechte gedachten over hebben is hun probleem

Ik weet alleen dat die internationaal werkt Ook met buiten landse chauffeurs

En dat de prijzen zo slecht zijn Dat er een hollandse chauffeur er niet voor rijden kan

Ik zou zeggen laat de bonden onder elkaar oorlog voeren

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wie kan vertellen of dit valse berichtgeving was? >> http://www.chauffeursforum.nl/bedrijven-die-failliet-zijn-gaan/32065-intrapex-vortex-2-keer-failliet-2x-doorstart.html posting 6

Of anderszijds duidelijkheid?

Het is dan wel een bericht van bijna een jaar oud (scheelt 1 dag), maar dan nog....hebben we zoiets ook niet in Veendam/Coevorden zien gebeuren?

Dat bericht van mij was in ieder geval geen valse berichtgeving. Eerst was het blijkbaar Vollenberg, daarna Intrapex, daarna Vortex. Dus geen 2x failliet maar 3x failliet zelfs.

Maar het loont wel, paar keer failliet gaan en dan nu binnen 1 jaar op 200 auto's zitten. Dan doe je iets toch goed... :cool:

Dat ze JD Timmer overnemen begrijp ik niet helemaal. Ik ken JD Timmer alleen maar van het rijden voor P&O Ferrymasters. Deden veel Italië verkeer voor P&O. Wat Vortex er dan aan heeft weet ik niet.

En of JD Timmer met Trex Cargo samenwerkte, weet ik ook al niet. Alleen wel dat Trex Cargo voornamelijk met Roemeense auto's reed. Dacht altijd dat JD Timmer hoofdzakelijk met Nederlandse chauffeurs werkte...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Timmer kwam vroeger al in het oostblok Vrij veel

Vortex. Is een paar maal failliet geweest.

Vortex is een paar maal verkocht geweest

Vollenberg is maar een maal failliet gegaan

toen heeft Vos Alles over genomen. Met de schulden

Als je veel werk hebt kun je veel

Bij timmer kon vroeger ook alles.

Zeker als je dag en nacht werken wilde voor niks

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat bericht van mij was in ieder geval geen valse berichtgeving. Eerst was het blijkbaar Vollenberg, daarna Intrapex, daarna Vortex. Dus geen 2x failliet maar 3x failliet zelfs.

Maar het loont wel, paar keer failliet gaan en dan nu binnen 1 jaar op 200 auto's zitten. Dan doe je iets toch goed... :cool:

Dat ze JD Timmer overnemen begrijp ik niet helemaal. Ik ken JD Timmer alleen maar van het rijden voor P&O Ferrymasters. Deden veel Italië verkeer voor P&O. Wat Vortex er dan aan heeft weet ik niet.

En of JD Timmer met Trex Cargo samenwerkte, weet ik ook al niet. Alleen wel dat Trex Cargo voornamelijk met Roemeense auto's reed. Dacht altijd dat JD Timmer hoofdzakelijk met Nederlandse chauffeurs werkte...

ik heb ze met elkaar trailers zien rijden (timmer en trex) er vanuitgaand dat dit coil transport was, aangezien ze dit beiden doen,maar weet dat natuurlijk niet zeker. trex rijden trouwens toch met poolse auto's (koszalin? staat op de deur? )

dat timmer met nederlanders werkte dacht ik ook altijd al heb ik altijd vraagtekens bij grotere firma's die schijnbaar toch nog ferry-trailers kunnen rijden.

daarnaast doet jd timmer ook nog N-duitsland en denemarken werk(volgens eigen website) misschien dat die tak overgenomen is? wat wellicht wel interresant is voor vortex?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Denemarken kom ik genoeg Timmertjes tegen. Met Timmer trailers erachter.

En van een charter heb ik wel eens begrepen dat ze een klein beetje Noorwegen en Zweden rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En in Veendam is een heel ander verhaal

Dat zal, het vergelijk met Veendam is: Een bedrijf dat op sterven na dood is (niet failliet, dat is het verschil) wordt door iemand, in dit geval de directeur, overgenomen..doet binnen afzienbare tijd een overname en.......

Eerst zien of dit beter gaat en dan pas geloven, positivo's die hard op hun smoel gaan hebben we al genoeg gezien in transport. Realisme heet zoiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

jij of ik hadden het ook over kunnen nemen.

Alleen het nadeel is. Er zijn altijd een groep mensen. Die altijd slecht denken

Waarom. Omdat ze meestal het werk niet uit gevonden hebben.

En in Veendam zijn bepaalde mensen er rijk van geworden

Maar daar hoor je nooit niks over.En dat daar veel werk is weg gevallen

Dat is maar bij zaak. Er is veel landbouw grond. Maar bewerken tegen kost prijs gaat al niet meer

Huub

bewerkt door Knoalster
quote verwijderd aangezien dit er recht onder staat
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zal, het vergelijk met Veendam is: Een bedrijf dat op sterven na dood is (niet failliet, dat is het verschil) wordt door iemand, in dit geval de directeur, overgenomen..doet binnen afzienbare tijd een overname en.......

Eerst zien of dit beter gaat en dan pas geloven, positivo's die hard op hun smoel gaan hebben we al genoeg gezien in transport. Realisme heet zoiets.

Meneer De Vries? Maar meneer De Vries betaalde wel. Al was het pas na 80 dagen, en de laatste rit dan niet meer, toen was de vogel gevlogen... Denk dat Vortex meer kans van slagen heeft dan De Vries. Zeker nu met die man van De Klok. Beetje combineren met faillissementje en brandje in de loods, wat centjes beuren, en je kunt er weer tegen aan... :cool:

Maar overnames zeggen ook niet alles hè. Zijn er meer die overnemen en daarna failliet gaan. Intrapex was trouwens een jaar of 10 terug bij een collega van me geweest, wouden toen zijn bedrijfje ook overnemen, maar is niet doorgegaan. Een jaar of 2 later waren ze failliet... M'n collega rijdt nog steeds trouwens...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@hwm: Dat klopt, iedereen had het over kunnen nemen.

@Frans1960: Ik hoop het voor de mensen die er werken, en dat deze meneer Vortex (voor het gemak) wél een plan heet

Voor Vortex en De Klok heb ik nooit iets gedaan. Voor De Vries wel. En de week erop ging hij failliet. Vind dat wel lullig. Dat faillissement wisten ze wel dat dat kwam, ik bedoel: dat weet je wel een week vantevoren. En dan nog willens en wetens vrachten verkopen. Had er vaker voor gereden. 80 dagen op de centen wachten, maar geld kwam wel. Dus was er niet zo bang voor. Stond toen ook met de bek vol tanden toen ze failliet waren. Voel je je wel een beetje genaaid.

Denk zoals Vortex het nu doet, is het wel goed. Een boel oosteuropeanen erop, en ook een gedeelte Nederlanders. De Greef Woudenberg, Versteijnen en E van Wijk, om er een paar te noemen, doen het zo al ontzettend lang. Is eigenlijk niks mis mee. Bij Vortex toendertijd, voor het faillissement, werkten er wat ik weet hoofdzakelijk Nederlanders en Duitsers. Was misschien toch te duur. En, daar moet ik Huub gelijk in geven: ze laten tenminste wel Nederlanders werken. Zijn genoeg bedrijven die bij voorbaat al geen Nederlander meer aannemen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mijn vorige baas heeft wel voor De Klok gereden, als chauffeur nooit gezeik gehad daar. Toen ze in Rotterdam hoorden, dat ik wegging bij v/d Made, vroegen ze of ik bij hen wilde komen. Van D2 'terug' naar C3, dus niet. Bij Koopman waar ik toen naartoe ging kreeg ik gelijk D3.

Alleen Nederlanders en Duitser te duur, Frans? Hangt er vanaf, bij ons hebben ze niks anders. Vanaf 1 augustus krijgen we er een grote klant bij, die nu nog zijn vervoer laat doen door een duitse firma met polen en tsjechen en een verdwaalde duitser...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Voor Vortex en De Klok heb ik nooit iets gedaan. Voor De Vries wel. En de week erop ging hij failliet. Vind dat wel lullig. Dat faillissement wisten ze wel dat dat kwam, ik bedoel: dat weet je wel een week vantevoren. En dan nog willens en wetens vrachten verkopen. Had er vaker voor gereden. 80 dagen op de centen wachten, maar geld kwam wel. Dus was er niet zo bang voor. Stond toen ook met de bek vol tanden toen ze failliet waren. Voel je je wel een beetje genaaid.

Denk zoals Vortex het nu doet, is het wel goed. Een boel oosteuropeanen erop, en ook een gedeelte Nederlanders. De Greef Woudenberg, Versteijnen en E van Wijk, om er een paar te noemen, doen het zo al ontzettend lang. Is eigenlijk niks mis mee. Bij Vortex toendertijd, voor het faillissement, werkten er wat ik weet hoofdzakelijk Nederlanders en Duitsers. Was misschien toch te duur. En, daar moet ik Huub gelijk in geven: ze laten tenminste wel Nederlanders werken. Zijn genoeg bedrijven die bij voorbaat al geen Nederlander meer aannemen...

Ze staan op Nederlandse chauffeurs te springen

Chauffeurs die ik ken staan in D.5 En zijn iedere avond thuis

Rond 18 uur zijn ze weer thuis Die ik ken

Uren en al geen probleem.

Als dat bedrijf veel werk kan binnen halen Daar is toch niks mis mee

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

dat timmer met nederlanders werkte dacht ik ook altijd al heb ik altijd vraagtekens bij grotere firma's die schijnbaar toch nog ferry-trailers kunnen rijden.

Destijds (en ik vermoed nog steeds) was de samenwerking tussen Jan Dirk Timmer en P&O meer dan alleen "trucking", zo verzorgde hij o.a. het onderhoud van P&O trailers. Omdat J.D. Timmer een Denemarken-specialist is, vermoed ik dat er onderling ook wel eens wat vrachten worden uitgewisseld. Leuk bedrijf trouwens dat, zo op afstand bekeken, de zaken goed voor elkaar heeft. Ben benieuwd of die twee bedrijfsculturen een beetje bij elkaar aan zullen sluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Timmer goed draait, waarom zou die dan verkopen?

Omdat het een aanbod is wat die niet kan afslaan? Lijk me niet.

Zal ik een voorspelling doen.

Vortex en Timmer gaan samen, binnen korte tijd gaat heel de boel failliet.

Vortex start weer door, maar dan neemt die de klote klanten en chauffeurs niet mee.

En van de schuld van de overname is die ook gelijk af.

Wedden voor een kistje bier? Ik zeg voor het eind van dit jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als Timmer goed draait, waarom zou die dan verkopen?

Omdat het een aanbod is wat die niet kan afslaan? Lijk me niet.

Zal ik een voorspelling doen.

Vortex en Timmer gaan samen, binnen korte tijd gaat heel de boel failliet.

Vortex start weer door, maar dan neemt die de klote klanten en chauffeurs niet mee.

En van de schuld van de overname is die ook gelijk af.

Wedden voor een kistje bier? Ik zeg voor het eind van dit jaar.

En weer heeft Willem:ja: het bij het juiste eind, vrees ik.

Ook ik denk dat hier een (faillissements) luchtje aan zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden