[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vortex neemt Timmer over


Gerard 2910

Recommended Posts

  • Forumlid
Je had je gewoon aan de regels moeten houden

Ik denk dat ze dan nog blij waren geweest

Je hebt hun geld gekost En daarom hebben ze jou niet meer nodig

Vergeet niet jij bent gewoon een nummer Daar moet je leren mee om te gaan

Jij vergeet dat een planner ook een baas heeft En die denkt er anders over

Veel bedrijven is het komen en gaan

Huub

Jij heb volgens mij totaal geen idee waar je over praat ofwel?

jij beschouwt je eigen ook als een nummer jah?

Figuren zoals jij maken de transportwereld nog erger kapot dan oostblok chauffeurs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Inmiddels is duidelijk hoe ze bij deze toko te werk gaan!

D

En dan nu wat ze mijn geflikt hebben, afgelopen vrijdag avond kreeg ik een berichtje dat ik de wagen op de zaak kon zetten en maandag eerst vrij had omdat er niet veel te doen was, niks meer gehoord en woensdag lag er een brief op de mat, dat mijn contract per 5 september afliep en niet verlengt werd..... Dus gewoon een brief op de dag zonder belletje of uitleg wat dan ook.

Wettelijk hebben ze niets verkeerd gedaan , je contract loopt van rechtswege af

Heb altijd de vonken uit m'n schoenen gereden voor ze, nooit ziek geweest, als ze me op zondag middag belde dat er iemand ziek oid was stond ik savonds op de stoep om naar Denemarken te vertrekken en nu flikken ze dus dit!

Heb door wat ik voor hun deed een rijverbod van 10maanden in Duitsland, wat ander werk zoeken op dit moment voor mij ook nog eens erg moeilijk maakt, terwijl het overal al erg rustig is.

Iedere chauffeur weet toch dat die persoonlijk verantwoordelijk is voor het overtreden van de wet , klinkt misschien wrang maar is wel de waarheid

Nu wil ik verder niet gaan lopen janken, en normaal zou ik nooit iets op internet knallen, maar wou toch graag even delen hoe het er bij de grote bedrijven in Nederland transportland aan toe gaat!

Zo gaat het inderdaad bij meer bedrijven , lees Nanno,s topic die na drie jaarcontracten wel kan verlengen maar wel op Cypriotische voorwaarden

Succes met je zoektocht naar een nieuwe baan.

De wet en harde waarheid ken ik ook wel, maar die staan allebei los van Menselijkheid!

In Timmer had ik het vertrouwen, ik zou bij wijze van spreken voor mijn werk en service naar zijn klanten toe door het vuur gegaan zijn,

achteraf had ik dit na de overname nooit moeten doen, maar achteraf is het altijd makkelijk, ons (de chauffeurs dus) was beloofd dat er niks zou veranderen, misschien tegen beter weten in, ben ik hierin meegegaan.

Zulk soort mensen laat je niet de moord sterven als je een beetje hart hebt lijkt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@ Kalakuski

In dit topic geef ik mijn stelling aan.

http://www.chauffeursforum.nl/transportnieuws/38617-belgie-socialistische-vakbond-belooft-monsterfiles-op-24-september-5.html

Trucker10 reageert met een voorbeeld uit eigen waarneming, en nu vetrelt DeSchouten wat hem overkomen is; precies datgene dat ik aangaf. Verderop vraag je mij in dat topic om antwoord te geven op jouw vraag. Een vraag die min of meer inhoudt dat er helemaal geen verdringing op de arbeidsmarkt is door MOE-landers. Dan geef ik je daar antwoord op, en blijft het van jouw zijde stil.

Geen beter voorbeeld dan dat van DeSchouten om mijn stelling te onderschrijven. Hij staat op straat, en een Litouwer rijdt nu op "zijn" wagen. DeSchouten de uitkering en een MOE-lander de baan. Kijk, dàt zijn de feiten.

Ik heb respect voor jouw mening, en waardeer de directheid waarmee je op dit forum post, maar we hebben (hadden) in Nederland al iemand die met bepaalde bevolkingsgroepen liever thee ging drinken. Voor iemand of een groep opkomen, prima, maar je kunt ook iemand doodknuffelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Een vraag die min of meer inhoudt dat er helemaal geen verdringing op de arbeidsmarkt is door MOE-landers. Dan geef ik je daar antwoord op, en blijft het van jouw zijde stil.

Geen beter voorbeeld dan dat van DeSchouten om mijn stelling te onderschrijven. Hij staat op straat, en een Litouwer rijdt nu op "zijn" wagen. DeSchouten de uitkering en een MOE-lander de baan. Kijk, dàt zijn de feiten.

Toch vind ik dit geen voorbeeld van verdringing.

Wie de markt (en de tarieven die betaald worden) een beetje kent, kan zo het ene na het andere transportbedrijf aanwijzen waar een Nederlandse chauffeur dankbaar moet zijn met iedere dag dat z'n werkgever de handdoek nog niet in de ring heeft gegooid. Kijk maar naar de opdrachtgevers waar ze voor rijden en het (soort) werk wat gedaan wordt.

Het is vaak moeilijk om een chauffeur daarvan te overtuigen, nog los van het feit of een buitenstaander aan een chauffeur moet gaan vertellen dat het onmogelijk is dat z'n baas hem nog kan betalen met dat type werk, of dat type opdrachtgever.

Alle mooie verhalen van chauffeurs ten spijt, die dan altijd toch weer het idee hebben dat precies "hun baas" speciale tarieven mag rekenen, of alle wachturen doorbetaald krijgt, of ... weet ik wat er zoal dan verteld wordt.

Lariekoek! Misschien houden werkgevers (in kleinere bedrijven) die verhalen tegen hun eigen chauffeurs ook nog wel in stand of maken dat hun eigen chauffeurs wijs. Waarom? Dat weet ik ook niet. Heel veel opdrachtgevers en soorten transport daar moet een Nederlandse vervoerder met Nederlandse chauffeurs gewoon heel erg ver vandaan blijven. Als hij tenminste niet stiekem zit te wachten op iedere chauffeur die uit zichzelf ontslag neemt. Of een zucht van verlichting slaakt als er weer een chauffeur z'n (pré-)pensioen heeft gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willem van jou constante gehamer over hoe goed die ossies wel niet zijn krijg ik zo langzamerhand wel een keer genoeg. Heb je geen ander stokpaardje?

Willem denkt dat alle bedrijven op maandag in rome en kopenhagen moeten lossen.

Elke maandag weer.

En daarom is volgens hem de nederlandse chauffeur overbodig.

Over oostblokkkers die in het weekend in de haven van vlaardingen bivakeren, om maandagmorgen een oplegger aan te pikken die gelost moet worden in Amsterdam hoor je hem niet.

Immers, dat bekt niet lekker, en je kan de nederlander er maar moeilijk de schuld van geven.

En dat vindt hij jammer....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat er chauffeurs vervangen worden weten we allemaal wel.

De vraag is hoezo?

Meerdere oorzaken, en niet alleen om de simple reden dat ze goedkoper zijn.

Dat het is Belgie erger is als in NL lees ik oa uit de verhalen hier op het forum.

Maar nog niet zolang geleden is er een forumlid naar Belgie verhuist. Het betreft hier iemand met Marokaanse achtergrond. Voor zovere dat belangrijk is.

Hij heeft toen bij Heisterkamp in Gent gesoliciteert, en werd aangenomen.

Later heeft die bij Schenk Belgie gesoliciteert en werd daar aangenomen. Nou staat Schenk goed aangeschreven. E6 betaald etc.

In NL zijn er ook vacature's genoeg. In de groente en fruit kunnen ze slecht aan goede chauffeurs komen. Koopman auto transport is op dit forum al vaker genoemt. Betaald goed, maar kan blijkbaar ook geen goede chauffeurs vinden.

Wij hier in Finland hebben ook nog een paar vacature's open staan. Chauffeurs zijn er genoeg, maar niet de chauffeurs die wij zoeken.

Afgelopen weekend met forumlid Johannes70 gestaan. Ook daar kunnen ze geen goede chauffeurs vinden.

Dat er chauffeurs vervangen worden is erg zat, maar er is ook nog werk zat. Goed betaald ook nog wel.

http://www.chauffeursforum.nl/verhalen/38182-tuinkabouter-tour-2.html

Hier heb ik geschreven wat er anders zou kunnen, dan wel ''moeten''

het gaat hier over Timmer/Vortex, en die rijden veel Denemarken. Aanstaande zondag/maandag ben ik daar ook weer, en op maandag zie ik ze weer rijden, wetende dat ze heel de nacht hebben zitten sturen. Maandag staan ze allemaal weer optijd stil, en dinsdag heel erg vroeg beginnen ze aan de terugreis, of gaan dan laden.

Vervang ze maar door Oostblokkers, en die Oostblokker gaat op vrijdagavond rijden, en is er zaterdag. En die kan er met een beetje geluk ook nog 45uur rust opzetten. Maandag om 8uur beginnen ze schoon, en mogen dan tot 23.00. Als ze maandag vol zitten, kunen ze NL bijna nog halen.

En heel het leger wat op zondagavond vertrekt, laat ik zeggen om 22.00, is om 13.00 Maandag uitgewerkt.

Ik hou me ogen wel open, en weet wel wat er gebeurt. Alles wat maandag na laat ik zeggen om 15.00 nog aan de gang is, zit tekloten met de rijtijdenwet.

Dubbele passen, magneten, schakelaars............

Dus niet alleen omdat die Oostblokker goedkoper is, maar ook omdat wat ik hier probeert tevertellen ze meer werk verrichten.

http://www.chauffeursforum.nl/allerhande-vragen/38693-drie-chauffeurs-op-een-wagen.html

In dit topic gaat het daar eigelijk ook om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koopman betaald goed?

Nu vertel je kwats willem.

Koopman is een net bedrijf, dat wel.

Maar zij betaalden vroeger e6, nu d5.

En dan vindt jij dat zij goed betalen?:confused:

O ja, en dan klagen dat er geen chauffeurs te vinden zijn...:rolleyes:

Sorry, maar ik ga geen hele week van huis, om hetzelfde te verdienen als iemand die lekker elke avond thuis aan de prak zit.

En dan zal er nu wel weer een preek komen, dat bedrijven uitvlaggen omdat de Nederlandse chauffeur een eerlijk inkomen wil....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willem denkt dat alle bedrijven op maandag in rome en kopenhagen moeten lossen.

Elke maandag weer.

En daarom is volgens hem de nederlandse chauffeur overbodig.

Over oostblokkkers die in het weekend in de haven van vlaardingen bivakeren, om maandagmorgen een oplegger aan te pikken die gelost moet worden in Amsterdam hoor je hem niet.

Immers, dat bekt niet lekker, en je kan de nederlander er maar moeilijk de schuld van geven.

En dat vindt hij jammer....

Nee hoor Routier.

Voor de Nederlandse chauffeur is er plaats genoeg. Echter niet om simpel van A naar B terijden. Zoals Huub het zegt, een zak cement kan iedereen weg brengen.

Ik heb wel vaker geschreven, het beste is een mix aan chauffeurs. Nederlanders-goedkope chauffeurs.

Laat die Nederlanse chauffeur maar lossen en laden, en gebruik die goedkope chauffeurs om de trailer van A naar B terijden, waar een Nederlander hem weer kan overnemen.

Dan maak het niet uit welke dag je moet lossen.

Dat er Oostblokkers in Vlaardingen staan zal best. Waar niet.

Maar jij ben ook wel eens een weekend weg geweest neem ik aan? En jij heb toen ook ergens 24 of 45 uur staan bivankeren.

Oftewel, hun maar ook wij Nederlanders staan ergens te bivankeren omdat de wetgeving dat verplicht.

Als jou werkgever je naar Engeland stuurt, en je daar trailers laat koppelen, doe je het zelfde als die Oostblokker in Vlaardingen.

Ga jij dan tegen je werkgever zeggen, van dat doe ik niet?

En dat het gebeurt weten we ook. Zie de berichtgeving op dit forum maar dat de Nederlanders de grootste cabotage rijders zijn in Engeland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Willem, er zit ook nog een verschil in betaling. Als een hollander overstaat dan krijgt hij OKV(kost dus extra, al kostte hij 2 euro per uur), opzich niet meer dan logisch want voor niets gaat de zon op.. Als bijvoorbeeld Pjotr overstaat, dan maakt dat niets uit, hij krijgt immers een vast bedrag, wat hij ook doet of waar hij ook staat. Daar zit ook een groot verschil in.

Ik heb wel altijd het idee dat de Polen ( om ze maar even oneerbiedig te noemen) meer vol full trailer transport doen, het transport waar je minder waarde aan kunt toevoegen als de distributie (zoals Zoetwatermatroos bijvoorbeeld doet).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koopman betaald goed?

Nu vertel je kwats willem.

Koopman is een net bedrijf, dat wel.

Maar zij betaalden vroeger e6, nu d5.

En dan vindt jij dat zij goed betalen?:confused:

O ja, en dan klagen dat er geen chauffeurs te vinden zijn...:rolleyes:

Sorry, maar ik ga geen hele week van huis, om hetzelfde te verdienen als iemand die lekker elke avond thuis aan de prak zit.

En dan zal er nu wel weer een preek komen, dat bedrijven uitvlaggen omdat de Nederlandse chauffeur een eerlijk inkomen wil....

Koopman autotransport.

Mocht ik geen gelijk hebben, dan moet je bij de Koopmanchauffeurs zijn die dat vertellen.

http://www.chauffeursforum.nl/mijn-bedrijf/35491-koopman-autotransport-vestiging-roosendaal.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willem, er zit ook nog een verschil in betaling. Als een hollander overstaat dan krijgt hij OKV(kost dus extra, al kostte hij 2 euro per uur), opzich niet meer dan logisch want voor niets gaat de zon op.. Als bijvoorbeeld Pjotr overstaat, dan maakt dat niets uit, hij krijgt immers een vast bedrag, wat hij ook doet of waar hij ook staat. Daar zit ook een groot verschil in.

Ik heb wel altijd het idee dat de Polen ( om ze maar even oneerbiedig te noemen) meer vol full trailer transport doen, het transport waar je minder waarde aan kunt toevoegen als de distributie (zoals Zoetwatermatroos bijvoorbeeld doet).

Gyydo, om met dat laatste tebeginnen.

Ja dat denk ik ook. Ze zullen meer de blokvrachten rijden.

Daarom schreef ik ook dat er voor een Nederlandse chauffeur best wel plaats is.

10-20 adressen laden.... En als die dan vol zit, dan blijft rijden rijden. Die 10-20adressen moeten er ook weer uit. Moet je Pjor niet laten doen.

Nederlanders zijn goed in adressen werk.

En in die blokvrachten zit de winst niet. Nooit gezeten ook. Het is het adressenwerk wat geld oplevert. Als je die auto temiste volpakt.

Over de betaling kan ik boeken volschrijven.

Maar jij als Nederlander krijgt per uur betaald.

Tel de laatste 12/13 salarisstrookjes bij elkaar op, en deel dat dat 12/13. Dan kom je op een bedrag. Ik noem het voor het gemak even 2000Euro.

Stel nou dat je vastgeld krijgt. Elke periode/maand 2000Euro. Ben je dan slechter af?

Echter vastgeld mag niet bij de Nederlandse wet. Dat het gebeurt weet ik ook wel, maar dan word op het salarisstrookje anders ingevult.

Nu nemen we Pjor. En die geven we vastgeld. Het bedrag maakt niet uit. Pjor zal er tevreden mee zijn.

En het maakt Pjor niet uit of die nou moet werken, of op een parking moet staan. Bij het laatste verdient die ze alvast makelijk. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Toch vind ik dit geen voorbeeld van verdringing.

Oh, hoe moet ik dat dan noemen?

Wie de markt (en de tarieven die betaald worden) een beetje kent, kan zo het ene na het andere transportbedrijf aanwijzen waar een Nederlandse chauffeur dankbaar moet zijn met iedere dag dat z'n werkgever de handdoek nog niet in de ring heeft gegooid. Kijk maar naar de opdrachtgevers waar ze voor rijden en het (soort) werk wat gedaan wordt.

Het is vaak moeilijk om een chauffeur daarvan te overtuigen, nog los van het feit of een buitenstaander aan een chauffeur moet gaan vertellen dat het onmogelijk is dat z'n baas hem nog kan betalen met dat type werk, of dat type opdrachtgever.

Alle mooie verhalen van chauffeurs ten spijt, die dan altijd toch weer het idee hebben dat precies "hun baas" speciale tarieven mag rekenen, of alle wachturen doorbetaald krijgt, of ... weet ik wat er zoal dan verteld wordt.

Lariekoek! Misschien houden werkgevers (in kleinere bedrijven) die verhalen tegen hun eigen chauffeurs ook nog wel in stand of maken dat hun eigen chauffeurs wijs. Waarom? Dat weet ik ook niet. Heel veel opdrachtgevers en soorten transport daar moet een Nederlandse vervoerder met Nederlandse chauffeurs gewoon heel erg ver vandaan blijven. Als hij tenminste niet stiekem zit te wachten op iedere chauffeur die uit zichzelf ontslag neemt. Of een zucht van verlichting slaakt als er weer een chauffeur z'n (pré-)pensioen heeft gehaald.

Is dat nu de (mede) oorzaak of het (mede) gevolg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Oh, hoe moet ik dat dan noemen?

Dat een werkgever geen werk (meer) kan vinden waarmee de betreffende chauffeur zijn kosten minimaal kan terugverdienen. En dus stopt met die betreffende chauffeur.

Is dat nu de (mede) oorzaak of het (mede) gevolg?

Tja lastige vraag.

20.000 Nederlandse chauffeurs (ik noem maar een aantal) die van een bepaalde ritprijs niet betaald kunnen worden, en 1.000.000 chauffeurs die van diezelfde "slechte" ritprijs een dik salaris overhouden en een werkgever die er ook nog wat aan overhoudt.

Zeg het maar .....

Zijn die paar Nederlandse chauffeurs maatgevend voor een "goed" of "slecht" transporttarief, of die overgrote meerderheid die er een zeer goed salaris mee kan verdienen (naar HUN maatstaven).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat een werkgever geen werk (meer) kan vinden waarmee de betreffende chauffeur zijn kosten minimaal kan terugverdienen. En dus stopt met die betreffende chauffeur.

Tja lastige vraag.

20.000 Nederlandse chauffeurs (ik noem maar een aantal) die van een bepaalde ritprijs niet betaald kunnen worden, en 1.000.000 chauffeurs die van diezelfde "slechte" ritprijs een dik salaris overhouden en een werkgever die er ook nog wat aan overhoudt.

Zeg het maar .....

Zijn die paar Nederlandse chauffeurs maatgevend voor een "goed" of "slecht" transporttarief, of die overgrote meerderheid die er een zeer goed salaris mee kan verdienen (naar HUN maatstaven).

Prachtig hoe u mij een rad voor ogen pobeert te draaien met die cijfers. Maar mag ik die even in het juiste perspectief zetten?

Het zijn 20.000 nederlandse chauffeurs PLUS 50.000 duitse 20.000 noorse, 20.000 zweedse, 15.000 deense 15.000 belgische chauffeurs. U noemt maar een getal, dus doe ik dat ook maar, en kom zo op 140.000 west-europese chauffeurs. Die miljoen oost-europese zal ook maar een slag in de lucht zijn. Reëel lijkt mij een één op één verhouding, m.a.w. 140.000 oost-europese chauffeurs zitten nu op de chauffeursstoel van 140.000 west-europese collega's.

Zijn die 140.000 west-europese chauffeurs maatgevend? Ik ben bang van wel. En dan hebben we het nog alleen maar over chauffeurs, niet eens over al die andere beroepsgroepen die met verdringing op de arbeidsmarkt te maken hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat noem jij verdringen Limboman?

Laten we het eens puur tot NL houden.

Daar is een CAO. Maar je weet toch net zo goed dat er zat bedrijven zijn die die CAO naar eigen goeddunken toepassen?

Waar komt bv het verhaal vandaan dat er nog maar weinig bedrijven zijn die CAO betalen? Laat staan E6.

Of wat tedenken van de ''ziekte'' genaamt Chypriotische CAO?

Of denk je dat dat nog maar weinig gebeurt?

Dan word het eens tijd om je beter telaten informeren. Het gebeurt namelijk al op vrij grote schaal.

Als die Oostblokker een concurent was, dan lagen ze wel een prijs neer in NL. Echter doen ze dat niet (veel.)

Het zijn de Nederlandse werkgevers die hun personeel vervangen.

Moet je de vervanger daarvan de schuld geven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik begrijp niet wie je bedoelt met "vervanger", maar dat maakt eigenlijk voor mij ook niet uit. De ondernemer doet niets anders dan ondernemen, en de oost-europese werknemer doet iets wat ik in hun situatie waarschijnlijk ook zou doen.

Ik leg de schuldvraag daar neer waar hij m.i hoort, namelijk daar waar men het allemaal mogelijk maakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vervanger. Nederlander eruit, Oostblokker erin.

Jij noemt het de ''schuld''vraag. Zo zie ik het niet. Nieuwe kansen.

Lidl/Aldi kwam ook naar Nederland. Ook goedkoop. Hebben ze een marktdeel overwonnen? jazeker wel.

Heeft een duurdere AH markt aandeel verloren? Jazeker wel.

Maar die ''markt'' heeft zijn weg ook gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Prachtig hoe u mij een rad voor ogen pobeert te draaien met die cijfers. Maar mag ik die even in het juiste perspectief zetten?

Toch zuig ik het aantal (naar schatting 20.000) "bedreigde" Nederlandse chauffeursplaatsen in het internationale vervoer niet zomaar uit mijn duim ( << klik !! < ).

U noemt wel een heel rijtje andere landen (50.000 duitse 20.000 noorse, 20.000 zweedse, 15.000 deense 15.000 belgische chauffeurs) maar hoeveel daarvan doen nog daadwerkelijk met mensen van eigen nationaliteit internationaal transport?

Dat miljoen chauffeurs uit : goedkopere landen" landen gezamenlijk is inderdaad een schatting uit het hoofd. Om een nauwkeuriger, onderbouwde schatting te maken zou ik meer data bij elkaar moeten pakken.

Het ging me er voornamelijk over dat "wij" met weinig zijn en "zij" met heel veel. Maar dat had u wellicht wel begrepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
@ Had dhr Klaassen het dan niet over dagritten?

Dat kan ik me in ieder geval herinneren dat hij dat ergens schreef.

Dat klopt Nederlanders doen dag ritten

De afstanden worden gedaan door oostblok mensen

De reden is Die kijken niet naar een weekend

Bij die dag ritten Zijn er bij die het zo bont gemaakt hebben

Dat ze weg gestuurd zijn

Ik ken verschilende die er werken Ze zeggen dat ze het goed hebben

Alleen je moet je aan de tijd houden

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Toch zuig ik het aantal (naar schatting 20.000) "bedreigde" Nederlandse chauffeursplaatsen in het internationale vervoer niet zomaar uit mijn duim ( << klik !! < ).

U noemt wel een heel rijtje andere landen (50.000 duitse 20.000 noorse, 20.000 zweedse, 15.000 deense 15.000 belgische chauffeurs) maar hoeveel daarvan doen nog daadwerkelijk met mensen van eigen nationaliteit internationaal transport?

Dat miljoen chauffeurs uit : goedkopere landen" landen gezamenlijk is inderdaad een schatting uit het hoofd. Om een nauwkeuriger, onderbouwde schatting te maken zou ik meer data bij elkaar moeten pakken.

Het ging me er voornamelijk over dat "wij" met weinig zijn en "zij" met heel veel. Maar dat had u wellicht wel begrepen.

Hoewel ik in veel zaken uw mening deel, ben ik bang dat wij het over dit onderwerp op dit forum niet eens gaan worden. Het onderwerp vind ik desalniettemin zeer interessant. We zouden eens vis-à-vis bij een kop koffie verder moeten kunnen discussiëren, maar dan dan zijn we wel onze anonimiteit kwijt. Misschien een tè hoge prijs. :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Om u de waarheid te zeggen weet ik eigenlijk niet eens waarover we het niet eens zijn.

Eigenlijk is er een overlap tussen dit topic en dit http://www.chauffeursforum.nl/transportnieuws/38617-belgie-socialistische-vakbond-belooft-monsterfiles-op-24-september-6.html .Om het kort samen te vatten: de al dan niet aanwezige verdringing op de west-europese arbeidsmarkt van westerse- door oost-europese werknemers, en de oorzaken en gevolgen daarvan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden