Spring naar bijdragen

Vortex neemt Timmer over

Gerard 2910
 Share

Recommended Posts

Gast butlerbob

Sommige mensen zeggen ook dat voetballers hebzuchtig zijn. Maar ze worden wel mooi europees kampioen in Brazilië. Wie het laatst lacht.

Europees kampioen waren we al in 1988 maar we hebben het hier wel over een WERELD-kampioenschap of zijn ze in Brussel nu zover doorgeschoten dat "Europa" nu ook de hele wereld overneemt.

Sommige daar in Brussel krijgen van dat idee een "harde plasser" of zelfs een "stijve clitoris", toch maar goed dat die Smit-Kroes weg is want dat wil je toch niet zien of meemaken LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Of geld ook hier weer "horen ,zien en zwijgen........."......

Welnee is een trend aan het worden en op deze manier verdwijnen dus ook de wagens in het duurdere segment, heb pas mijn BMW 860 turbo met verwarmde trekhaak ingeruild voor een Lada uit 1986, een soort van cabrio want het dak moest ik er zelf op lijmen met secondelijm. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...
  • Forumlid

De overname van JD Timmer Ommeren door Vortex bracht waarschijnlijk niet het resultaat wat directeur Vos voor ogen had. Het Scandinavië werk en personeel wat Timmer meebracht is uitgedraaid op een grote flop hoorde ik van ex werknemer.

Eerst is nog geprobeerd al de ( dure) chauffeurs en planners van JD Timmer eruit te werken. Dat is redelijk gelukt begreep ik. Maar nog was het met alleen Litouwse chauffeurs en junior planners niet rendabel genoeg wat uiteindelijk resulteerde in sluiting van Vortex Venray.

De planning (of wat daarvan nog over is )van Vortex gebeurt nu vanaf de moedervestiging de Klok in Nijmegen. Het Litouwse kantoorpersoneel heeft mee mogen verhuizen en kunnen weer wonen in de woonunits op de parkeerplaats...

Ook de heer Timmer heeft zijn biezen weer gepakt na teleurstellende resultaten en werkt nu onder de naam Timmer Trucking vanaf de oude locatie samen met Trexcargo. En is verder gegaan met charteren voor Ferrymasters met enkele overgebleven oud Nederlandse Timmer chauffeurs en de rest gebeurt met Litouwse chauffeurs van de Klok en Poolse chauffeurs van Trexcargo. Nu hebben de laatste overgebleven Nederlandse chauffeurs afgelopen week ook te horen gekregen dat ze vanaf 1Juni van hun auto af moeten want er wordt niets verdiend....

Moraal van het verhaal, weer een mooi bedrijf helemaal leeggemelkt. Nederlandse chauffeurs eruit geknikkerd en de baasjes toch de zakken kunnen blijven vullen onder het motto van; Europa 1 ! Wanneer wordt men eens wakker in Brussel ?? Of hebben we de strijd van de MOE landen verloren.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Doen voornamelijk transport van Nederland naar Duitsland

Ja dan is het toch legaal. Ik mag ook in Roemenie gaan werken als ik dat wil. (en dan bijvoorbeeld een beetje naar Bulgarije pendelen ofzo) 

Of het maatschappelijk verantwoord c.q. geaccepteerd is, is een tweede. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Legaal ok. Verantwoord ondernemen?

ja ook, winst maken door de kosten zo laag mogelijk te houden is een bedrijfsstrategie...

maatschappelijk verantwoord ondernemen? Nee voor Nederlanders niet... voor Polen/Litouwers echter wel...

mede mogelijk gemaakt door de eu!

Link naar opmerking
Deel via andere websites