[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

De eerste keer in 45 jaar


engelandvaarder

Recommended Posts

  • Forumlid

Vrijdag avond ben ik voor de eerste keer in 45 jaar weggesleept, dit ondanks dat alleen mijn achterlicht stuk was en iedere aap met een steeksleutel dit ter plaatse had kunnen repareren, Ik werd van Cambridge naar Crick getrokken terwijl er een DAf dealer om de hoek zit.

.post-6290-1394786268,9319_thumb.jpg

post-6290-1394786269,3395_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als het mijn eigen wagen was had ik er mee naar huis gereden maar Royal Mail heeft mensen die deze beslissingen nemen, ik kwam in Crick aan waar zij dachten dat ik naar Norwich gesleept zou worden dus zij hadden al iemand met mijn terugvracht naar Norwich gestuurd, ook dit was geen probleem ik pakte een verse trekker en een lege trailer en hobbelde netjes terug naar Norwich.

Helaas werk ik hier als uitzend kracht, luizenleven is het werk te zwaar omschrijven.Gemiddeld salaris van de vaste krachten tussen de 30.000- 40.000 pond per jaar netto en alle dagen thuis en op alle avond an nacht ritten minimaal 2 uur rust.

Het enigste nadeel is dat je nooit weet welk hondenhok je mee krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vanaf 1 januari krijgen de uitzendkrachten het zelfde uurloon als de vaste krachten vorige week werkte ik 50.25 uur £ 812.57 bruto £ 592.18 netto op de rekening van ome Dirk, dit was een combinatie van dag avond en nacht uren. Er zijn een aantal 15 uur diensten die om 22.00 beginnen de volledige 15 uur worden nachturen.

Als je voor een staatsbedrijf werkt word er niet naar winst gekeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kon je de auto zelf niet maken

Moet is kijken wat dit kost allemaal

Weer een jaar voor niks werken

Huub

Huub zoals ik eerder al melde een aap met een steeksleutel had dit kunnen doen, wij hebben hier een vakbond die zoiets niet toestaat wij mogen niet eens een lampje vervangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

in de jaren 80 toen ik veel met vlees op engeland reed .

ging ik altijd naar de markt ''smitfield ''in londen .

daar gaf je de papieren af aan de voorman fred en zette je de auto op de plek ,en fred regelde het verder .

er was daar een losploeg aanwezig die dan vanzelf kwam om te lossen als je aan de beurt was .

en probeerde niet om zelf te lossen want dan had je problemen .

deze mensen werden betaald om te lossen ,dus zelf doen was er niet bij .

anders werd de vakbond ingeschakeld en waren de poppen aan het dansen .

daar werd alles nog met de hand gelost ,schapen ,kalveren ,en noem maar op .

alles werd op de nek naar binnen gedragen de hallen in .

mooie tijd ,vaste kern die er altijd kwam ,goedegebuur ,viande ,laros,bussink,enz

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als het mijn eigen wagen was had ik er mee naar huis gereden maar Royal Mail heeft mensen die deze beslissingen nemen, ik kwam in Crick aan waar zij dachten dat ik naar Norwich gesleept zou worden dus zij hadden al iemand met mijn terugvracht naar Norwich gestuurd, ook dit was geen probleem ik pakte een verse trekker en een lege trailer en hobbelde netjes terug naar Norwich.

Helaas werk ik hier als uitzend kracht, luizenleven is het werk te zwaar omschrijven.Gemiddeld salaris van de vaste krachten tussen de 30.000- 40.000 pond per jaar netto en alle dagen thuis en op alle avond an nacht ritten minimaal 2 uur rust.

Het enigste nadeel is dat je nooit weet welk hondenhok je mee krijgt.

Coventry ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zit toch tussen Stobart en Stobart in?:D

Ik dacht dat ze die site daar verkocht hadden?

Stobart was nooit geen eigenaar van deze of enige andere sites in Engeland alles is op huur of lease zelf het materiaal. naast Stobart zitten hier een groot aantal andere bedrijven ondermeer Royal Mail met een pakhuis met over 100 loskaaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
in de jaren 80 toen ik veel met vlees op engeland reed .

ging ik altijd naar de markt ''smitfield ''in londen .

daar gaf je de papieren af aan de voorman fred en zette je de auto op de plek ,en fred regelde het verder .

er was daar een losploeg aanwezig die dan vanzelf kwam om te lossen als je aan de beurt was .

en probeerde niet om zelf te lossen want dan had je problemen .

deze mensen werden betaald om te lossen ,dus zelf doen was er niet bij .

anders werd de vakbond ingeschakeld en waren de poppen aan het dansen .

daar werd alles nog met de hand gelost ,schapen ,kalveren ,en noem maar op .

alles werd op de nek naar binnen gedragen de hallen in .

mooie tijd ,vaste kern die er altijd kwam ,goedegebuur ,viande ,laros,bussink,enz

gr piet

dat bestaat nog steeds de smithfield market maar daar wil je dood nog niet gevonden worden. Wat een teringzooi is het daar. Je hebt nu nog steeds dat je geld moet geven aan zo''n vent op een heftruck en die lost dat je pallets. Maar als je te laat bent op de markt is het een rotzooi. Dan komen al die slagers daar s'' morgens vroeg om vlees te halen en kom je er moeilijk weg. In engeland lopen ze af en toe zo belachelijk ver achter met logistieke oplossingen. Zo'n vleesmarkt hoort niet meer midden in het centrum. Daar hoor je gewoon een logistiek centrum buiten de stad van te maken. Dan heb je ook niet al dat vrachtverkeer door de stad. En die slagers en vleesboeren komen dan vanzelf wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden