Spring naar bijdragen

Forumsponsors afbranden


Recommended Posts

  • Forumlid

Het lijkt er soms wel eens op of leden het een sport vinden om onze forumsponsors zo snel mogelijk tegen zich in het harnas te jagen.

Deze sponsors zorgen er juist mede voor dat het forum ook kan bestaan. Is het nu zo moeilijk om juist die groep met iets meer respect te behandelen ?

Men mag best de discussie aan gaan en uitleggen waarom men niet zo gecharmeerd is van een bepaald product, maar om nu met totaal onzinnige argumenten te komen zoals in herbalife topic te zien is vind ik totaal respectloos naar de sponsor toe.

Je hoeft het echt niet eens te zijn met een sponsor, je mag er zelfs een hekel aan hebben, maar reageer dan niet in die topics of doe het netjes.

Proberen je gelijk te halen aan de hand van andere berichten gevonden op google vind ik ook al geen erg sterk argument.

Toon gewoon respect voor de bedrijven die het forum hebben gevonden en proberen om via het forum hun product wat meer bekendheid te geven en de chauffeur op de hoogte wil brengen van hun product.

Forumsponsors hebben het recht en de mogelijkheid om berichten te verwijderen uit hun gedeelte, dat ze dat niet of nauwelijks doen laat ook zien dat ze respect hebben voor jou en de discussie niet uit de weg gaan.. Maar als het beledigend of wat dan ook gaat worden zou het me niks verbazen als er een grote bezem door gaat.

Komende week ben ik op vakantie, maar ik vraag de admins om die topics wat extra aandacht te geven.

--== Freddy ==--

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Freddy,

zonder sponsors geen forum, maar zonder leden ook geen forum hè...

Fijne vakantie... Ben je wel voor de 30e terug?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ach Frans.. van de 6000+ leden kunnen er best wel een paar gemist worden hoor.. :D (ook veel posters wel, is al eens eerder voorgekomen en we leven nog steeds).

Jij hebt jouw mening, ik de mijne.. Kom eens langs op de BBQ zou ik zeggen, kunnen we er onder het genot van een hamburger, karbonaaadje, speklapje en natuurlijk het natje niet te vergeten over brainstormen.... Ik heb zo het idee dat we het saampkes best gezellig zullen hebben.. :D

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Welk topic bedoel je ?

Toch niet diegene in de afdeling forumsponsors ????? Die afdeling is juist van hun.. Dus daar kunnen ze zoveel mogelijk proberen hun product te promoten.

En nee, het is niet de vrouw van Herbie (op zeker).

--== Freddy ==--

Toch vind ik het best irritant - en is het volgens mij ook tegen de forumregels- dat er in een topic over chauffeurs en gezondheid iemand met de naam 'Herba' ongegeneerd zit te spammen voor een product waar je gewicht van zou verliezen.

De Volvo-banner boven de forum-index stoort mij niet, maar ik weet niet wat ik van 'Herba' moet denken. Maar op zo'n manier kan de bewuste poster wel negatieve reacties verwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kom eens langs op de BBQ zou ik zeggen, kunnen we er onder het genot van een hamburger, karbonaaadje, speklapje en natuurlijk het natje niet te vergeten over brainstormen.... Ik heb zo het idee dat we het saampkes best gezellig zullen hebben..

HMMM, het water loopt me in de mond. Het is wat ver voor me anders kwam ik zeker. Dat Herba gebeuren stuur ik wel door naar mijn vrouw :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Peggel

ik ga dat topic maar eens opzoeken dan, maar mijn inziens is er sowieso niets mis met Herbalife, en een beetje gezondheid mag gepromoot woorden lijkt mij.

en anders de bekende zin... 'dan lees je het toch niet':p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Stefan
ik ga dat topic maar eens opzoeken dan, maar mijn inziens is er sowieso niets mis met Herbalife, en een beetje gezondheid mag gepromoot woorden lijkt mij.

en anders de bekende zin... 'dan lees je het toch niet':p

Als je gezond wilt leven dan moet je gewoon gezonde voeding nemen. Twee ons groente en twee stuks fruit draagt eraan bij. Contrast tussen Herbalife en gezondheid is nogal groot. Denk aan je voeding, ga sporten en je werkt pas echt aan je gezondheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Stoor mijzelf er niet aan, die Volvo banner boven aan de pagina zie ik trouwens niet? Die was na de forumupdate ineens weg toen.

Ik zie 't zo, zonder forumsponsors kunnen alle leden straks €2,- p.p. gaan bijdragen, is kijken hoeveel mensen dat overhebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als je gezond wilt leven dan moet je gewoon gezonde voeding nemen. Twee ons groente en twee stuks fruit draagt eraan bij. Contrast tussen Herbalife en gezondheid is nogal groot. Denk aan je voeding, ga sporten en je werkt pas echt aan je gezondheid.

Daar heb jedeels gelijk in Stefan. Echter van sporten val je niet af, tenzij je het 5x per week zeer intensief doet (minstens 2 uur achtereenvolgend). Het helpt wel je conditie verder op peil, wat weer een gunstige invloed op je spijsvertering heeft.

Dat Herbalife helpt bij sommige mensen wel, bij sommige niet. Mijn vrouw had er weinig baat bij, een vriendin van ons weer wel.

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden