[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Scania met koeler gestolen in Bergen op Zoom zondagavond


Gast

Recommended Posts

Tussen zondagavond 3 juni 20.00 uur en maandagochtend 4 juni 06.00 uur is een Scania met RTR trailer gestolen vanuit Bergen op Zoom.

Kenmerken:

Scania 164/480 met voorloopas, BP ZB 76, witte cabine met blauwe bumper en blauwe streep (ex EF).

RTR koeler OH 78 NY, vlootnummer 4-07-373

Mocht iemand deze combinatie ergens zien staan graag een mail aan: burgerandre@hotmail.com

Zo ziet de trekker eruit, en dan met een koeler erachter:

9k=

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukt vriend.

Als het weer het toelaat ga ik op een terras zitten uitkijken naar deze auto, wel in de omgeving van een grensovergang.:cool:

Okay, in het slechtste geval is hij het land al uit. Maar je weet nooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

He frans, je maakt een foutje. Dit is geen ex ef auto maar een auto waar ik een tijdje mee gereden heb. De keuren leken wel op die van EF. Deze auto was toen van midland waarvan ik hem gehuurd had. Later is hij met een vrouwelijke chauffeur er op de containers ingegaan. Ik heb zelf ongeveer een jaar met die auto gereden, later is er een chauffeur van mij mee gaan rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dan had je waarschijnlijk gezien hoe laat die gestolen is en hoelang ze er over hebben gedaan om die track en trace er af te gooien.

Ja meestal wel. De handige dief weet wel of er zo'n ding op zit, en hoe het defect te maken. Vroeger bij Vos hadden ze ook zo'n ding op het dak. Hebben ze nu trouwens nog dacht ik. Zilverpapier erom, of een zinken emmer, en het signaal was weg. Als je in een hal of onder een lantaarn stond had je zelfs vaak al geen signaal meer. Maar moet zeggen, dat waren wel één van de eerste track&trace en communicatie dingen die er waren. Vos was daar voorloper mee.

De auto is niet van mij die gestolen is. Maar de eigenaar van de auto heeft hier geen account, daarom heb ik hem geplaatst. (en ik ga geen account voor hem aanmaken, want dan komt er dalijk weer een hele discussie over IP-adressen, 2e/3e/4e accounts en "ban's" enzo :cool:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar er hangt op die foto toch een koeler achter Frans??

Da's een reefer, weet ik van die blauwe maandag dat ik containers heb gereden.

Het gaat nu niet om een reefer, maar om een echte koeler, van RTR. De koeler is ook geladen, en de lading moet koel blijven, anders kan het weggegooid worden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Gast shompie

Ik ben van de week een bakkie wezen doen bij de eigenaar, de auto is niet meer terug gevonden en aangezien hij al op leeftijd was betaald de verzekering ook niet de hoofdprijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mocht de auto de grens over zijn gegaan via duitsland naar ???? kunnen ze dan niet via Toll collect volgen in welke richting hij uit gereden is??

Volgens mij registreren die kasten boven de weg altijd??

Mits hij ooit een registratie heeft gehad via Toll collect?

gr Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mocht de auto de grens over zijn gegaan via duitsland naar ???? kunnen ze dan niet via Toll collect volgen in welke richting hij uit gereden is??

Volgens mij registreren die kasten boven de weg altijd??

Mits hij ooit een registratie heeft gehad via Toll collect?

gr Rob

Mag daar niet voor gebruikt worden. Zelfs niet voor het opsporen van die klootzak die jaren geleden die parkeerwachter in Crailsheim doodreed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mocht de auto de grens over zijn gegaan via duitsland naar ???? kunnen ze dan niet via Toll collect volgen in welke richting hij uit gereden is??

Volgens mij registreren die kasten boven de weg altijd??

Mits hij ooit een registratie heeft gehad via Toll collect?

gr Rob

Die Maut kun je ook uitzetten, ook via het kastje zelf...

Mag daar niet voor gebruikt worden. Zelfs niet voor het opsporen van die klootzak die jaren geleden die parkeerwachter in Crailsheim doodreed!
Ook zo'n stom iets, ik vind dat ze voor zulke doeleinden toch, gebruik van de Maut mogen maken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden