[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

2 wagens van dezelfde firma.


goudvis

Recommended Posts

  • Forumlid

word toch wel even stil van de foto van die man die bij de dijco achterin is gereden. Dat die er levend uit is gekomen. 2 weken geleden ook vanaf hamburg naar bremen 2 uur over 5km gedaan. Het is ff een klote stuk daar met die baustelle maar toch is het elke week raak. Hou voldoende afstand en doe je knipperlichten aan is het enige advies wat je mensen mee kunt geven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

tis niet de 1e keer dat er op dat stuk weg(A1 bremen-hamburg vv)een ernstig ongeluk gebeurt,en zolang ze daar aan de weg aan het knutselen zijn ook zeker niet de laatste keer.het is daar iedere week wel een paar keer preis.het eerste ongeval is met de 2 hollandse trucks en in de file die daardoor ontstond gebeurde nog een ongeluk met een paar trucks,waar ook een hollander tussen zat.wie nou gaat beweren dat gang alles is zit er flink naast.beter 50 meter een truck voor je hebben rijden dan 10meter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Klote stuk in die baustelle daar, je moet echt goed afstand houden want je hebt er figuren bij die echt in een keer van 90 naar de 60 gaan als er een bordje staat, daarnaast is het op de meeste stukken nog er krap dus je kan geen kant op. Heb zelf ook een keer hier verteld hoe ik bijna een botsing had in zo'n s-bocht en ik had geluk dat ik de situatie "aan zag komen" en al goed afstand hield.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
word toch wel even stil van de foto van die man die bij de dijco achterin is gereden. Dat die er levend uit is gekomen. 2 weken geleden ook vanaf hamburg naar bremen 2 uur over 5km gedaan. Het is ff een klote stuk daar met die baustelle maar toch is het elke week raak. Hou voldoende afstand en doe je knipperlichten aan is het enige advies wat je mensen mee kunt geven

chauffeur van de auto van rumst met deico trailer is inmiddels thuis kneuzingen en een gebroken borstbeen , de trailer is zoals ik hoorde voorlopig op foto total los maar dat werd bekeken als alles terug was in nederland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast mikedaf

Beetje kansloos sommige reacties hier op het forum, pool of Nederlander, als ik die laatste foto zie lopen de rillingen over mijn rug. Iedere beroepschauffeur heeft ooit een keer geluk gehad, maar hier zullen wel alleen voorbeeld chauffeurs iets posten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden