[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Boete,s overbeladen


Vico

Recommended Posts

  • Forumlid

Dat heeft (direct) weinig met de totaal gewichten te maken, maar meer met de aslasten.

Maar nog meer met het aanleggen van de wegen.

Goede (fundering) ondergrond wordt te veel (eigenlijk altijd) op bezuinigd. Maar het is zo gemakkelijk om het dan maar klakkeloos op de transportsector af te schiuven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
te goedkoop , dat is 1 van de redenen waarom er zoveel banen worden kapot gereden

Wat je goedkoop noemt...

Mijn collega gisteren 1200 euro bij Kruishoutem.

Te zwaar op de trekas, wat onvermijdelijk is bij groupage.

Bij vertrek ben je keurig op orde, maar hoe verder de rit vordert, hoe slechter je uitkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

goedkoop is het niet , ik weet iemand die 1T te zwaar was , en de boete was 2500 euro , waar ik van praat is wel zo een 8 jaar terug en dat was iemand die toen bij de boeren om melk ging, maar denk dus niet dat dit zal veel veranderd zijn nu ivb die boete bedragen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat je goedkoop noemt...

Mijn collega gisteren 1200 euro bij Kruishoutem.

Te zwaar op de trekas, wat onvermijdelijk is bij groupage.

Bij vertrek ben je keurig op orde, maar hoe verder de rit vordert, hoe slechter je uitkomt.

versta ik niet goed Routier, heb ook groupage gereden en mijn gewicht bleef steeds gelijk op de trekassen , waarom zou die veranderen ? en wij moeten hier dikwijls op weegbruggen.

Denk dat het nadeel ook is bij jullie dat de meeste nog steeds met 1 trekas zitten , denk als je 2 assen heb wel wat meer gewicht mag hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden