[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Sjabloon om CMR te printen.


Humbuckerz

Recommended Posts

  • Forumlid

Het rode blad zul je immers aan de verlader willen geven met de info erop ... ;)

.

Ik typ nog steeds met een ouderwetse type machine mijn cmr's (rommel markt 4 a 5 euro) en ik vindt het netter als een handgeschreven exemplaar,die zijn meestal onleesbaar:eek: Zeker met mijn werk in de gevaarlijke stoffen typ ik het liever.

Maar waarom zou ik aan de verlader het rode gedeelte geven? Als die het niet nodig acht om mij een cmr mee te geven en een lieferscheinn oid genoeg vind is het mij ook prima.Ich fahr ohne cmr..............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
@ angelique.

wat voor soort printer gebruik je daar voor dan ??

gr.martin

Ik heb het getest met een gewone inktjetprinter.

Canon MP160

De papierdoorvoer ging gewoon keer op keer goed.

(nog ff voor de duidelijkheid .. het bovenrandje waar de doorslagen aanelkaar vastzitten scheur ik er dus af zodat ik 4 lossen bladen heb)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Betste gebruikers , ik heb een cmr in word gemaakt met een data base erachter waar in je de klanten en trailers stoffen ect in kan op nemen

dit is echter voor een matrix printer als er intresse voor is kan ik hem wel online zetten voor te downloaden laat het maar ff horen. Groetjes Tank trucker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

ik schrijf liever een cmr, heb je mooi 1 origineel cmr, 1 koppie met origineer handtekening van ontvanger, met 2 kopies... jij hou het koppies. zo kan de baas bewijzen dat er geen fraude enz gedaan heeft...

ik vind een geprinte cmr eigenlijk geen cmr. Dan schrijf ik gewoon een nieuwe origineel voor mezelf....

ik hoor van iedereen dat ik behoorlijk netjes schrijf. dus ik heb geen moeite met effe cmr invullen. Heb je ook wat rust in deze hectische tijden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • Forumlid

Hallo,

Ik was even aan het google op cmr en ik kwam hier terecht.

Ik heb in middels ook CMR-JET gedownload en het ziet er zeker goed uit!

Ik heb ook een laptop in m'n vrachtwagen en via marktplaats een printer gekocht. Ik heb de HP Deskjet460 dat is een vrij kleine printer waar ook eventueel een accu op kan. En bluetooth zo dat je niet aan snoeren vast zit.

Ik kan met mijn Nokia N73 mijn smsjes en emailtjes makkelijk uit printen.

In het verleden heb ik ook wel eens een cmr-sjabloom gemaakt maar dat werkt toch minder goed als het programma van CMR-Jet.

Ik wil het ook dol graag kopen maar vind het veel te duur. Vooral om dat ik het maar een keer per week gebruik.

Misschien is het mogelijk om de oudere versie goedkoper aan te bieden.

en/of een korting te geven op de btw want die kunnen wij niet terug vragen. Of dat de forum leden samen een paket tot 10 users kunnen kopen en dan samen de kosten delen. Dat scheeld ook weer geld.

Er moet toch wel iets te regelen zijn voor die arme chauffeurs :tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...
  • Forumlid

ik heb toen we nog in belgie woonden en zelfstandig waren altijd zelf mijn cmr's uitgeprint , gewoon in excel een vb gemaakt tot het overeenkwam met een echte cmr , ik heb dit nu niet meer want anders had ik het hier even op de site gezet, is zeer gemakkelijk te maken in excel. Als die juist gemaakt is wel opslaan he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb het getest met een gewone inktjetprinter.

Canon MP160

De papierdoorvoer ging gewoon keer op keer goed.

(nog ff voor de duidelijkheid .. het bovenrandje waar de doorslagen aanelkaar vastzitten scheur ik er dus af zodat ik 4 lossen bladen heb)

AngeliqueBS,

eerst, goed werk dat uitzoeken, wat je voor ons doet :tu:.

betreffend chauffeur bewijs waar cmr-jet op doelt vanwege eventuele lagere aanbieding, is de oplossing die DOKUS aangeeft volgens mij een goede.

groet bert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden