[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

gsm, mobiel abonnementje buitenland?


brabo

Vraag

  • Forumlid

Hey hallo,

Ik ga binnenkort wekelijks op Duitsland rijden met overnachtingen.

Containers natuurlijk, want het is pas leuk als het niet alleen BROEM maar ook KLOINK doet :D

Nou is mijn vraag, heeft er al eens iemand goed naar abonnementjes gekeken voor mobieltjes?

Ik heb er geen behoefte aan dat iedereen mij gaat bellen op het mobieltje van de baas, en vind het wel leuk zo af en toe eens iets te horen van het thuisfront.

Wie het weet mag het zeggen :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
Gast Reindert
Maar je kunt wel gewoon gebeld worden toch :ok:

Laat je niet gek maken, want ze proberen jou te misbruiken als een Google zoekmachine. :D

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Maar je kunt wel gewoon gebeld worden toch :ok:

Uhh ja, dan mag ik hopen teminste. :p

Maar TS gaat in de containers. Dat beteken Broem, en kloeik, maar ook veel Zzzzzzz.

Daarom is die slimmer aan een internet verbinding. Kan die ze tijd doden op internet. En via Skype gratis bellen, en gebelt worden. (Computers onderling.)

Sinds ik een laptop heb, en Skype gebruikt is mijn tel rekening met 90% gedaalt. :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Het is enkel een probleem om een betaalbare europeese internet aanbieder te vinden..

Overlaatst in Italie een prepaid usb internet stick zonder limiet en geldig voor 100 dagen proberen te kopen,

maar ik had geen italiaans paspoort en kon 'm niet kopen..

k#t italianen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

TS gaat NL Duitsland rijden.

Die heeft genoeg aan een Nederlands en Duitse internet verbinding.

Als je goed contact heb met en Italiaan, zou je het daar aan kunnen vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast Reindert
Het is enkel een probleem om een betaalbare europeese internet aanbieder te vinden..

Overlaatst in Italie een prepaid usb internet stick zonder limiet en geldig voor 100 dagen proberen te kopen,

maar ik had geen italiaans paspoort en kon 'm niet kopen..

k#t italianen :D

T mobile al voor Euro 25 per maand internet voor geheel West Europa. Veel plezier. :D

Onbeperkt mobiel internet op je telefoon, iPad en laptop | T-Mobile

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast Reindert
Vraag Frans1960 eens die had ook een goedkoop internet ding was ook in het buitenland.

Frans1960 heeft deze T-Mobile van Euro 15 per week. Het bereik is geheel West Europa.

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Dat vraag ik me ook af. Ben me een beetje aan het oriënteren op mobiel internetten (ook buitenland) maar zie door de bomen het bos niet meer...

Vodafone gaf mij de beste abonnementen. Daar krijg je voor €2,- p/d 35mb dataverbruik, 20 min bellen en 20 min gebeld worden in het buitenland.

Ben je niet in het buitenland betaal je niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

intenet op je telefoon, met een beetje whatsapp en facebook en af en toe een website bekijken zit je al gauw op een verbruik van 500-750MB/maand. ik heb in mijn telefoon een simkaart van Fonic (prepaid internet voor 9,95/mnd en op de laptop van AldiTalk voor 15,- per maand. Het is alleen lastig wanneer ik niet in dld ben, maar in B, Fr, It, Ch of At....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik zit zelf momenteel ook druk om mij heen aan het kijken. Mijn sim-only abbonnement loopt ook ten einde. Had al gezien dat Frans1960 een T-mobile abbonnement heeft met internet voor 14,95 extra per maand.

Daar zit ik zelf ook aan te denken, een abbonnement met wat belminuten en internet in Nederland, aangevuld met T-mobile internet Europa voor dat bedrag. Dan heb je maandelijks 500 mb en na overschrijding gaat enkel snelheid omlaag en ga je niet in kosten omhoog. Verder is T-mobile volgens mij de enigste provider die toestaat dat je je laptop aan je mobiel koppelt (andere providers verbieden dat in expleciet in hun voorwaarden).

Zie op Gratis Mobiel, GSM Abonnement, SimOnly en Verlengen! Belsimpel.nl wel wat leuke aanbiedingen staan, maar er zijn tegenwoordig zoveel mobieltjes te verkrijgen, dat ik echt niet weet wat ik moet kiezen. Tegenwoordig zijn de meeste ook zo groot dat ze volgens mij ook niet meer lekker in de hand liggen. En of er nou veel verschil in Android 2.3 of 4.0 zit en of je het kunt upgraden is mij ook nog niet duidelijk.

Verder lees je overal dat de accu's binnen een dag (bijna) leeg zijn.

Dus net wat Pierre al schreef, je ziet de bomen niet meer door het bos.

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Momenteel heb ik inderdaad een sim-only abbonnement van Telfort Ger. Maar helaas is mijn belbundel niet geldig in het buitenland en heb ik nu iedere maand veel minuten uit mijn bundel over en toch een wat duurdere rekening voor mijn belgedrag in het buitenland. Is het voorbeeld wat jij hierboven aangeeft dan wel geldig in het buitenland?

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ook ik kijk gelukkig wel een beetje uit met mijn belgedrag. Nu heb ik sinds kort ook een laptop mee op de auto en het lijkt mij dan wel handig om via skype te gaan bellen. Daarom ben ik ook aan het rondkijken en zie toch wel wat voordeel in het t-mobile abbonnement. Het enige wat mij daar nog een beetje in tegen houdt, is de wat mindere dekking van hun in Groningen/Drenthe. Maar misschien maak ik me druk om niets.

Nu nog even kijken naar een telefoon welke bij mij past en dan van de week maar eens een nieuw abbonnement afsluiten. Mijn huidige telefoon is ook inmiddels 5 jaar en aan vervanging toe. Maar ja, als je kijkt naar wat er nu verkrijgbaar is dan weet ik het ook niet meer.

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Knoalster, dat T-mobil is per week he, en niet per maand!!

Ik weet niet hoe hoog je tel rek is maandelijks. Maar ik bel tegenwoordig bijna alles met Skype.

Telefoneren is zoooo 2011 aan het worden. ;)

T-mobil kost je dan wel 60Euro per maand, maar je kan dan bijna zonder telefoon.

Afhankelijk met wie je belt. Maar dat zijn meestal maar een handje vol mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Dan moet je Shompie helemaal de tering schoppen. :ja:

Had het er verleden week met hem over op de shout, Volgens mij was het ook per maand, maar Shompie had het uitgezocht, en zei dat het per week is.

Het is Shompie zijn schuld dus. :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Toevallig deze week ook Eem internet Abbo afgesloten bij vodafone, voor 55 euro per maand 7 gb internet. En een bundel zodat je het ook in het buitenland kon gebruiken kosten 10 euro extra. Maar daar rij ik helaas nog niet op:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden