[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Flitskast E19 bij Loenhout.


Pierre

Recommended Posts

  • Forumlid

Zoals de meesten wel zullen weten zijn er al een hele poos werkzaamheden aan het viaduct bij Loenhout (of Brecht ?).

Ik moet er nogal eens doorheen, en wat me altijd verbaasd is dat velen er met een rotgang doorheen vliegen zonder ook maar iets in te houden.

Vanmorgen reed ik weer richting Antwerpen en reed rustig met een goeie 70km/h door de werken.

Net op het laatst viel me opeens iets op aan de rechterzijde wat verdacht veel leek op een flitskast. Het leek of hij op de vangrail gemonteerd was, ik wist niet of het nou écht een flitkast was of misschien een apparaat voor de landmeters.

Op de terugweg vanavond hield ik het eens in de gaten en jawel, 'het apparaat' stond er nog steeds.

Diverse keren werden personenauto's van achteren geflitst terwijl ik passeerde, dus ik had het toch goed gezien.

Voor al diegenen die nu nog denken dat er dus nooit gecontroleerd of geflitst word bij de werkzaamheden in België: U bent gewaarschuwd ;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heb hem maandag ook zien staan en toen ik terugkwam dinsdag nog eens goed gekeken en het is inderdaad een flitskast alleen niet zoals op de foto maar een stuk lomper (groter).

Groet Harrie

Is inderdaad groter en staat er dag én nacht. Er staat er nu ook een op de E411 richting Namen aan het begin van de werkzaamheden in de buurt van Couriere/Asesse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ben één van die moraalridders die zich keurig aan de snelheidslimiet houd in wegwerkzaamheden maar tot mijn stomme verbazing werd ik geflitst, ondanks dat ik dus keurig 70 reed.

Flits deze nu aan de voorkant of de achterkant ?

Meestal de voorkant, ze staan in ieder geval naar je toe gericht, maar stond er op het laatst niet een onopvallend bordje 50, hebben ze daar ook een handje van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En hij is al weer een paar dagen verdwenen maar waar naar toe ????????????? Na 2 dagen er gestaan te hebben weten de meeste asfalt berijders dat je ff rustig aan moet doen daar. En aan de overkant van de weg heb ik hem ook niet zien staan. Of zal ie stiekem terug komen aangezien ze vanaf vrijdag aan de weg gaan werken en er maar 1 rijbaan beschikbaar is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

dat is een verplaatsbare camera speciaal ontworpen voor controle tijdens wegwerkzaamheden. Er wordt hier tegenwoordig aardig op de snelheid gelet tijdens de werken aan autowegen omdat er regelmatig dodelijke ongevallen gebeuren waarbij werkmensen betrokken zijn en dat zulks nodig was bleek al zeer snel want in de eerste maanden bleken enkele duizenden, ja duizenden overtredingen per week te zijn. Men gaat hier veel meer op snelheid controleren dus wees gewaarschuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat is een verplaatsbare camera speciaal ontworpen voor controle tijdens wegwerkzaamheden. Er wordt hier tegenwoordig aardig op de snelheid gelet tijdens de werken aan autowegen omdat er regelmatig dodelijke ongevallen gebeuren waarbij werkmensen betrokken zijn en dat zulks nodig was bleek al zeer snel want in de eerste maanden bleken enkele duizenden, ja duizenden overtredingen per week te zijn. Men gaat hier veel meer op snelheid controleren dus wees gewaarschuwd.

Ber, ik vind dat niet eens zo verkeerd. Zo krijgt de staatskas ook geld binnen, en wel van verkeersovertreders. Da's beter dan de gewone man te pakken, die het al zwaar genoeg heeft. (ja, okay, moet de gewone man natuurlijk niet te hard bij die flitser voorbij rijden...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

is intussen weer verdwenen.!!!!!!!!!!! zal volgende week in de andere richting staan tussen loenhout en meer ,werken vanaf 29/06 tot waarschijnlijk 07/07/2012

grts barabas

bewerkt door barabas
niet volledig
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Staat dat ding op 50 of 70 afgesteld? Kwam er vandaag langs, mogelijk iets te hard als het er 50 was :stom:

Wat een drama trouwens vandaag, 20 km schuiven tot hazeldonk...2 uur over gedaan....heel stuk ging alles maar over 1 rijstrook...

Omrijden was ook niet echt optie, moest op de transportzone zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar inderdaad, de flitskast stond er weer, deze keer onder het viaduct bij Minderhout richting Breda.

Woensdagmiddag zag ik hem al staan. [ATTACH=CONFIG]43985[/ATTACH]

Maandagmorgen stond ie daar ook al.

Ben maandag op de terugweg vanaf Puurs gelijk maar via Bergen op Zoom gegaan. Om 10 uur stond er al bijna 20 km file. En op veel stukken ook echt stilstaand. Dan kan het snel "uit" om een stukje om te rijden. Zeker als je niet al te ruim in je rijtijd zit. Slechts 10 minuten langer werk gehad om thuis te komen dan op de heenweg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb de hele week via de Liefkenshoek en Bergen op Zoom weinig vertraging gehad. Via Bergen op Zoom kost je 20 min extra Frank dus had toch een beter optie geweest als 2 uur aanschuiven.

Daarvoor kom ik de te weinig in die hoek om dat te weten helaas....en zoals Teddybeer al stelt, als je niet zo ruim in je rijtijd zit (en dat heb je al snel met een dagrit zoals ik altijd heb) dan was dat wel handiger geweest :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden