[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Intraway b.v. , Emmer compascuum.


Recommended Posts

  • Forumlid

He wie hebben we hier per heden failliet ? Dat is een 'goede' bekende.

[TABLE=class: BGLblue2]

[TD=class: tabelrij]Naam:[/TD]

[TD=class: data]Intraway B.V.[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsadres:[/TD]

[TD=class: data]Rademakerstraat 11 - 13[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsplaats:[/TD]

[TD=class: data]7881JX EMMER-COMPASCUUM[/TD]

[TD=class: tabelrij]KvK-nummer:[/TD]

[TD=class: data]04038535[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsnummer:[/TD]

[TD=class: data]000012083577[/TD]

[TD=class: tabelrij]Soort Inschrijving:[/TD]

[TD=class: data]Hoofdvestiging[/TD]

[TD=class: tabelrij]Status:[/TD]

[TD=class: alert]Uitgeschreven uit het Handelsregister [/TD]

[TD=class: tabelrij]Kenmerk: [/TD]

Tel.nr. curator: 0591646882

[/TABLE]

http://maps.google.nl/maps?q=Rademakerstraat+11,+Emmer-Compascuum&hl=nl&ll=52.809117,7.020773&spn=0.001028,0.003098&sll=52.469397,5.509644&sspn=2.104859,6.344604&oq=rademakerstraat+11&hnear=Rademakerstraat+11,+Emmer-Compascuum,+Emmen,+Drenthe&t=m&z=19&layer=c&cbll=52.809114,7.020573&panoid=yswNV0a6SHatrcfuyPRdjQ&cbp=12,198.53,,0,0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus nooit meer solliciteren bij een firma waar de heer Ab de tent runt.

Die zou eigenlijk geen bedrijf meer moeten kunnen beginnen, als je zovaak failliet gaat.

Het bekende rijtje: Jan Ab, Altinus Klaassen, Spronk Beek... En zo nog een paar. Die hebben meer faillissementen op hun naam staan dan ik vingers aan m'n hand heb.

Wegblijven zou je zeggen. Maar ze vinden toch steeds weer chauffeurs...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het bekende rijtje: Jan Ab, Altinus Klaassen, Spronk Beek... En zo nog een paar. Die hebben meer faillissementen op hun naam staan dan ik vingers aan m'n hand heb.

Wegblijven zou je zeggen. Maar ze vinden toch steeds weer chauffeurs...

Leg het probleem niet bij de chauffeur!! Er is een Jan Lul die de wagen op het erf zet, een jan lul die er diesel in gooit, een jan lul die hem heeft verzekerd en dan komt pas de Jan lul die in de wagen kruipt en het stuur gaat vasthouden !

M.a.w. wegblijven bij deze gasten !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het bekende rijtje: Jan Ab, Altinus Klaassen, Spronk Beek... En zo nog een paar.

Ja zoals zoonlief van Altinus. Tomtrans is (alweer?) failliet las ik in de krant. Heb niet bijgehouden hoe vaak dat al is gebeurd trouwens.

Verbaasd me niks, want ik kom nog wel eens bij een bedrijf dat vorig jaar een nieuwe bulktrailer had gekocht om de eigen fabriek met cement te bevoorraden.

Ding heeft niet veel kilometers gemaakt, stond alweer snel werkloos op de parking. En was Tommie daar opeens aan het lossen.

De baas daar vertelde dat-ie z'n eigen oplegger net zo goed weg kon laten roesten op die parking en Tom laten rijden. Was véél goedkoper..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Stond vorige week in het DvhN. ( papieren editie ) Piepkleine advertentie van belastingdienst meen ik. Zal het proberen terug te vinden.

Maar had er idd ook verder zelf nog niks van gehoord. Al kwamen ze niet meer bij het bedrijf wat ik noemde in eerdere post.

Hm..al zou het natuurlijk ook nog over een eerder faillissement kunnen gaan. Daarom schreef ik ook ( alweer? T'is bij dat soort bedrijven ook niet bij te houden over welk faillissement het ook alweer gaat.

Nou ja, toen hij het bedrijf de eerste keer op naam kreeg was-ie nog maar 17. Dan moet je nog veel leren. Ook hoe je na een faillissement moet doorstarten. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb bij FaillissementsDossier.nl gekeken daar vind ik niks op TomTrans Hoogeveen en verder met google vind ik ook niks.

Dus jij ziet een advertentie van de belastingdienst en de naam TomTrans en jij denkt meteen o TomTrans is failliet terwijl de belastingdienst waarschijnlijk een vordering heeft en de boel openbaar gaat verkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen paniek mensen.

Even de nieuwe CAO goedkeuren, en dan is het over en uit voor zulke bedrijven. Die kunnen die Nederlandse CAO toch niet betalen.

Koop vrachtwagens, er komt straks zoveel werk vrij, en de vrachtprijzen schieten omhoog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Geen paniek mensen.

Even de nieuwe CAO goedkeuren, en dan is het over en uit voor zulke bedrijven. Die kunnen die Nederlandse CAO toch niet betalen.

Koop vrachtwagens, er komt straks zoveel werk vrij, en de vrachtprijzen schieten omhoog.

:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • Forumlid
We gaan het zien (of niet) maar voorlopig is TomTrans (nog) niet failliet.

Nee hij heeft zelf de handdoek in de ring gegooid(heeft JP te H voor gezorgd).

[h=3]TomTrans B.V.[/h]

[h=4]Handelsnamen[/h]TomTrans B.V.

sluiten.png

  • KVK 04088636
  • Vestigingsnr. 000016889975
  • Het Haagje 148 A
  • 7906AD
  • HOOGEVEEN
  • Hoofdvestiging

04088636 0000 000016889975 TomTrans BV. TomTrans BV. Goederenvervoer over de weg (geen verhuizingen). TomTrans BV. TomTrans BV. ...

Vestiging is uitgeschreven uit het handelsregister

Handelsregister

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees alleen maar uitgeschreven bij de KvK dat wil niet zeggen dat TomTrans uit Hoogeveen failliet is zoals Off-Roader beweerde en nog steeds niet met een goede bron is gekomen.

Ik kan nog steeds nergens wat vinden dat TomTrans uit Hoogeveen failliet is.

Het kan zijn dat TomTrans er mee is gestopt of dat hij een buitenlandse BV heeft (denk aan een een Ltd ofzoiets.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En het risico bestaat als ze een openbare vacature plaatsen dat je dan door het Uwv of de sociale dienst ven een gemeente naar hun gestuurd wordt om te solliciteren en als je weigert dan is er een grote kans dat men je ook nog kort op de uitkering.

Precies wat je zegt dezelfde fout maakte ik ook en ik had toch echt beter moeten weten, dom dom dom.:stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kan niet vinden dat deze firma is uitgeschreven. Nog steeds actief. Misschien alleen op papier? Of hij heeft het bedrijf slapend gemaakt. Zou goed kunnen. Op het adres zit een slaapstudio.

http://maps.google.nl/maps?q=het+haagje+148,+hoogeveen&hl=nl&ll=52.721114,6.48526&spn=0.004204,0.012392&hnear=Het+Haagje+148,+Hoogeveen,+Drenthe&gl=nl&t=m&z=17&layer=c&cbll=52.721113,6.485048&panoid=otqONlHWmkcmgSZQ6Qpk_A&cbp=12,240.72,,0,4.11

[TABLE=class: BGLblue2]

[TD=class: tabelrij]Naam:

[/TD]

[TD=class: data]TomTrans B.V.

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsadres:

[/TD]

[TD=class: data]Het Haagje 148 A

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsplaats:

[/TD]

[TD=class: data]7906AD Hoogeveen

[/TD]

[TD=class: tabelrij]KvK-nummer:

[/TD]

[TD=class: data]04088636

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Soort Inschrijving:

[/TD]

[TD=class: data]Rechtspersoon

[/TD]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden