[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Zomaar een week (de belevenissen van Shompie)


Gast shompie

Recommended Posts

Dit is de derde keer dat ik in Turkije op vakantie ben. De eerste keer ging ik onder lichte dwang,maar ik kan het wel beamen. Vriendelijke mensen die super behulpzaam zijn met alles. 

 

En je ziet hier minder burka's dan in Amsterdam nieuw west :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei shompie:

Dit is de derde keer dat ik in Turkije op vakantie ben. De eerste keer ging ik onder lichte dwang,maar ik kan het wel beamen. Vriendelijke mensen die super behulpzaam zijn met alles. 

 

En je ziet hier minder burka's dan in Amsterdam nieuw west :p

 

Daarvoor hoef ik niet naar Turkije........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatst een discussie over parkeren/laden lossen in Amsterdam.

 

Dit is een mooi voorbeeld van hoe je je werk kan doen in Amsterdam, op het Damrak je auto op de stoep neerzetten. Ik moest er achteruit vanaf de Dam in onde het toeziend oog van handhaving....

20170824_063521.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Laatst een discussie over parkeren/laden lossen in Amsterdam.
 
Dit is een mooi voorbeeld van hoe je je werk kan doen in Amsterdam, op het Damrak je auto op de stoep neerzetten. Ik moest er achteruit vanaf de Dam in onde het toeziend oog van handhaving....
20170824_063521.thumb.jpg.e56c41fe5142a35b142f0dc649708967.jpg
Zo deed ik het ook als ik bij de Delifrance moest lossen,of als ik heel vroeg was via de fietspad aan de kant van het station erop(kon de ahw erachter blijven hangen)

Gr Johan a24f8f0dcc64240faad0d3356e6d1c2c.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei keijzershof:

Zo deed ik het ook als ik bij de Delifrance moest lossen,of als ik heel vroeg was via de fietspad aan de kant van het station erop(kon de ahw erachter blijven hangen)

Gr Johan a24f8f0dcc64240faad0d3356e6d1c2c.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
 

 

Dit is nog iets verder richting het station zeker...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze foto kreeg ik vandaag via facebook. Ik rijd ook met zo'n type auto dus ook met de kraan achterop. Wat deze chauffeur bezielde om met de kraan boven de container te gaan rijden is voor mij een compleet raadsel. Wij doen het ook wel eens maar dan op een festivalterrein maar de openbare weg...... Ik denk dat deze chauffeur iets simpelers moet gaan doen. 

FB_IMG_1503591281654.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei lambiek:

Maar waarom stopt hij nou 

Hij is er nou toch onder door , ik snap het niet helemaal  LOL

 

Gezien de inteligentie van deze chauffeur zou hij zo maar hetzelfde gezegd kunnen hebben :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei road train:

Nou ron als tie op de motor wagen gelegen had had het ook niet gepast  

        LOL

Nu is alleen de container  kapot  en de rest 

 

De kraan lag over de container op de motorwagen. Hij is achterovergeslagen toen hij niet onder het viaduct paste. Je zou daar net lopen op hst viaduct met je kinderen...

 

De kraan hoort normaal netjes opgevouwen te zijn zodat je niet te hoog bent. Als je leeg bent zou je hem.achter in de bak kunnen leggen. Maar niet bovenop een container. Dat snapt een klein kind nog.

bewerkt door shompie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Stond de giek niet omhoog, lijkt me meer aannemelijk gezien het ontbreken van schade aan de unit op de motorwagen en dat de giek in z'n geheel achterover licht.

44 minuten geleden zei shompie:

 

De kraan lag over de container op de motorwagen. Hij is achterovergeslagen toen hij niet onder het viaduct paste. Je zou daar net lopen op hst viaduct met je kinderen...

 

De kraan hoort normaal netjes opgevouwen te zijn zodat je niet te hoog bent. Als je leeg bent zou je hem.achter in de bak kunnen leggen. Maar niet bovenop een container. Dat snapt een klein kind nog.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei road train:

Kraan ligt plat schuift d'r wel onder door als je vaart hebt alleen laatste stukje niet waarschijnlijk iets geraakt 

 

Deze is voor het viaduct al achterover geslagen. Dit kan nooit onder het viaduct gebeurd zijn of er na... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei steenhaas1:

Stond de giek niet omhoog, lijkt me meer aannemelijk gezien het ontbreken van schade aan de unit op de motorwagen en dat de giek in z'n geheel achterover licht.

 

 

Dat kan ook. Maar dan ben je helemaal goed dom.bezig geweest. Je vergeet toch niet je kraan in te vouwen.

 

Dat is nog stommer dan je kraan bovenop een container leggen en vervolgens vrolijk een stukje gaan toeren.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei road train:

In het viaduct zit ook wel eens een uitsparing dus kan makkelijk ron 

 

De knikarm van de kraan is minimaal 2.5 meter lang en de kolom minstens 3 meter. Dat wil dus zeggen dat hij onder het viaduct mininaal 5.5 meter hoog is geweest. Want hij is recht achterover geslagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 minuut geleden zei shompie:

 

De knikarm van de kraan is minimaal 2.5 meter lang en de kolom minstens 3 meter. Dat wil dus zeggen dat hij onder het viaduct mininaal 5.5 meter hoog is geweest. Want hij is recht achterover geslagen.

Dan ben je wel een enorme lul als je onder een viaduct  door rijdt als deze  .......Toch :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei road train:

Dan ben je wel een enorme lul als je onder een viaduct  door rijdt als deze  .......Toch :zegtniets:

 

Ff gauw.....

 

En je rijd je auto tatal loss.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
13 uur geleden zei shompie:

Deze foto kreeg ik vandaag via facebook. Ik rijd ook met zo'n type auto dus ook met de kraan achterop. Wat deze chauffeur bezielde om met de kraan boven de container te gaan rijden is voor mij een compleet raadsel. Wij doen het ook wel eens maar dan op een festivalterrein maar de openbare weg...... Ik denk dat deze chauffeur iets simpelers moet gaan doen. 

FB_IMG_1503591281654.jpg

 

Wat ik niet begrijp is dat er geen (zichtbare) schade is aan de rand van het viaduct. Als het voertuig er op deze manier doorheen is gekomen.. zou ik verwachten dat op z'n minst dat rood-wit geblokte bord beschadigd is (hapje eruit).. ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
12 uur geleden zei shompie:

 

Dat kan ook. Maar dan ben je helemaal goed dom.bezig geweest. Je vergeet toch niet je kraan in te vouwen.

 

Dat is nog stommer dan je kraan bovenop een container leggen en vervolgens vrolijk een stukje gaan toeren.

 

 

Toch gebeuren de meeste akkefietjes met een kraan door mensen die vergeten de kraan in te vouwen.....

Sommigen hebben ook nog weleens geluk in deze gevallen. ff een collega ophalen langs de weg die ligt te slapen en dan de twijfel, zal ik ervoor of erachter stoppen? En dan bij teruglopen naar de auto je realiseren dat er verschrikkelijk veel geluk is geweest bij de beslissing om erachter te stoppen.... (is bij een bekende van ons beiden gebeurd ;) ).

 

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 25-8-2017 om 07:43 zei Durashift:

 

Wat ik niet begrijp is dat er geen (zichtbare) schade is aan de rand van het viaduct. Als het voertuig er op deze manier doorheen is gekomen.. zou ik verwachten dat op z'n minst dat rood-wit geblokte bord beschadigd is (hapje eruit).. ??

 

Heel apart ja, zal wel komen doordat de chauffeur van de andere kant van het viaduct is aan komen rijden....

 

Als ik de foto zo bekijk lijkt het alsof de kraan gewoon recht omhoog gestaan heeft,

lijkt erop dat de cilinder van de knikarm tegen het viaduct gekomen is, deze is verbogen en vervolgens de kaan op de hoofdmast verbogen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 25-8-2017 om 10:45 zei ayla:

Toch gebeuren de meeste akkefietjes met een kraan door mensen die vergeten de kraan in te vouwen.....

Sommigen hebben ook nog weleens geluk in deze gevallen. ff een collega ophalen langs de weg die ligt te slapen en dan de twijfel, zal ik ervoor of erachter stoppen? En dan bij teruglopen naar de auto je realiseren dat er verschrikkelijk veel geluk is geweest bij de beslissing om erachter te stoppen.... (is bij een bekende van ons beiden gebeurd ;) ).

 

Groet Ron



Snap eigenlijk bij god niet wat je er mee bedoeld met ervoor of erachter, wat was het verschil?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden