[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Zomaar een week (de belevenissen van Shompie)


Gast shompie

Recommended Posts

Vandaag een mooi rustig dagje. Eerst naar het "vrije volk" in Rotterdam en daarna naar "duikboot" in Breda. Totaal 4 containers dus geen stress. Bijkomend voordeel van een zondagje werken is dat mijn vakantie naar malta van over 6 weken gelijk betaald is ;)

20170827_155611.jpg

bewerkt door shompie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het festival seizoen loopt helaas op zijn eind. Mysteryland word van de week weer opgeruimd en dat is een van de laatste grote.

 

Maar het normale werk begint ook weer dus het loopt mooi in elkaar over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 uur geleden zei ouwe:



Snap eigenlijk bij god niet wat je er mee bedoeld met ervoor of erachter, wat was het verschil?

 

Zoals ik het lees (interpreteer) zal er wel iets bovenuit hebben gestoken.. wat voor schade gezorgd zou hebben indien er gekozen was om ervoor te stoppen.

 

Tussen ervoor en erachter zal wel iets van een object over de rijstrook gestaan hebben?

 

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
14 uur geleden zei dj-warking:

 

Heel apart ja, zal wel komen doordat de chauffeur van de andere kant van het viaduct is aan komen rijden....

(..)

 

Joh, meen je niet..:eek:

 

Waar ik met mijn reactie op doelde is het feit dat het uiteinde van die kraan een stukje hoger staat dan het plafond van het viaduct. (lijkt mij geen gezichtsbedrog t.o.v. positie van fotograaf).

 

Ik denk dus dat dat uiteinde toch zeker wel een sleepspoor (groef) in het beton hebt moeten achterlaten.. Daar zie ik dus niks van en dat vind ik vreemd.

 

FB_IMG_1503591281654.jpg

bewerkt door Durashift
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^uit ervaring ( als hulpverlener )kan ik zeggen dat je op deze foto dat ook niet zult zien. Op deze foto hun je wel zien dat de kraan is terug "geveerd". In het viaduct zelf zul je wel sporen zien maar aan het einde hoeft dat niet door die stalen hoeklijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 27.8.2017 om 10:55 zei ouwe:



Snap eigenlijk bij god niet wat je er mee bedoeld met ervoor of erachter, wat was het verschil?

Daar had ik idd nog bij moeten schrijven dat de collega onder het viaduct stond te slapen....

 

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 2.9.2017 om 20:10 zei shompie:

Het is wel geen Noord Holland maar het komt in de buurt...

20170902_200835.jpg

Leuk, in deze straat heb ik nog een paar jaar gewoond.... Hier door de kademuur de straat in en dan aan de rechterzijde, het 1e hofje voorbij de parkeerplaatsen.

Erg leuke stad om te wonen (en dat zegt een man die een bloedhekel heeft aan steden).

 

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Durashift:

 

ff tijdelijk bij gebrek aan werk voor de oranje MAN?

 

Meer dan genoeg.

 

Maar ik moest naar de dokter met hem gister en die wilde hem een nachtje ter observatie houden.

 

De klant voor wie ik reed had me alleen al ingedeeld dus kreeg ik de vraag of ik een dagje op hun auto wilde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden