[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Zomaar een week (de belevenissen van Shompie)


Gast shompie

Recommended Posts

  • Forumlid
Wat vind je vrouw ervan dat je de heele dag op het CF bent.................. schande.

Zomaar een vraag, kun je in Turkije bv karbonaade eten? Of is dat geloof niet zo opdringerig aanwezeg?

Shomp zat al aan de rooie wijn daar,dus als je dat kunt kopen zullen ze ook wel karbonade hebben.:ja::ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, dat vond ik een leuke vraag omdat we het daar toevallig gister over hadden. Van het moslim geloof merl je hier weinig. Af en toe loopt er een vrouw met een hoofddoek of zwemt er in het zwembad een meisje met kleren aan. Drank is er hier wel volop, maar daarintegen hebben ze hier dus geen varkensvlees. Dus helaas geen bacon bij mijn eitje in de ochtend. En corydon, ik mag van mevr. Shompie een beperkt aantal keren op internet, hoeveel keren hangt af van hoe lief ik voor haar ben.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry dat ik het zo zeg maar ze hebben echt geen manieren, het zijn net een zooitje oermensen. Ze zijn als de dood dat ze wat te kprt komen.

Dat heeft niets met roulette te maken. Ze lopen hier in de rondte of alles van hun is. Het zijn gewoon een stelletje.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Ron.

Maar als je morgen vanaf een terrasje dat nog eens aanschouwt, dan moet je eens bedenken dat dat de mensen zijn die 'macht' hebben.

En toch zijn ze 'blij' met die toeristen.

Wij krijgen er elk jaar ook een zooitje teverwerken, maar de gemiddelde Rus geeft wel 5000Euro per week uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willem, je heb echt gelijk. Alleen valt het mij dit jaar meer op dan vorig jaar en het is voor mij ook een reden dat ik hier volgend jaar niet meer heen ga. Die russen denken dat als je maar genoeg betaald alles te koop is. En dan hoe ze met andere mensen gaan....het lijkt wel of de ubermens terug is. Het is gewoon verschrikkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je maar genoeg betaald alles te koop is

En dat is bijna wel waar. En anders zorgt die Rus er wel voor.

Nou weet ik niet wat jij daar allemaal ziet, maar vlak ons rijke westerlingen ook niet uit.

Chauffeurs die in Rusland komen kunnen er ook wat van.

Of wat denk je van ons Nederlanders in bv Tailand. :zegtniets:

Ik heb vroeger op de Finlandboot heel wat Russen mee gemaakt, en dat waren dan chauffeurs.

Maar 1 ding heb ik wel geleert, zoek er geen ruzie mee.

En ik denk dat daar waar jij nu ben, er maar weinig mensen iets van durven tezeggen, of in durfen grijpen.

En ja, dan is het misschien net zoals de Marokaantjes in NL, wie doet ze wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willem, er lopen hier hele families met lijfwachten en al. Ze pakken wat ze willen. Ik vond het goed. Ik bemoei mij er verder nietee. Ik vind het eerder triest, maar daar komen ze ooit zelf ook wel achter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Ron, daar komen ze nooit achter.

Jij en ik leven in luxe, daar waar hun wonen kennen ze dat niet!!!

In het filmpjestopic gaat het over immigraten die naar Engeland of Italie proberen tekomen.

Kijk eens op een site als Russiangirls. Je zal verbaast zijn hoe knap(lekker :p) ze zijn. En ook (hoog)opgeleid.

Ze doen bijna alles om daar maar weg tekomen.

En die mensen die jij nu daar ziet, die hebben de macht in handen in Rusland. Die hoeven niet beter, wat dat hebben ze al. En anders pakken ze het wel.

Het is gewoon mafia.

Volgend jaar maar eens op vakantie naar Rusland?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Lekker makkelijk alle Russen over één kam scheren...

In NL loopt ook zat ongemanierd volk rond. En die lopen er in Rusland inderdaad ook rond, dat zal ik zeker niet ontkennen. Maar dat heeft ook wel enigszins met hun geschiedenis te maken: als de staat niet voor je opkomt, dan zul je toch je eigen boontjes moeten doppen.

Maar ik zal hier geen asociaal gedrag goed gaan praten, ik geloof Shompie op z'n woord.

Heb zelf nooit problemen met russische vrachtwagenchauffeurs, ze zijn altijd super correct naar mij toe. Hooguit hoor ik ze over de bak weleens hun frustraties uiten.

Met luxewagenbestuurders lig ik inderdaad weleens in de clinch. Maar dat wordt de laatste tijd ook minder, sinds het gewone klootjesvolk ook een auto kan betalen. En de gewone Rus is een heel gemoedelijk persoon.

En verder voel ik mij natuurlijk erg aangesproken door Willem met z'n 'chauffeurs die in Rusland komen, kunnen er ook wat van' hahaha, je blijft jaloers hé!

Groet JP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

PS voorbeeldje van russische gemoedelijkheid:

Ik rijd net 6 km file voorbij aan de witrussische grens met m'n eitjes. Niemand die me tegenhoudt of vraagt wat ik aan het doen ben, laat staan dat ik iemand met stenen zie gooien of met een ijzeren staaf zie zwaaien, zoals de sterke verhalen luiden.

Terwijl er in die rij toch vooral Polen, Witrussen en Russen staan. En die doen er al gauw een uurtje of 12 over tot aan de slagboom.

Vooraan aangekomen, stap ik even uit en zeg tegen de Russische chauffeur die vooraan staat, dat ik broedeieren heb geladen en ik vraag of hij me er even tussen laat.

Die man maakt een achteloos handgebaar van 'natuurlijk kerel, mag jij er tussen, want je zal wel meer haast hebben dan ik'.

Zou je eens bij een Hollander moeten proberen...de wereld zou te klein zijn.

En zo gaat het eigenlijk altijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit hier zijn mensen met geld, heel veel geld. Ze geven de bediening geld zodat ze in de houding gaan staan op het mpment dat ze binnenkpmen. In de rij staan doen ze niet. Ze lopen naar voren en pakken wat ze willen. Als je er wat van zegt kinken ze je dom aan en verstaan ze je niet. En dan in het restaurant, ze zetten eerst hun hele tafel vol met eten om vervolgens twee happen te eten en dan weg te lopen. Ze laten 90 % van het eten wat ze gepakt hebben staan. Maar zeger niets van want daar kunnen ze heel slecht tegen. Nee, ik zal nooit mijn vakantie vieren in een land waar deze mensen wonen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En als ze zo zijn op vakantie, denk eens hoe ze thuis zijn het heele jaar tegen hun personeel, buren en waarschijnlijk iedereen.

Zag ooit op TV een soort intervieuw met een chinees die biljonair was, hij had een fabriek waar ze twee wielers maakten, hij bekt zijn personeel af, niet te geloven.. zijn honden werden echt veel beter behandelt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dit hier zijn mensen met geld, heel veel geld. Ze geven de bediening geld zodat ze in de houding gaan staan op het mpment dat ze binnenkpmen. In de rij staan doen ze niet. Ze lopen naar voren en pakken wat ze willen. Als je er wat van zegt kinken ze je dom aan en verstaan ze je niet. En dan in het restaurant, ze zetten eerst hun hele tafel vol met eten om vervolgens twee happen te eten en dan weg te lopen. Ze laten 90 % van het eten wat ze gepakt hebben staan. Maar zeger niets van want daar kunnen ze heel slecht tegen. Nee, ik zal nooit mijn vakantie vieren in een land waar deze mensen wonen.

En gelijk heb je

Macht kan heel gevaarlijk zijn

Met geld meer macht Zul je wel vaak gehoort hebben

Knijp ze nog liever de stort dicht

Meestal zijn het nog hoeren lopers ook

huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
het is voor mij ook een reden dat ik hier volgend jaar niet meer heen ga.

Wij hebben een appartement in Bulgarije. Daar zitten ook een paar russen, dat zijn echte big spenders compleet met Hummers die niet in de parkeergarage passen. Maar reuze aardige gasten, menige fles Zagorka mee genuttigd.

Ik weet niet hoe we volgend jaar zitten met schoolvakantie en werk, maar dan mag je mijn appartement wel gebruiken.

Je moet alleen even tickets naar Varna kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zag ooit op TV een soort intervieuw met een chinees die biljonair was, hij had een fabriek waar ze twee wielers maakten, hij bekt zijn personeel af, niet te geloven.. zijn honden werden echt veel beter behandelt....

Ehm Ibo, ik wordt toch liever afgebekt dan opgegeten:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dan, ik zit weer thuis op de bank. We hebben weer een schitterende vakantie gehad. Ik heb mezelf alleen een beetje geergerd aan die iewat ongemanierde russsen maar dat heeft mijn vakantie er niet minder leuk op gemaakt. Ik heb begrepen dat ik volgend jaar naar bulgarije ga ;-)

Nu begint mijn volgende uitdaging, ik ga afvallen. Ik weeg nu 108 kilo en dat is dus onngeveer 25 kilo te zwaar. Dit moet er dus af. Ik was al nooit een van de lichtste maar het stoppen met roken en mijn problemen met mijn gezondheid hebben niet geholpen. Ik ben wel gaan sporten maar ook lekker gaan eten.

Dus ik ben per direkt aan de lijn en ik ben benieuwd.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik viel 5 kilo af door water drinken.

En dan moet ik er nog 20, hoe moet ik dat dan doen?? Dat groeien lijkt me ook wel leuk, misschien dat ik dan een volgende keer wat meer indruk kan maken op mijn russische vrienden.

Ik wil toch nog even kwijt wat een van de redenen is dat ik die mensen toch wel een beetje triest vind. Ik zit te eten, daar komt Boris binnen met zwetlana, gevolgd door een zooitje familie. Ze lopen naar een ober, geven die een pak geld en deze ober gaat een mooi tafeltje regelen, het liefst aan zee natuurlijk. Dat daar een andere toerist zit na te genieten van zijn net naar binnengewerkte eten maakt niet uit. Boris is er en die heeft honger.

Nadat ze met zijn alle zijn gaan zitten rennen de kinderen van Boris om het hardst naar het eten, daarbij andere kinderen omverlopend en en duwend, hierbij worden ze natuurlijk niet terrecht geroepen door Boris, die vind het alleen maar mooi en kijkt om zich heen met een blik van "dit heb ik toch mooi even bereikt". Vervolgens gaat hij zelf eten halen, dit doet hij een aantal keren totdat zijn hele tafel vol staat met eten en er niets meer bij kan.

Dan gaat hij eten, als zijn vork op de grond valt roept hij de ober en voordat zijn glas leeg is moet er een nieuwe staan. Dit word weer gedaan door dezelfde ober die eigenlijk niet weg durft te lopen bij Boris omdat hij anders de wind van voren krijgt, want Boris heeft betaald voor de ober, dus het is eigenlijk ZIJN ober, dat de "gewone" toerist na zijn eten geen koffie krijgt omdat de ober boris niet durft te verlaten maakt hem natuurlijk helemaal niets uit. Als Boris 2 happen gegeten heeft (hij had eigenlijk helemaal geen honger omdat hij al de hele middag hapjes heeft laten bezorgen bij het zwembad) staat hij op en loopt hij weg, gevolgd door zijn hele familie met achterlating van een hele tafel vol met eten, en als je daar dan wat van wilt zeggen...... laat maar. Willem heeft hier al eens eerder gezegd dat je geen ruzie met ze moet krijgen en daar sluit ik mij bij aan.

Maar ik ben dus vanmorgen officieel gestart met "lijnen" Ik woog vanmorgen voordat ik gegeten had 106,9 kilo. Vlak na mijn operatie woog ik 95 kilo dus ik ben in een half jaar dus gewoon 11,6 kilo aangekomen.

Ik ga het nu "proberen" serieus aan te pakken dus ik ga mijn vetpercentage en BMI laten meten en ook gelijk mijn omvang. De omvang van mijn buik en middel is hierbij voor mij het belangrijkste, dit omdat ik ook nog veel aan cardio en krachtraining doe dus mijn spiermassa ook nog steeds toeneemt....

Word dus vervolgd......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden