[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Zomaar een week (de belevenissen van Shompie)


Gast shompie

Recommended Posts

Zou ik niet doen Ron...

Tis daar nu winter en je weet wat er met water gebeurd he?!? LOL

 

 

Ik weet het Eddy, dan kan ik niet douchen.

 

post-3346-0-50560300-1420724019_thumb.jp

 

Zelfs de politie wou mij tegen houden.... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

net weer te laat met die aanbieding he  LOL ga na 3weken vakantie (lijstjes afwerken  :D beetje sneeuwscooteren en zo )zondag weer eens wat doen  LOL  LOL

 

 

Haha, ik kom eerst wel ff een keertje kijken.... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Als dat rolletje achterop mijn nieuwe trossen zijn, of  via EBAY gekochte coax kabel, wordt het tijd dat je gas geeft...

Sta erop te wachten!

 

Overigens, dat "water" probleempje is bij ons opgelost...

Met wat restkabel een nieuwe warmekabel in de leiding gefixet...hebben nu bijna warm water uit de leiding LOL

 

Moet mevr. Murphy natuurlijk niet vergeten de stekker in het stopcontact te steken.....

bewerkt door Murphy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er echt wat gebeurt dan weet je wat het waard is om zo'n (belachelijk) dure verzekering af te sluiten. Beterschap

Ik heb hem afgesloten voor als er echt wat gebeurd. Dit is het gevolg van iets verkeerd eten of gewoon een griepje.

Maar ja, ik betaal er veel geld voor dus......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik betaal al 11 jaar en gelukkig nog nooit nodig gehad.... als je het niet hebt en komt echt langdurig "thuis" te zitten dan is het nooit teveel.

Ik vraag me wel een af hoeveel zelfstandigen er niet verzekerd zijn hiervoor...

Degene die ik ken zijn er voor verzekerd. Alleen pensioen denken sommige wat verschillend over.

Maar wat is veel geld, ik ben heel goed verzekerd en mocht er echt wat gebeuren ben ik voor mijn levenlang gegarandeerd van een maandelijkse uitkering die vrij hoog is.

Je mag hem net als je pensioen van je winst aftrekken dus ik heb daar niet zoveel problemen mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^

 

Nu moet ik het er wel goed neerzetten. Het is natuurlijk geen winst maar omzet :stom:

Nou had je het toch bijna helemaal goed  ;)

 

Premie Arbeidsongeschiktheid is aftrekbaar van je inkomsten vóór belasting....waarschijnlijk in jou geval tóch je winst.

Premie heeft namelijk niets met je bedrijf te maken en zijn voor de Belastingdienst geen kosten.

Uitkeringen van je verzekering ijn echter wél weer belast....dus daar betaal je inkomstenbelasting over.

 

Maar goed....we zijn blij dat we zo'n verzekering hebben  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Succes Ron! 7.00u is wel lekker op tijd om te beginnen. Mooi om hier de discussie over de opleidingen te lezen.

Ik heb je niet meer gemaild omdat ik verwacht had dat het inmiddels wel geregeld werd. Gemiste kans, zo blijkt nu .

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes Ron! 7.00u is wel lekker op tijd om te beginnen. Mooi om hier de discussie over de opleidingen te lezen.

Ik heb je niet meer gemaild omdat ik verwacht had dat het inmiddels wel geregeld werd. Gemiste kans, zo blijkt nu .

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Erik, ik heb het hier toen ter discussie gebracht. Daar reageerde jij op met de opmerking dat jij per pb contact met mij op zou zoeken.

En dit is het eerste wat ik van je hoor LOL

Maar het maakt niet uit hoor. Ik wou het eerst niet regelen en het afwachten omdat ik blijf geloven dat er iets in gaat veranderen. Maar er zijn landen die er niet flexibel mee omgaan en daar kom ik ook wel eens.

En om nu problemen te gaan opzoeken voot 750 euro ex en 5 zaterdagen LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat jouw code 95 betreft heb ik de boot gemist Ron, het is niet anders. Ik wil dit forum, waar ik ook al niet zo veel tijd meer voor heb de laatste tijd, nog steeds niet gebruiken voor PR.

Ik merk wel dat we als opleider steeds actiever onderwerpen moeten aandragen om cursisten te trekken, bedrijven zijn (terecht) wel klaar met onzincursussen. Zaterdag 7 maart organiseer ik een grote nascholingsdag met drie docenten, waarbij de cursisten dus iedere 2,5 uur doordraaien. Maakt het veel actiever. Zelf ben ik alweer bezig met 2016-2021 want dan komt iedereen weer terug, wat moeten we dán weer organiseren. Iig weer iets nieuws. Maarja dat legt het CCV steeds meer aan banden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste 7 uur is binnen.

 

Ik had vandaag veilig werken langs de weg. Was het leerzaam? Ja, heb ik er wat van opgestoken? Ja.

 

Ik was er samen met iemand die precies hetzelfde doet als ik. Er was een zelfstandig torenkraan machinist die zichzelf ook wel eens verhuurde als chauffeur er was een eigen rijden en er was iemand die het moest doen van Rijkswaterstaat omdat hij voor zijn werk veel langs de openbare weg moest werken. Allemaal waren we zelfstandig, geen toeval zei de leraar, waarom dat geen toeval was mogen jullie zelf invullen.

 

We hadden een top leraar (en dit zeg ik niet omdat ik vermoed dat hij hier lid is of meeleest) maar omdat hij kundig was. Helaas niet een echte praktijk man maar op gebied van wet en regelgeving wist hij veel.

 

Ook hield hij van een goede discussie....

 

En dat is dan ook eigenlijk wat we de hele dag gedaan hebben. Tussendoor zijn we natuurlijk ook bezig geweest met het eigenlijke onderdeel maar voor de rest vond ik het onderwerp niet heel schokkend en vond ik het zeker ook geen goede vervanging voor het oude chauffeursdiploma.

 

Ik vind het dus geen weggegooide dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ Wie heeft de cursus gegeven? Hij heette toch niet toevallig Marcel?

 

 

Volgens mij heette hij Jerry.

 

Hij wist echt veel, zeker ook op mijn vakgebied. Hij was heel lang examinator geweest voor diverse hijsbewijzen en heeft aan de wieg gestaan van de opleiding tot bevoegd transportbegeleider toen de politie met deze taak stopte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Weet je toevallig waar hij werkt?

 

Toen de politie stopte met begeleidingen zijn er een groep mensen mee aan de gang gegaan om de regelgeving hiervoor op papier te zetten, heb destijds ook mogen meedenken hierover vanuit de praktijk door mijn werk bij de KMar destijds. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je toevallig waar hij werkt?

 

Toen de politie stopte met begeleidingen zijn er een groep mensen mee aan de gang gegaan om de regelgeving hiervoor op papier te zetten, heb destijds ook mogen meedenken hierover vanuit de praktijk door mijn werk bij de KMar destijds. 

 

 

Deze man was ook zelfstandig maar heeft heel lang voor/bij vtl in Alphen a/d Rijn gewerkt.

 

Ik moet volgende week weer en heb gevraagd of hij er dan weer was. Hij is er wel maar geeft niet de cursus die ik ga doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik moet volgende maand mijn BRL9101 weer doen, onderdeel ervan is het veilig werken langs de weg.

Dat is de eerste dag, dag twee is dieper ingaan op verkeersmaatregelen en de afwikkeling van IM.

Kijken of Marcel ( stichting ROVAE ) weer met zijn standaard zin begint "Jij hier? Krijg jij nou nog niet een standaard verlenging?".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden