[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Zomaar een week (de belevenissen van Shompie)


Gast shompie

Recommended Posts

Weer bij je oma geweest ja? Ik heb die foto al meer zien langs schuiven en was net weer een beetje bijgetrokken. Kan gelijk weer de ziektewet in...

Hij had al een keer op facebook gestaan ja. Ik heb vanmorgen mijn telefoon aan de computer gehad en toen kwam ik hem weer tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zullen voorlopig geen foto's en verhalen meer bijkomen.

 

Ik ben vandaag op gesprek geweest bij een bedrijf en die hebben dit liever niet en dat respecteer ik uiteraard. Ook ben ik een beetje geschrokken van de melding van een forumlid een poosje terug dat zijn werkgever was gebeld door een ander forumlid.

 

Nu heb ik in principe niets te verbergen maar het werd mij gevraagd terughoudend te zijn.

 

Maar ik heb er weer een nieuwe uitdaging bij en heb er zin in....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Er zullen voorlopig geen foto's en verhalen meer bijkomen.

Ik ben vandaag op gesprek geweest bij een bedrijf en die hebben dit liever niet en dat respecteer ik uiteraard. Ook ben ik een beetje geschrokken van de melding van een forumlid een poosje terug dat zijn werkgever was gebeld door een ander forumlid.

Nu heb ik in principe niets te verbergen maar het werd mij gevraagd terughoudend te zijn.

Maar ik heb er weer een nieuwe uitdaging bij en heb er zin in....

Succes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Er zullen voorlopig geen foto's en verhalen meer bijkomen.

 

Ik ben vandaag op gesprek geweest bij een bedrijf en die hebben dit liever niet en dat respecteer ik uiteraard. Ook ben ik een beetje geschrokken van de melding van een forumlid een poosje terug dat zijn werkgever was gebeld door een ander forumlid.

 

Nu heb ik in principe niets te verbergen maar het werd mij gevraagd terughoudend te zijn.

 

Maar ik heb er weer een nieuwe uitdaging bij en heb er zin in....

wel jammer inderdaad...

 

lees graag verhalen met foto's :D

 

ook ik wens je hier succes in  :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is altijd prettig als je een grote opdrachtgever heb waar je een groot deel van je uren kan maken.

 

Dat had ik vorig jaar bij Westdijk. Ik heb bij Westdijk veel kunnen leren waar ik nu weer profijt van heb. En het is ook niet zo dat ik niet meer bij Westdijk rijd of ga rijden, het is alleen niet meer zo dat ik daar het grootste deel van mijn uren maak.

 

Bij het bedrijf waar ik vandaag geweest ben ga ik ook niet vast rijden al hebben ze wel gevraagd of ik eventueel niet in loondienst wilde. Ik heb in principe nee gezegd maar sta wel overal voor open.

 

Dus er zullen gerust nog wel foto's komen van dat ik aan het werk ben maar niet van deze opdrachtgever waarschijnlijk, al is het geen top secret.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer ron,ik vind het altijd interessant om te zien wat jij uitspookt maar hoezo belt een forumlid de werkgever van een ander forumlid dan??

Het is bij mij niet gebeurd maar ik zag het laatst ergens voorbij komen. Ik dacht bij Gijsbert.

Van mij mogen ze over me ouwehoeren, ook bellen ze maar een eind heen. Ik kan daar niet echt mee zitten en zegt veel meer over degene die je een pootje probeert te lichten dan over jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kon hij niet tegen de directe mening van Ron  :stom:

Ik ben wie ik ben en dat verander ik niet, voor niemand.

Ook ga ik niet schijnheilig hielen lopen likken als ik er denk beter van te kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Was idd van Gijsbert die had de vraag gesteld wie OTV kende. En of voor 1800 euro all in de hele week werken een beetje net salaris was. Werd ie afgewezen omdat ie zich negatief uitgelaten had over het bedrijf. De baas van OTV was blijkbaar gebeld door een ander forumlid, wat voor een zielepoot ben je dan. Momelt iets van zeker in het verleden meer verraders in de familie gehad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lik een eind weg maar helpt niks haha.

Maar mooie kansloze actie als ze gaan bellen

Slijmen is korte termijn visie.

En als we nu toch mompellen..... iets met kennis en macht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kennis is macht dat klopt maar als je daar een aankomend collega moet verlinken die alleen maar vraagt of iemand het bedrijf kent en of 1800 all in een net salaris is? Ik vond niet dat gijsbert zich in dat topic negatief uitliet over OTV. Maar dit is jou topic shompie, jammer dat er wat minder verhalen van je komen maar jij respecteert de wens van je baas en dat begrijp ik. Ik lees de rest van je reacties wel hier succes met je nieuwe werkgever

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie weet leest de baas van OTS hier wel mee, en heeft er helemaal niemand gebeld...... Kan ook he?

Het zou zo maar kunnen.

Maar in dit geval werd er dus wat anders beweerd. Maar ik geloof het gelijk dat hier mensen zijn die informatie misbruiken.

En dit weet ik uit eigen ervaring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden