Spring naar bijdragen
Forum gesloten ×

Zomaar een week (de belevenissen van Shompie)

Gast shompie

Recommended Posts

• Forumlid

Het is alweer de derde week bedelen om werk zoals dat zo mooi benoemd werd door een zeer gewaardeerd forum lid.

3 weken lang van alles en nog wat gedaan en in eigenlijk alles had ik wel schik. Foto's en verhalen zullen jullie niet meer zien van mij. Ik heb jarenlang een vrij open inkijk gegeven van hoe ik werk en wat ik allemaal doe maar de zin is mij daarvoor ontnomen. 

Wel wil ik nog even zeggen dat ik dit nog even moet redden tot eind maart begin april. Ik krijg namelijk een compleet nieuwe, van de voor tot de achterbumper. Alles nieuw en nergens word op bespaard. Nette scania V8 4 asser met een kraan erop waarmee je wat kunt doen met daarachter een nette uitschuif semi met 3 gestuurde assen. Dit speelde al even maar werd nog even stil gehouden. 

Ik ga op facebook de vorderingen bijhouden voor degene die het interessant vinden. En voor degene die het altijd dachten beter te weten, die kijken maar ff 🤣🤣🤣

bewerkt door shompie
  • Like 8
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
48 minuten geleden zei ayla:

Een eigen auto?
Of bij een 3e partij?

Groet Ron

Ik heb vorig jaar nog wel met de gedachte gespeeld om zelf weer wat te kopen. Ook icm mijn jongste zoon die een beetje hetzelfde is als ik. Qua werk maar zeker ook qua karakter 😇

Maar als je ziet wat een simpele trekker tegenwoordig kost laat staan wat speciaals.....

Nee dus, koop zelf geen auto meer

• Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
11 uur geleden zei shompie:

Foto's en verhalen zullen jullie niet meer zien van mij. Ik heb jarenlang een vrij open inkijk gegeven van hoe ik werk en wat ik allemaal doe maar de zin is mij daarvoor ontnomen. 

Mmmm forum is toch dicht over een paar weken,kunnen het dan toch alleen via FB volgen😉😉

• Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...
  • Forumlid

Gister even op de koffie geweest bij mijn toekomstige werkgever. Ik ga daar eind van deze week en volgende week ook al aan het werk omdat hun chauffeur op vakantie gaat. 

De auto is 3 jaar oud en er heeft nog nooit iemand anders mee gewerkt. Aan mij de eer 🤣🤣

Dit is ook wel een knappe auto met een 110 t/m palfinger er op. Misschien dat ik er vrijdag wel een foto van maak en plaats. Gister ook gelijk een update gehad over de nieuwe, zowel goed als slecht nieuws. Het goede nieuws is dat het toch een r serie word met slaapcabine, dit ivm met de opbouw van de kraan. Slechte nieuws is dat ze pas volgend jaar september beginnen met bouwen. Vda had niet eerder tijd.

Voor degene die het interesseerd. De kraantrekker van Wido is als voorbeeldauto gebruikt. Afneembare gereedschapskist achter de kraan en een ballastbak met een hydraulisch uitschuifbaar achterkant. Hij word wel iets langer dan de trekker waar ik nu mee rijd. Die is 8.15, deze word zoals hij nu getekend is 8.53.

bewerkt door shompie
  • Like 7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei ayla:

Ohwwww, jij bent gewoon je adressen boekje aan het terugbladeren.....LOL

Groet Ron

Ik werd een paar maanden geleden benaderd of ik interesse had om terug te komen. Ze wilde een nieuwe trekker met een kraan erop kopen.

Dat hebben ze ondertussen gedaan en daar ga ik mee rijden. Ik deed heel ander werk zolas de meeste weten en wilde zo snel mogelijk terug in dit werk wat ik dus ook gedaan heb 😉

• Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
4 minuten geleden zei Marotrans:

Je hart volgen Ron, dan houd je het 't langste vol!

Dikke kar hoor:ok:

Dit is de bakwagen van hun chauffeur. Ik ben vandaag een dagje mee geweest om uitleg te krijgen. Morgen gaat hij op vakantie en dan moet ik het alleen doen.  Dit is best wel een bewerkelijke auto, heel laag bij de grond en best wel een achteroverbouw. Niet echt een ideale auto voor in de stad en dat is ook een van de redenen dat er een bijkomt. Deze is ruim 11 meter, die nieuwe word 8.5.

• Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

20241025_080309_copy_1512x2016.jpg.cf412d24699b0d981cfb1dc6d8184c2e.jpgVandaag alleen op pad. 

Klus 1 zou een kozijntje over het huis zijn, dat konijntje bleek een complete achtergevel in 2 delen te zijn. Die gebracht werd door oudeman....

Het eerste deel op 32 meter bijna 1000 kg. Dus mocht de kraan even zijn werk doen. Voor het tweede deel had ik toch maar even wat ruimte gemaakt zodat ik er dichter op kon. Maar evengoed nog 1300 kg op 28 meter

20241025_082412_copy_1512x2016.jpg.d4d74d7fb69d8dbecf8b6232899236e2.jpg

• Like 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Vandaag de week afgesloten in Hoorn waar ze een compleet perron in een hele korte tijd vervangen.

Vandaag een dagje beton elementen gereden.

20241026_124359_copy_1512x2016.jpg.92dc35ca6f8357878078bd03e2298df6.jpg

De elementen stonden op een terrein buiten Hoorn. De kleintjes heb ik allemaal zelf geladen en gelost. De grote werden geplaatst door een 200 tonner van Schot.

20241026_214443_copy_1512x2016.jpg.10db0fbb951fe31695d8ae00e9fe8111.jpg

Mooi dagje vol zo.

bewerkt door shompie
  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
12 minuten geleden zei HendrikJansen:

Geef je nu groepskorting bij die 3 opdrachtgevers?  Of  hebben ze allemaal een nieuwe auto voor je besteld? Die laatste DAF wou je een poos terug onder geen beding op toch?

Wat wil je hiermee berijken?

Waarom.reageer je überhaupt op mij?

Neem nog een biertje en laat mij met rust zou ik zeggen 😉

• Like 4
  • Thanks 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei shompie:

Wat wil je hiermee berijken?

Waarom.reageer je überhaupt op mij?

Neem nog een biertje en laat mij met rust zou ik zeggen 😉

Tja? Waarom reageer ik op jou? Omdat  je je zelf weer eens tegen geluld hebt hier met deze foto ‘s ?  

ik neem er nog 1 idd. Proost mien jonge👍👌💪

• Like 1
  • Verward 1
  • Sneu 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 27-10-2024 om 19:21 zei HendrikJansen:

Geef je nu groepskorting bij die 3 opdrachtgevers?  Of  hebben ze allemaal een nieuwe auto voor je besteld? Die laatste DAF wou je een poos terug onder geen beding op toch?

Als je dit nu na het weekend nog eens leest @HendrikJansen, vind je het dan nog steeds zo’n rake opmerking? Of vind je het zelf achteraf ook eigenlijk maar raar en heb je er nu een beetje spijt van?

Gewoon maar een vraag hoor… 

• Like 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei RobNiat:

Als je dit nu na het weekend nog eens leest @HendrikJansen, vind je het dan nog steeds zo’n rake opmerking? Of vind je het zelf achteraf ook eigenlijk maar raar en heb je er nu een beetje spijt van?

Gewoon maar een vraag hoor… 

Kun je misschien beter een keer smorgens vroeg vragen 😇

• Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei HendrikJansen:

Meen je dit nu echt Rob? 

Nou, ik had nog eens een praatje met een gewezen forumlid die er enigszins bekend om stond hier dat hij vaak toch wat diep in de fles keek. Die bekende me dat hij soms toch wat van schaamte voelde wanneer hij wel eens zijn eigen schrijfsels nalas de volgende morgen. 
Dan bleek het allemaal toch niet zo “raak” en “gevat”. 

Waarmee die persoon in mijn ogen wel blijk gaf van enig besef van fatsoen. Iets wat bij jou dus echt compleet lijkt te ontbreken. 

• Like 3
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Vandaag een dagje glas hijsen. Het is absoluut niet mijn hobby en zeker met deze formaten niet. Ze hebben gelukkig wel een goede glaszuiger gehuurd. De grootste zijn 4.5 meter lang en 2.80 hoog en weegt 850 kg.

20241029_092555_copy_1512x2016.jpg.bbf8e058f638d58ef23fc1a56182ac8c.jpg

20241029_092540_copy_2016x1512.jpg.78c5f82685151d0fbd8ca821d0fc4852.jpg

Er staat een hele dag voor en die gaan we ook benutten 🤣

• Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 27-10-2024 om 19:21 zei HendrikJansen:

Op 27-10-2024 om 21:04 zei HendrikJansen:

Tja? Waarom reageer ik op jou? Omdat  je je zelf weer eens tegen geluld hebt hier met deze foto ‘s ?  

ik neem er nog 1 idd. Proost mien jonge👍👌💪

Niemand is jouw enige verantwoording schuldig🤪

• Like 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden