Spring naar bijdragen
Forum gesloten ×

Zomaar een week (de belevenissen van Shompie)

Gast shompie

Recommended Posts

• Forumlid
Op 26-10-2024 om 23:15 zei shompie:

Vandaag de week afgesloten in Hoorn waar ze een compleet perron in een hele korte tijd vervangen.

Gevaarlijk werk, las ik elders. ;)

Citaat

Ze zijn inmiddels wel wat gewend als het gaat om agressie tijdens werktijd, maar de afgelopen weken is het wel erg vaak raak bij de verbouwing van station Kersenboogerd in Hoorn. Vorige week donderdag werden bouwvakkers met eieren bekogeld. Een dag later werd een verkeersregelaar mishandeld. Diezelfde avond moest een beveiliger zijn hond inzetten om een 47-jarige man uit Hoorn op afstand te houden; de man werd aangehouden.  (..)

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/342160/aangevallen-en-bekogeld-met-eieren-werklui-station-kersenboogerd-zijn-er-klaar-mee

• Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
5 uur geleden zei Durashift:

Ja, het is niet een al te best buurtje daar. Er liep ook veel beveiliging rond.

Het is ook niet niets als er 24 uur per dag gewerkt word. Maar dit soort dingen gaat wel weer erg ver.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Vandaag 2 klussen op vlucht. De eerste was geen probleem, dat was in een nieuwbouwwijk wat glazen in kozijnen vervangen. Hier had ik de ruimte en stond ik mooi stabiel. 

Wel op ruim 30 meter vlucht.

20241030_090229_copy_1512x2016.jpg.1f602f05b9b28188673e5d65ac0d4add.jpg

De tweede klus was een heel ander verhaal. Geen ruimte en zeer zacht, ik stond in Broek in Waterland en die laatste naam heeft het niets voor niets. Ik had al rijplaten mee maar toch bleef de stoep niet heel. De klant vond dat geen heel groot probleem,  als zijn staal er maar in kwam. Toen ik er uiteindelijk instond moest ik op 32 meter een kolom van 500 kg plaatsen over de achterkant. Toen ik bijna met de achter bumper op straat lag omdat mijn stempelpoten met schotten in de grond verdwenen ben ik gestopt, de liggers waren nog zwaarder. 

We hebben nu een hoeflon geregeld, die kan er dichterbij komen.

20241030_132405_copy_1512x2016.jpg.ed0413f638b55433dadba5f38c33bb7a.jpg

20241030_132359_copy_1512x2016.jpg.a62d1cf8648eb4af3280ef812628da8f.jpg

Ik bleef wegzakken. Zelfs met mijn voorpoten. Niet echt een fijn plekje dus.

• Like 4
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ik had al rijplaten mee maar toch bleef de stoep niet heel.

En dat vond je gek met die Gamma dingen? Leuk om met een minikraan of rupsdumpertje  over te crossen bij een particulier in de de tuin maar totaal ongeschikt voor wat jij er hier mee wil doen. 

verder zal ik mijn mening hier niet ventileren want ik heb een biertje gehad en dan mag dat niet van de grote almachtige RobNiat. 

• Like 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
12 minuten geleden zei HendrikJansen:

Ik had al rijplaten mee maar toch bleef de stoep niet heel.

En dat vond je gek met die Gamma dingen? Leuk om met een minikraan of rupsdumpertje  over te crossen bij een particulier in de de tuin maar totaal ongeschikt voor wat jij er hier mee wil doen. 

verder zal ik mijn mening hier niet ventileren want ik heb een biertje gehad en dan mag dat niet van de grote almachtige RobNiat. 

De klant vraagt wij doen.

Maar jij bent nu ook al een expert op het gebied van hijsklussen? Wederom weet je niets en dat je je mening voor je houd zou je vaker moeten doen 🤣🤣🤣

bewerkt door shompie
  • Haha 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
30 minuten geleden zei shompie:

De klant vraagt wij doen.

Maar jij bent nu ook al een expert op het gebied van hijsklussen? Wederom weet je niets en dat je je mening voor je houd zou je vaker moeten doen 🤣🤣🤣

Ja, ja. Iets met adviseren of zoiets ? 

neu. Maar dit kan een blind paard nog zien dat dit niet goed komt. Zeker niet op grond waar de zode voor je aan hobbelt als je er over rijd. 

Nee joh, ik weet helemaal niets. Ben dom geboren, mij is nooit wat bij gebracht, En dat erbij, ik ben ook nog eens fout gewiegd . 

Dat zou mensen als jou perfect uitkomen idd. 

Fijne avond🙋‍♂️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 minuut geleden zei HendrikJansen:

Ja, ja. Iets met adviseren of zoiets ? 

neu. Maar dit kan een blind paard nog zien dat dit niet goed komt. Zeker niet op grond waar de zode voor je aan hobbelt als je er over rijd. 

Nee joh, ik weet helemaal niets. Ben dom geboren, mij is nooit wat bij gebracht, En dat erbij, ik ben ook nog eens fout gewiegd . 

Dat zou mensen als jou perfect uitkomen idd. 

Fijne avond🙋‍♂️

Je bent altijd maar zoekende. Zoekende om iets positiefs in iets negatiefs om te zetten. Jou reacties op de foto's en verhalen die ik hier plaats zijn daar een mooi voorbeeld van. 

Dat ik steeds maar weer zeg dat je niets weet komt door jezelf, je trekt conclusies die nergens op slaan. Als je iets niet zeker weet zeg dan niets, word je niet uitgelachen ook of belachelijk gemaakt. 

Als ik zeg dat je niets weet is omdat je net weer eens een opmerking gemaakt heb wat kant nog wal raakt. Mensen die mij kennen weten dat. Klein voorbeeldje is dat ik moest bedelen bij mijn zoon voor werk. 

Niet gewoon een domme opmerking van jou maar gewoon een blunder. Zeker voor iemand die zegt alles te weten. Laat dat negatieve, je zet alleen jezelf ermee voor lul.

• Like 1
  • Haha 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
18 minuten geleden zei shompie:

Je bent altijd maar zoekende. Zoekende om iets positiefs in iets negatiefs om te zetten. Jou reacties op de foto's en verhalen die ik hier plaats zijn daar een mooi voorbeeld van. 

Dat ik steeds maar weer zeg dat je niets weet komt door jezelf, je trekt conclusies die nergens op slaan. Als je iets niet zeker weet zeg dan niets, word je niet uitgelachen ook of belachelijk gemaakt. 

Als ik zeg dat je niets weet is omdat je net weer eens een opmerking gemaakt heb wat kant nog wal raakt. Mensen die mij kennen weten dat. Klein voorbeeldje is dat ik moest bedelen bij mijn zoon voor werk. 

Niet gewoon een domme opmerking van jou maar gewoon een blunder. Zeker voor iemand die zegt alles te weten. Laat dat negatieve, je zet alleen jezelf ermee voor lul.

Zal ik je eens een publiek geheim uit de doeken doen?  

veel mensen hier houden zich bewust stil. Reageren niet op je en denken laat gaan die man zit zo vol van zichzelf dat hij zichzelf gelooft.  We delen een like- je uit en we gaan weer over tot de orde van de dag. 

Er zijn hier op dit forum maar enkele mensen die jouw echt serieus nemen Shompie . Bij de rest kom je de strot uit met je poeha over je zelf.  

Net als van de week , Ik heb er verder maar niet op gereageerd want jij en je vriend voor eenhalf jaar willen toch graag de stempel drukken. Een stempel die je overigens zelf hier ook al eens hebt gehad maaruit het oog is geraakt sinds je afwezigheid. 

• Verward 2
  • Sneu 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
13 minuten geleden zei HendrikJansen:

veel mensen hier houden zich bewust stil. Reageren niet op je en denken laat gaan die man zit zo vol van zichzelf dat hij zichzelf gelooft.  We delen een like- je uit en we gaan weer over tot de orde van de dag. 

Er zijn hier op dit forum maar enkele mensen die jouw echt serieus nemen Shompie . Bij de rest kom je de strot uit met je poeha over je zelf.  

Net als van de week , Ik heb er verder maar niet op gereageerd want jij en je vriend voor eenhalf jaar willen toch graag de stempel drukken. Een stempel die je overigens zelf hier ook al eens hebt gehad maaruit het oog is geraakt sinds je afwezigheid. 

Gelukkig denken 684700 andere lezers daar anders over 😉

• Like 3
  • Haha 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
3 uur geleden zei shompie:

Het hoeft ook niet altijd mee te zitten 😇

Daar heb je gelijk in, een beetje uitdaging maakt het leuk. Maar even puur uit nieuwsgierigheid, waarom de auto achteruit het pad in drukken in plaats van haaks er voor te zetten? Voor de vlucht maakt het zo te zien niet veel verschil maar je kan dan wel in het midden van het pad stempelen dus stabieler. Tenminste dat lijkt mij maar ik heb er geen ervaring mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei albertvv:

Daar heb je gelijk in, een beetje uitdaging maakt het leuk. Maar even puur uit nieuwsgierigheid, waarom de auto achteruit het pad in drukken in plaats van haaks er voor te zetten? Voor de vlucht maakt het zo te zien niet veel verschil maar je kan dan wel in het midden van het pad stempelen dus stabieler. Tenminste dat lijkt mij maar ik heb er geen ervaring mee

Vanaf de weg was het te ver, dit scheelde een meter of 6.

En vanaf de weg kon ik alleen mijn voor stempel maar gebruiken. Mijn achter stempel stond voor de bosjes. En je moet bij deze kraan voor en achter stempelen. 

Als je de foto's goed bekijkt kun je dat ook zien

bewerkt door shompie
  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
11 uur geleden zei HendrikJansen:

Heb jij ergens last van of zo??

wellicht dit eens lezen:

Hoe noem je iemand die heel veel aandacht vraagt?

Wat is een histrionische persoonlijkheidsstoornis? De histrionische persoonlijkheidsstoornis wordt gekenmerkt door overdreven uitingen van emoties en aandacht vragen. Deze mensen voelen zich niet op hun gemak of niet gewaardeerd als ze niet in het centrum van de belangstelling staan.
  • Like 3
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Tjonge jonge, is dit nu echt allemaal nodig? ^^

Toe nou mensen, het forum nadert dit weekend na 20 jaar lief en leed met elkaar gedeeld te hebben het definitieve einde. Houd nog even vol, beheerst u zichzelf en neemt met zijn allen op een respectvolle wijze afscheid van elkander.

Of zeg elkaar nog effe flink en goed hard de waarheid, dat mag natuurlijk ook. U heeft nog drie dagen de tijd!! :D

bewerkt door Pierre
  • Like 3
  • Haha 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 1-11-2024 om 09:28 zei Pierre:

Tjonge jonge, is dit nu echt allemaal nodig? ^^

Toe nou mensen, het forum nadert dit weekend na 20 jaar lief en leed met elkaar gedeeld te hebben het definitieve einde. Houd nog even vol, beheerst u zichzelf en neemt met zijn allen op een respectvolle wijze afscheid van elkander.

Of zeg elkaar nog effe flink en goed hard de waarheid, dat mag natuurlijk ook. U heeft nog drie dagen de tijd!! :D

Hoe het hier stopt , gaat weer verder op Cor zijn forum , neem aan dat ieder al een account heeft aangevraagd daar , denk dat Cor de komende tijd uit zijn vel zal gaan springen :D

• Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
34 minuten geleden zei suggs73:

Hoe het hier stopt , gaat weer verder op Cor zijn forum , neem aan dat ieder al een account heeft aangevraagd daar , denk dat Cor de komende tijd uit zijn vel zal gaan springen :D

Doe eens een link. Misschien kunnen we het daar voortzetten ja. Met Cor’s welnemen uiteraard. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 minuten geleden zei zoetwatermatroos:

was eerst toch .eu? Had daar wel een account maar bij de .com kennen ze me niet??

Ik heb er net via de link even gegluurd.

Ze kunnen daar wel wat actieve leden gebruiken...

• Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
14 minuten geleden zei shompie:

Ik heb er net via de link even gegluurd.

Ze kunnen daar wel wat actieve leden gebruiken...

Ik heb een account aangemaakt daar. Wacht alleen nog op goedkeuring  

Misschien dat ik daar de 1 miljoen lezers kan volmaken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 uur geleden zei suggs73:

Is Cor daar zelf nog steeds de gene die het meest plaatst en antwoord op zijn eigen topics? 

Heb daar ooit ook een account gehad, maar was er daar na een paar dagen al wel klaar mee.  Nog nooit zo een dooie bende meegemaakt als daar. 

• Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
4 uur geleden zei shompie:

Ik heb een account aangemaakt daar. Wacht alleen nog op goedkeuring  

Misschien dat ik daar de 1 miljoen lezers kan volmaken

Cor is daar geen beheerder meer, de 1 miljoen lezers ga jij daar niet volmaken en ik geloof ook niet dat men daar op de komst van jou en de rest van 'dit blauwe forum' zit te wachten.

Misschien een beter idee om jouw eigen "Chauffeursforum" en "Shompies Dagelijkse Bezigheden" op Facebook onder het stof vandaan te halen en nieuw leven in te blazen. Daar kan men best nog wat leden gebruiken volgens mij..... 🤣

bewerkt door Pierre
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
3 uur geleden zei Pierre:

Cor is daar geen beheerder meer, de 1 miljoen lezers ga jij daar niet volmaken en ik geloof ook niet dat men daar op de komst van jou en de rest van 'dit blauwe forum' zit te wachten.

Misschien een beter idee om jouw eigen "Chauffeursforum" en "Shompies Dagelijkse Bezigheden" op Facebook onder het stof vandaan te halen en nieuw leven in te blazen. Daar kan men best nog wat leden gebruiken volgens mij..... 🤣

Gewoon goed gekeurd.

😋

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden