Forumlid lientje Geplaatst 3 november Forumlid Share Geplaatst 3 november 11 uur geleden zei HendrikJansen: Is Cor daar zelf nog steeds de gene die het meest plaatst en antwoord op zijn eigen topics? Heb daar ooit ook een account gehad, maar was er daar na een paar dagen al wel klaar mee. Nog nooit zo een dooie bende meegemaakt als daar. Wat ik dan niet snap is dat je Cor weer op zoekt nadat je hem hier hebt weggekregen. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid shompie Geplaatst 3 november Forumlid Share Geplaatst 3 november 4 minuten geleden zei lientje: Wat ik dan niet snap is dat je Cor weer op zoekt nadat je hem hier hebt weggekregen. Dat heeft hij al een keer uitgelegd hier. Hij wou hem nog even duidelijk maken hoe hij over hem dacht of zoiets. 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 3 november Forumlid Share Geplaatst 3 november 1 minuut geleden zei shompie: Dat heeft hij al een keer uitgelegd hier. Hij wou hem nog even duidelijk maken hoe hij over hem dacht of zoiets. Nee hoor….. hij “zocht” daar iemand anders om net als hier in jouw topic nog even te “rellen”….. maar kreeg daar geen soelaas…… 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Pierre Geplaatst 3 november Forumlid Share Geplaatst 3 november (bewerkt) 5 uur geleden zei shompie: Gewoon goed gekeurd. 😋 Wat is daar zo bijzonder aan? Dat je door een ingewikkelde selectieprocedure bent gekomen ofzo? Er zal zeker een toeloop zijn van leden die van dit forum overstappen naar dat andere, vooral de komende week, weken. Aan het aantal leden zal het daar op den duur misschien niet liggen -voor zover dat men daar de behoefte aan een groot ledenbestand zoals bij dit forum heeft- maar op een bepaalde manier wil dat forum niet van de grond komen. Waar dat nou precies aan ligt weet ik niet; de lay-out, de leesbaarheid, een rechtstreekse kopie is van dit forum m.b.t. onderwerpen, ik zou het zo niet kunnen zeggen. Voor wat betreft het aantal leden; een aantal jaren geleden is hier al eens een soortgelijke situatie geweest waarbij veel leden van dit forum ook daar een account aanmaakten. Het is ook toen niks geworden, daarmee bedoel ik dat veel forumleden de verwachting hadden dat het daar op dezelfde voet verder zou gaan als hier op dit forum met dagelijks nieuwe onderwerpen en discussies. De werkelijkheid leerde anders. Ik heb nog eens gekeken maar zie nu dat Cor ook één van de moderators is. Hij vertelde eerder dat hij zich teruggetrokken had en niets meer op internet deed omdat hij met alles en iedereen klaar was. We kennen Cor een beetje, inmiddels zit hij weer op Facebook, reageert hij daar weer bijna dagelijks en staat ook weer in het rijtje bij de moderators. Hoe het allemaal precies zit weet ik niet en boeit me eerlijk gezegd ook niet. Wel weet ik dat Cor en Daniël geen gedonder op hun forum tolereren dus geloof ik daarom ook niet dat dat lidmaatschap van jou en nog wat andere leden daar een heel lang leven beschoren is. Maar het is het proberen waard natuurlijk. Veel plezier daar! 3 november bewerkt door Pierre 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid shompie Geplaatst 3 november Forumlid Share Geplaatst 3 november 3 minuten geleden zei Pierre: Wat is daar zo bijzonder aan? Dat je door een ingewikkelde selectieprocedure bent gekomen ofzo? Er zal zeker een toeloop zijn van leden die van dit forum overstappen naar dat andere, vooral de komende week, weken. Aan het aantal leden zal het daar op den duur misschien niet liggen -voor zover dat men daar de behoefte aan een groot ledenbestand zoals bij dit forum heeft- maar op een bepaalde manier wil dat forum niet van de grond komen. Waar dat nou precies aan ligt weet ik niet; de lay-out, de leesbaarheid, een rechtstreekse kopie is van dit forum m.b.t. onderwerpen, ik zou het zo niet kunnen zeggen. Voor wat betreft het aantal leden; een aantal jaren geleden is hier al eens een soortgelijke situatie geweest waarbij veel leden van dit forum ook daar een account aanmaakten. Het is ook toen niks geworden, daarmee bedoel ik dat veel forumleden de verwachting hadden dat het daar op dezelfde voet verder zou gaan als hier op dit forum met dagelijks nieuwe onderwerpen en discussies. De werkelijkheid leerde anders. Ik heb nog eens gekeken maar zie nu dat Cor ook één van de moderators is. Hij vertelde eerder dat hij zich teruggetrokken had en niets meer op internet deed omdat hij met alles en iedereen klaar was. We kennen Cor een beetje, inmiddels zit hij weer op Facebook, reageert hij daar weer bijna dagelijks en staat ook weer in het rijtje bij de moderators. Hoe het allemaal precies zit weet ik niet en boeit me eerlijk gezegd ook niet. Wel weet ik dat Cor en Daniël geen gedonder op hun forum tolereren dus geloof ik daarom ook niet dat dat lidmaatschap van jou en nog wat andere leden daar een heel lang leven beschoren is. Maar het is het proberen waard natuurlijk. Veel plezier op het andere forum, ondanks al onze verschillen van mening door de jaren heen wens ik je toch het beste; het ga je goed! Al die lappen tekst.... Maar goed, ergens hierboven zeg je dat jij denkt dat ze niet op mij zitten te wachten net als veel anderen hier (corrigeer me als ik dat fout gelezen heb) even later zeg je dat ze geen gedonder tolereren. Wat had er dan makkelijker geweest om mijn aanvraag tot lidmaatschap te weigeren? Maar goed ,jij zal hier uiteraard hele andere ideeën over hebben. Ik wil eigenlijk alleen maar verder gaan met wat ik leuk vind en dat is foto's plaatsen en verhalen vertellen. Dat sommige zich geroepen voelen om daarop te reageren en mijn hele verleden familie en weet ik al niet meer te betrekken is aan de administratie daar om mee om te gaan. Ik persoonlijk kan daar wel mee omgaan, ze weten niet beter en uiteindelijk blijken ze niets te weten 😇 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HendrikJansen Geplaatst 3 november Forumlid Share Geplaatst 3 november 1 uur geleden zei lientje: Wat ik dan niet snap is dat je Cor weer op zoekt nadat je hem hier hebt weggekregen. Ho wacht even mevrouw Lientje. Geen voorbarige conclusies trekken. Dat ik daar een account aan maakte was ruim voor de tijd dat Cor hier weg was. En niemand heeft Cot hier weg gejaagd. Hij is zelf vertrokken weet u nog? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 3 november Forumlid Share Geplaatst 3 november 4 uur geleden zei Pierre: Hoe het allemaal precies zit weet ik niet en boeit me eerlijk gezegd ook niet. Wel weet ik dat Cor en Daniël geen gedonder op hun forum tolereren dus geloof ik daarom ook niet dat dat lidmaatschap van jou en nog wat andere leden daar een heel lang leven beschoren is. Maar het is het proberen waard natuurlijk. Veel plezier daar! Zolang jij er niet rond loopt word het best gezellig. 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Pierre Geplaatst 3 november Forumlid Share Geplaatst 3 november (bewerkt) 27 minuten geleden zei Schots en Scheef: Zolang jij er niet rond loopt word het best gezellig. Wees gerust, je zal van mij weinig last hebben, ondanks dat ik daar lid ben sinds 2019. Maar heb je nu werkelijk tot de laatste dag gewacht om nog even je gal te spuwen, durfde je niet eerder? Het geeft verders ook niet, ik leg het allemaal naast me neer. Kneusjes en zwakbegaafden mogen nu eenmaal alles tegen mij zeggen, dus van jouw kaliber kan ik het best hebben... 3 november bewerkt door Pierre 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid suggs73 Geplaatst 3 november Forumlid Share Geplaatst 3 november 18 uur geleden zei shompie: Ik heb er net via de link even gegluurd. Ze kunnen daar wel wat actieve leden gebruiken... Ja zag het , de tijd heeft daar toch echt wel stil gestaan. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid shompie Geplaatst 3 november Forumlid Share Geplaatst 3 november 1 uur geleden zei Pierre: Wees gerust, je zal van mij weinig last hebben, ondanks dat ik daar lid ben sinds 2019. Maar heb je nu werkelijk tot de laatste dag gewacht om nog even je gal te spuwen, durfde je niet eerder? Het geeft verders ook niet, ik leg het allemaal naast me neer. Kneusjes en zwakbegaafden mogen nu eenmaal alles tegen mij zeggen, dus van jouw kaliber kan ik het best hebben... In jou ogen zijn het al snel kneusjes en zwakbegaafde he Pierre, en dat is dan ook gelijk jou probleem. Jij wijst zo snel naar anderen die zo"vol" van zichzelf zijn terwijl je dat zelf ook bent. Misschien nog wel erger dan de rest. En ook dat leg ik naast me neer, buiten dat ik er een beetje om moet lachen. 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 3 november Forumlid Share Geplaatst 3 november 7 uur geleden zei Pierre: Wees gerust, je zal van mij weinig last hebben, ondanks dat ik daar lid ben sinds 2019. Maar heb je nu werkelijk tot de laatste dag gewacht om nog even je gal te spuwen, durfde je niet eerder? Het geeft verders ook niet, ik leg het allemaal naast me neer. Kneusjes en zwakbegaafden mogen nu eenmaal alles tegen mij zeggen, dus van jouw kaliber kan ik het best hebben... Nee, ik zeg wat ik denk. Boeit me bar weinig wat een ander daarvan denkt. Word alleen al zo moe van je dat je het hele forum moet doorspitten om he gelijk te halen. Daarom kwam ik de laatste 2 jaar af en toe eens langs. En klikte ik ff op forum gelezen en weer door. 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts