[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Zomaar een week (de belevenissen van Shompie)


Gast shompie

Recommended Posts

Gast shompie

Dank je JP. Om deze foto ging het. Hij vind het gewoon al prachtig om met mij mee te gaan en dan maakt het hem nog niet eens uit waarheen.

Misschien dat we vrijdag richting departement 13 gaan met een grote puinbreker. Alleen de breker is al 4 meter hoog dus worden we te totaal 4.90 hoog. Ik zit nu al met het zweet in mijn handen en hij vind uet prachtig dat we voorlopig nog niet naar huis hoeven. Dat we bij elk viaduct moet bukken met die hoogte heeft hij natuurlijk geen ene boodschap aan.

Hij vind het alleen al prachtig g om met zijn vader mee te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dank je JP. Om deze foto ging het. Hij vind het gewoon al prachtig om met mij mee te gaan en dan maakt het hem nog niet eens uit waarheen.

Misschien dat we vrijdag richting departement 13 gaan met een grote puinbreker. Alleen de breker is al 4 meter hoog dus worden we te totaal 4.90 hoog. Ik zit nu al met het zweet in mijn handen en hij vind uet prachtig dat we voorlopig nog niet naar huis hoeven. Dat we bij elk viaduct moet bukken met die hoogte heeft hij natuurlijk geen ene boodschap aan.

Hij vind het alleen al prachtig g om met zijn vader mee te gaan.

zulke momenten moet je koesteren ron,die herinneringen blijven altijd in je gedachten:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Ik vind het al geweldig dat mijn zoon onvoorwaardelijk kiest voor zijn Vader. Het maakt niet uit wat ik doe of waar ik heenga. Hij wil gewoon mee.n

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Ik weet nog niets, ik heb ook al niets meer gehoord vanaf vanmorgen 09.00 uur. Ik zal zo eens gaan informeren toto hoe laat ze hier werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Ik heb er een terminal trekker achterop staan. Als mijn planner zegt dat ik hem moet lossen staat hij er met 5 minuten af. Ik heb gister op de fabriek van terberg een snelcursus gehad over de werking van zo'n ding.

Maar ik weet dus nog niet wat de bedoeling is. Misschien moet hij nu in een andere haven gelost worden.

Ik wacht het af, ik word er nog niet zenuwachtig van :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb er een terminal trekker achterop staan. Als mijn planner zegt dat ik hem moet lossen staat hij er met 5 minuten af. Ik heb gister op de fabriek van terberg een snelcursus gehad over de werking van zo'n ding.

Maar ik weet dus nog niet wat de bedoeling is. Misschien moet hij nu in een andere haven gelost worden.

Ik wacht het af, ik word er nog niet zenuwachtig van :D

Kan ook niet in dat werk, heb het zelf enkele jaren gedaan bij ZTT Rijssen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Kan ook niet in dat werk, heb het zelf enkele jaren gedaan bij ZTT Rijssen.

Ik reed er uiteindelijk om 15.30 weg. Ik ben ooit een keer bij ztt geweest toen ik voor van der Vlist reed. Ik vond het toen een net bedrijf om te zien. Je hoort er ook geen negatieve verhalen over. Ik ben nu onderweg naat Lichtenvoorde, daar ga ik een ketel laden voor Bremerhaven die maandag om 08.00 daar gelost moet worden.

Of ik gelijk weg ga weet ik nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik reed er uiteindelijk om 15.30 weg. Ik ben ooit een keer bij ztt geweest toen ik voor van der Vlist reed. Ik vond het toen een net bedrijf om te zien. Je hoort er ook geen negatieve verhalen over. Ik ben nu onderweg naat Lichtenvoorde, daar ga ik een ketel laden voor Bremerhaven die maandag om 08.00 daar gelost moet worden.

Of ik gelijk weg ga weet ik nog niet.

Ik had het er wel naar de zin, maar je was bijna nooit thuis en kon wat anders krijgen wat beter in de smaak viel.

Ben in 1995 voor mezelf begonnen tot 2011, nu in rente.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Je heb gelijk en het is je gegund. Ik heb er in principe niet zo veel problemen mee om langrr van huis te zijn. Maar het moet van de welbekende twee kanten komen.

Ik ga zo laden voor Bremerhaven in Lichtenvoorden. We moesten dan maar even een plan maken hoe we het moesten doen met het weekend. Ik breng mijn trailer zo naar Nieuweschans en rij dan met de trekker naar huis. Dat was zijn plan....

Hij had ook kunnen zeggen blijf maar onderweg waar ik ook rekening mee had gehouden. Ik mag dus naar huis en ga zondag weer weg. Ik heb gezegd dat ik de uren op en neer naar nieuweschans wel voor mijn rekening neem.

Dat bedoel ik met, het moet van twee kanten komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je heb gelijk en het is je gegund. Ik heb er in principe niet zo veel problemen mee om langrr van huis te zijn. Maar het moet van de welbekende twee kanten komen.

Ik ga zo laden voor Bremerhaven in Lichtenvoorden. We moesten dan maar even een plan maken hoe we het moesten doen met het weekend. Ik breng mijn trailer zo naar Nieuweschans en rij dan met de trekker naar huis. Dat was zijn plan....

Hij had ook kunnen zeggen blijf maar onderweg waar ik ook rekening mee had gehouden. Ik mag dus naar huis en ga zondag weer weg. Ik heb gezegd dat ik de uren op en neer naar nieuweschans wel voor mijn rekening neem.

Dat bedoel ik met, het moet van twee kanten komen.

Beste Shompie, Als jij de uren naar Nieuweschans voor jouw rekening neemt, komt het volgens mij van 1 kant!!!

En lachen ze zich daar een bult in Alphen a/d Rijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Beste Shompie, Als jij de uren naar Nieuweschans voor jouw rekening neemt, komt het volgens mij van 1 kant!!!

En lachen ze zich daar een bult in Alphen a/d Rijn!

Dat mag jij vinden. Als ik planner had geweest had ik de chauffeur in Bremerhaven weekend laten vieren.

Ik mag nu even 400 km omrijden van mijn planner en dan lachen ze zich dood in Alphen. Ik begrijp je...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Poeh, gelukkig ben jij geen planner! Dat zou schrikken zijn!

Had het dan niet goedkoper geweest, voor jou en de firma, om je combinatie in Lichtenvoorde te laten staan tot zondagavond en dan vandaar te vertrekken?? Of heeft dat iets met exceptioneel transport, vergunningen, begeleiding etc. te maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Ik zelf vind het persoonlijk nooit een prettig idee om mijn auto met al mijn spullen er in onderweg te laten staan. Vanavond haal ik ook al mijn spullen van de trailer af. Zwaalampen, breedte borden ed.

Voor mij persoonlijk is dit de mooiste oplossing en staat de auto thuis voor de deur. Vandaar ook dat ik gezegd heb een deel van de reisuren voor mijn rekening te nemen. In mijn ogen toch echt geven en nemen :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou oke kerel! Sorry dat ik je verkeerd geïnterpreteerd heb maar had zoiets van, wat nou van 2 kanten, jij betaald de heen en terugreis naar Nieuweschans, maar begrijp dat Westdijk de brandstofkosten etc. voor zijn rekening neemt.

Maar geen medelijden met Westdijk hoor! Volgens mij komt dit bedrijf aardig ongeschonden door de crisis. Ken toevallig iemand die er werkt en hoorde dat ze volgende week 200 auto`s in de weg en waterbouw etc. moeten inzetten. Dus een beetje loyaliteit van deze werkgever naar zijn personeel lijkt me niet misplaatst.

Succes verder met je mooie verslagen!

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Ik heb bij ons nog nooit op een kiper gezeten al zou ik geen nee zeggen als ik er voor gevraagd word. Ik heb geen medelijden met Westdijk, het is een mooi bedijf waar gerust ook niet alles koek en ei is. Ook ik heb collega's die het niet naar hun zin hebben.

Ik probeer het voor mezelf goed te regelen en dat lukt aardig. Ik heb het echt super naar mijn zin en heb eigenlijk niets te klagen.

Dat westdijk blijft groeien ondanks de crisis zegt wel iets denk ik. Er zitten daar echt wel wat knappe koppen op kantoor die de touwtjes strak in de handen hebben en houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Het word weer laat. Niet te laat voor mij maar wel voor Jarno. In tegenstelling tot andere kinderen word hij alleen maar drukker als het laat word. Hij word niet moe.

Gister ben ik van narigheid om half 10 op bed gaan liggen omdat hij een heel pleidooi gaf dat hij het zo verschrikkelijk oneerlijk bond dat hij al naar bed moest terwijl ik nog wakker was. En ik schonk nog drinken in ook (wijntje) dat kn echt niet. Dus ik ben ook maar naar bed gegaan.

Ik ben nu om een uu of 10 thuis, dat is dus te laat voor hem. Zondag ga ik rond een uur of 5 weer weg richting Bremerhaven, ik neem hem dan weer mee. Hij houd zijn klep geen moment van de dag. Hij heeft de hele dag door honger en dorst en hij moet om de 5 minuten naar de wc.

Maar toch neem ik hem graag mee, hij geniet er van en ik vind het wel gezellig :kiss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Dat had gekund ja. Nu weet ik toevallig dat de verbinding met het ov vanaf Lichtenvoorde naar Castricum nu niet echt de beste is.

Ik heb het een keertje gedaan naar Winterswijk, dan ben je gewoon een halve dag onderweg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Mijn planner had het er over dat WE een plan moesten maken voor het weekend, dat zei hij donderdag Freddie. Vrijdag vertelde hij mij ZIJN plan, koppel maar af ergens bij Apeldoorn en rij maar naar huis.

Ik zei toen dat ik beter alvast richting Nieuweschans kon gaan en daarvandaan met mijn trekker naar huis kon gaan. Dat is dan weer korter met de kilometers en ik heb de trekker voor de deur staan. Die uren neem ik dan graag voor mijn rekening. Met de trein naar huis heb ik vroeger ook wel gedaan, alleen dat gesleep met je was en dekbed vind ik ook niet alles.

Maar nu is het ook opgelost, ik ben er in ieder geval blij mee en dat lijkt mij het belangrijkste ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden