[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Zomaar een week (de belevenissen van Shompie)


Gast shompie

Recommended Posts

  • Forumlid

Heb zo een wit potje met blauw deksel,is wit spul en je moet poetsen tot het zwart ziet en dan uitpoetsen.. is ook rete duur en denk dat je een tank niet met 1 potje gaat redden.. Bij de action hebben ze rvs reiniger geloof 2 euries de spuitbus en dat werkt ook wel.. En ook de oven/magnetron reiniger schijnt wel goed te werken,zelf geen ervaring mee..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat ik egoïstisch ben heb ik al vaker gezegd. Dat is ook geen geheim en daar ben ik hier al meerdere keren op aangesproken. Als dit direct tegen mij gezegd word heb ik daar ook geen moeite mee.

Voorbeeldje, iedereen weet hoe ik ver een bond denk en dat ik liever mijn zaakjes zelf goed regel. Voor mezelf....

Ik slaag daar tot n toe goed in en dat is misschien egoistisch gedacht. Ik ben mij er namelijk ook heel goed van bewust dat niet iedereen zo stevig in zijn schoenen staat. Dat dat misschien arrogant overkomt ben ik mij heel goed van bewust maar het is wel de waarheid.

Dat sommige dingen beroerd mijn strot uitkomen weet ik ook. Ik ben dan ook heel jaloers op mensen die zicb duidelijk en begrijpelijk uit kunnen drukken met woorden, net als Karel en Jadran bijvoorbeeld. Ik ben te bot en te kort door de bocht.

Vind het super dat je dit over jezelf zegt en ook je zwakke punten op die manier omzet in sterke punten!

Wist niet dat je er al eerder op aangesproken was.

Wens je fijne week en hoop op een mooi verslag van je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb meerdere malen de tank gepoetst met Unipol, ik heb het toen gekocht bij Mondrimex in Doetinchem voor ongeveer €14,00.

Ik vind het zeer goed werken en persoonlijk ook beter dan commandant.

post-6221-1394789785,5392_thumb.jpg

De tank zat vol met van die pitjes, want hij was ruim 1 jaar niet gepoetst, dit was na 1 keer poetsen, na 2 keer poetsen zag je er (bijna) niks meer van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Ik heb nu d twee zijkanten gedaan en de kist waar mijn spanbanden in zitten. Het knapt er wel van op maar het is wel een klus. De volgende keer de rest van de tank n de kosten sten maar weer.

Ik ben nu aan het genieten van een wijntje op mijn favoriete parkeerplaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Ik zit heerlijk. Mijn zoon ligt op bed en ik ben op een bankje gaan zitten met mijn voorraad wijn. Ik moet zometeen alleen even een zo genoemde raggende man ( zo noemt herman ze) bij mijn auto verwijderen. Hij heeft duidelijk jeuk aan zijn zaakie.... dan moet hij lekker thuis onder de douche gaan. Als hij dat niet gaat doen da help ik hem even....

Hij word nu irritant en het kan lang aan maar ook ik heb een grens.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Ik snap echt niet dat de haven van Antwerpen zveel werk heeft.

Ik meld mij vanmorgen al voor 07.00 uur aan. Nadat ik een half uur in de rij heb gestaan krijg ik.te horen dat mijn los referentie niet klopt. Ik moet of een ander los referentie hbben of een naam van een Agent hier in Antwerpen.

Ik bellen.

Na een kwartier krijg ik de naam van de agent in Antwerpen. Ik weer in de rij tussen de heerlijke fris ruikende oost Europese collega's. Na wederom een half uur krijg ik van de vriendelijke man aan de andere kant van het loket te horen dat ik toch echt een ander referentie nummer moet hebben.

Die krijg ik na een kwartier van de planning. Wat ik niet snap is dat ze die gister niet gelijk gaven maar daar zal wel weer een hoger doel achter gezeten hebben.

De rij loop ik dit keer maar voorbij, de zon is inmiddels pal op het raam gaan schijnen en de temperatuur en daarmee ook de geur is er binnen niet beter op geworden. Ik meld me weer aan bij de vriendelijke mijnheer achter het loket. Nu begint hem iets te dagen, maar helaas mijnheer zegt hij, ik heb nog geen opdracht van de agent gekregen om u te lossen zegt hij met droge ogen.

Ik kan echt niet begrijpen dat ze hier zoveel werk hebben. Je staat hier altijd uren en uren te wachten. Dit kost een werkgever goud geld. Eens moet er toch iemand wakker worden en denken, dit moet anders, we zijn hier de economie aan het afremmen.

Ik krijg mijn uren wel betaald maar het slaat gewoon nergens op, en dan de manier waarop je behandelt word.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
1 van de redenen waarom ik ermee gestopt ben.

Zo lang ik maar niet in het rijtje hoef te staan binnen vind ik het wel goed. Het ligt niet aan mij, ik was op tijd en heb mijn werk gedaan. Dat ze het op kantoor bij ons of bij de opdrachtgever niet voor elkaar hebben is jammer maar niet mijn probleem.

Ik zet een bak koffie n ga een boek lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
houd je rustig bij die vent Ron, voor je het weet lossen ze je pas om 4 uur vanmiddag omdat je lastig bent geweest.

het is en blijft grafvolk daar in de Antwerpse haven, het stellen van een vraag aan het heilige kantoorpersoneel kost je zo maar een dag.

Als ik al boos word word ik dat op een nette manier. Als ik onbeschoft behandelt word vraag ik of hij thuis met zijn kinderen ook zo omgaat als die een vraag stellen of het niet weten.

Ik heb dat een keer op de Maasvlakte gehad. Ik heb geen cargo card dus kon ik me niet via de computer aanmelden. Ik ging naar de balie en vroeg vriendelijk aan de mevrouw achter de bali of zei mij kon helpen. Na wat gezucht en met haar ogen gedraai keek ze mij heel vermoeit aan.

Ik vroeg haar toen of ze knderen had waarop ze een beetje verward ja antwoorde. Als jou kinderen iets niet weten en ze vragen het netjes, reageer je dan ook zo.

Toen wist ze het helemaal niet meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Ik ben er vanaf. Uiteindelijk heeft het maar 4 uur geduurd. Ik mag nu een collega tegemoet rijden om zijn trailer over te nemen en te lossen in Antwerpen.

Hopen dat dat vandaag nog kan.

Hij vroeg gelijk of ik vrijdag in Nantes wou leden voor Ierland. Stomme vraag natuurlijk:D ik heb nog steeds die jongste mee en die vind dat natuurlijk geweldig. Eerst naar Frankrijk en daarna 2 keer varen naar Ierland. Ik moet ook nog een keer 24 uur maken. Kjken of we dat aan het strand kunnen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Net nog een westdijk gespot ladend in lichtenvoorde. Ik moest aan de overkant zijn

Dat kan kloppen ja. Ik heb daar vrijdag geladen en toen kreeg ik al te horen dat er in totaal 13 moesten laden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Ik heb net omgekoppeld met een collega. Die had een wals geladen op een lage 4 assige semi. Ik ga die lossen in Antwerpen en ga daarna met die trailer in Nantes een machine laden van 3.60 hoog.

Ik hoef daar pas donderdag te laden dus heb ik de tijd aan mezelf. Ik rij nu naar de shell in Rilland en ga daar tanken. Dan wou ik daarvandaan een plekje aan het water zoeken. Even de toerist uithangen, even lekker zwemmen en bbq en.

Als je er eens goed over nadenkt heb ik best wel een rottig leven, dat vonden ze op de planning ook en mijn vriendin en oudste zoon zeiden hetzelfde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb op stage drie maanden tussen vier muren gezeten. Ik heb een toptijd bij het bedrijf gehad, maar na drie maanden was voor mij bevestigt wat ik al dacht ik wordt gek tussen vier muren..... nee blij dat ik nu weer fijn kan fysiek kan werken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Ik snap echt niet dat de haven van Antwerpen zveel werk heeft.

Ik meld mij vanmorgen al voor 07.00 uur aan. Nadat ik een half uur in de rij heb gestaan krijg ik.te horen dat mijn los referentie niet klopt. Ik moet of een ander los referentie hbben of een naam van een Agent hier in Antwerpen.

Ik bellen.

Na een kwartier krijg ik de naam van de agent in Antwerpen. Ik weer in de rij tussen de heerlijke fris ruikende oost Europese collega's. Na wederom een half uur krijg ik van de vriendelijke man aan de andere kant van het loket te horen dat ik toch echt een ander referentie nummer moet hebben.

Die krijg ik na een kwartier van de planning. Wat ik niet snap is dat ze die gister niet gelijk gaven maar daar zal wel weer een hoger doel achter gezeten hebben.

De rij loop ik dit keer maar voorbij, de zon is inmiddels pal op het raam gaan schijnen en de temperatuur en daarmee ook de geur is er binnen niet beter op geworden. Ik meld me weer aan bij de vriendelijke mijnheer achter het loket. Nu begint hem iets te dagen, maar helaas mijnheer zegt hij, ik heb nog geen opdracht van de agent gekregen om u te lossen zegt hij met droge ogen.

Ik kan echt niet begrijpen dat ze hier zoveel werk hebben. Je staat hier altijd uren en uren te wachten. Dit kost een werkgever goud geld. Eens moet er toch iemand wakker worden en denken, dit moet anders, we zijn hier de economie aan het afremmen.

Ik krijg mijn uren wel betaald maar het slaat gewoon nergens op, en dan de manier waarop je behandelt word.....

En dat is in Rotterdam niet anders........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Eigenlijk weer jammer dat ik geen foto's kan maken. Ik zit in mijn stoel naast de auto met een wijntje binnen handbereik. Weer een drukke dag gehad vandaag. Ik heb gelost, omgekoppeld en de hele middag op het strand gelegen.

Jarno ligt op bed dus ik heb even rust.

Heerlijk rustig hier.

Ik ben France Routier eeuwig dankbaar. Dit is het voorbeeld van werk en prive samenvoegen.

Echt helemaal geweldig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Zou het grote verschil in jullie denken misschien zitten in het feit dat Jan is geëmigreerd naar Canada, daar dus woont, werkt, z'n geld verdiend, belasting betaald, z'n geld daar uitgeeft en dus de Canadese economie steunt, hetzelfde verdiend als z'n inheemse Canadese collegae die voor dezelfde baas als hij rijden én zonder allerlei rare constructies. Zou dát het verschil kunnen zijn?

Ps, Jan is bijdehand genoeg om zelf te reageren hoor, maar hij is net weer vertrokken.

Jan is al een paatr keer terug geweest om te kijken. Alleen waren de vragen van die intelligentie dat het het Jan nog steeds aan het nadenken is over het antwoord.

Waarom begin ik hierover hoor ik een hoop mensen denken.

Ik ben ook kritisch en kan erg negatief of arrogant overkomen. Maar ik ga wel een discussie aan over hetgeen ik hier neerzet. Jan reageert in mijn ogen negatief, ik spreek hem hier op aan en stel hem een paar vragen.

Hierop reageert hij niet. En dat vind ik jammer, wel zelf iedereen zwart maken waarvan hij vind dat het nodig is maar als er aan hem iets gevraagd word geeft hij geen boe of bah.

Dus jan is niets mans genoeg om zelf te reageren, maakt niet uit maar doe dat dan ook niet bij een ander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Als alles tegen zit zit alles ook gelijk tegen, omgekeerd is dat ook zo, ik spreek wat dat aangaat uif eigen ervaring.

Sinds vorige week woensdag ben ik weer uit de wnsp. Hier heb ik vanaf februari in gezeten. In de tussentijd besloten we een geregistreerd partnerschap aan te gaan en gelijk een feestje te geven. We zijn weer door de selectie procedure gekomen van pleegzorg dus krijgen we na onze vakantie weer pleegkinderen in huis. Hier waren we tijdelijk mee gestopt omdat er thuis te veel stress was.

Zo zijn er nog wel een paar dingen, op mijn werk gaat het ook leuk. Ik heb een goede werkgever en heb leuk werk en een knappe auto waar ik heel blij mee ben.

Ik kreeg net te horen dat ik een nieuwe kreeg. Wel een nieuwe ouwe maar toch. Ik krijg nu een 3351 met een V8 motor. Ik heb nu een 3348 van 5 jaar oud. Van binnen verschillen ze niet veel buiten wat kleine details. Ik krijg nu wel een automaat wat erg prettig is. Als je je pto heb aanstaan kan je de hydropomp gebruiken terwijl je aan het manoeuvreren bent. Erg makkelijk met de handstuur.

De chauffeur die hem nieuwe gehad heeft 6 maanden terug is overgestapt op een 4 asser en is super zuinig geweest op zijn auto. Ik ben dus helemaal blij, alleen moet ik nu even sparen voor een cf vaantje omdat ik niet meer met een westdijk france auto rijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden