Spring naar bijdragen

Zomaar een week (de belevenissen van Shompie)

Gast shompie
 Share

Recommended Posts

Gast shompie

Daar staan we dan. In Dublin bij een bewaakte truckstop. We hebben net ge bbq't en Jarno ligt nu lekker te slapen en ik ben een filmpje aan het kijken.

Ik had net mijn vriendin aan de telefoon, mijn oudste zoon schijnt iets jaloers te zijn.

We zijn vandaag Dublin in geweest en dat was super. Morgen gaan we de auto schoon maken en de dekbedden luchten. Ik ben net een huisman:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Zou het grote verschil in jullie denken misschien zitten in het feit dat Jan is geëmigreerd naar Canada, daar dus woont, werkt, z'n geld verdiend, belasting betaald, z'n geld daar uitgeeft en dus de Canadese economie steunt, hetzelfde verdiend als z'n inheemse Canadese collegae die voor dezelfde baas als hij rijden én zonder allerlei rare constructies. Zou dát het verschil kunnen zijn?

Ps, Jan is bijdehand genoeg om zelf te reageren hoor, maar hij is net weer vertrokken.

We hebben het er van de week bij Bitburg over gehad Matthieu, en een paar uur geleden heb ik Jan nog gesproken op Skype. Het is hem de moeite en de inkt niet waard, iets waar ik hem groot gelijk in geef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
We hebben het er van de week bij Bitburg over gehad Matthieu, en een paar uur geleden heb ik Jan nog gesproken op Skype. Het is hem de moeite en de inkt niet waard, iets waar ik hem groot gelijk in geef.

Herman, ik weet precies waarom Jan geen antwoord geeft op de vragen die hem gesteld worden. Ik geef hem daarin groot gelijk. Maar waarom wel negatief reageren op mij om zich vervolgens te verschuilen achter jou of een ander. Laat hem dan lekker zijn mond houden en helemaal niet reagere.

Maar die moeite kan hij dan nog net wel opbrengen zeker Herman, over arrogantie gesproken.

Maar als je hem weer sprekt op skype, doe hem even de groeten LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Meen je dat serieus JP.

Had dat even gezegd. Maar sschien had je eerst een keer mee kunnen gaan en als het je wat leek had ik je voorgesteld aan mijn werkgeefster, lang blond haar en blauwe ogen. En lange benen.....

Nee gekheid. Ik denk niet als jij in dit werk wil beginnen je met een zware auto moet beginnen. Begin eens met een 6*2 en kijk eens of het wat is. Als het goed gaat groei je vanzelf door.

Ik zit nu weer lekker voor mijn auto, ik sta nu 100 km voor Holyhead. Ik moet daar morgen om 10.00 uur zijn dus dat ga ik redden.

Dan weekend houden ergens in Dublin, ik ga lekker aan de wandel zodat mijn zoon iets te zien krijgt dus op school.weer wat te vertellen heeft. Zijn juf begon er laatst nog over, hij heeft zo'n levendige fantasie. Hij komt overal met de vrachtwagen. ....:D

Maandagochtend ga ik eerst naar de opdrachtgever. Die zit even buiten Dublin, die gaan de machine testen en dat duurt 24 uur. Dan mag ik hem dinsdag gaan lossen. Ik heb dus de tijd.

Ik heb net een foto proberen te plaatsen op facebook, het lukt helaas niet. Ik sta in Wales en het is werkelijk weer schitterend hier.ik prijs mij elke dag weer een gelukkig man.

Ik ga nog een :wijn: inschenken.

Ps, ik had mijn vriendin net aan de telefoon, die vond het toch wel erg stil in huis zonder Jarno. Dat vind ik dan weer minder....

:nee: daarom ook de :D

Maar of het wat is voor mij ...mja denk het wel.

Iemand met hersenen gebruikt ze graag en dat moet je in dat werk wel lees ik keer op keer.

Ik heb elders nog een soli lopen in dat soort werk, we zien wel wat ervan komt.

Zit nu bij mijn vriendin, die heeft even hulp nodig :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ik dacht eigenlijk dat Jan het in dezen niet afkon met een one-liner. En een posting met TWEE volzinnen achtereen heeft hij tot nog toe pas een enkel keertje voor elkaar gekregen.

Ach, we houden het er maar op dat Jan een gevoels-mens is en niet zo'n prater...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ron, gefeliciteerd met je andere auto! Weet je ook al wanneer je 'm precies krijgt?

De mijne is klaar hoor...!! :D

[ATTACH=CONFIG]63163[/ATTACH]

Dat is goed gelukt Pierre! Hoelang ben je ermee bezig geweest?

Ik ben vandaag ook bezig geweest met de tank van een collega te poetsen, want op Assen moet het er goed bijstaan. :) Ben er ruim 2u mee bezig geweest, alleen kreeg ik een paar pitjes er niet uit, maar ik moest alles met het handje doen...

post-6221-1394789816,3051_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Na mijn vakantie ruil ik hem om. Ik heb wel even nodig want ik moet veel spullen omgooien.

Maar ik nodig jou en Pierre uit om een dagje of langer alss nodig langs te komen om mij uit te leggen en te laten zien hoe je het zo glimmend krijgt. Als jullie dan aan het poetsen zij verzorg ik een bbq :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Na mijn vakantie ruil ik hem om. Ik heb wel even nodig want ik moet veel spullen omgooien.

Maar ik nodig jou en Pierre uit om een dagje of langer alss nodig langs te komen om mij uit te leggen en te laten zien hoe je het zo glimmend krijgt. Als jullie dan aan het poetsen zij verzorg ik een bbq :D

Oké, dus na de vakantie mooi fris beginnen in een "nieuwe" auto!

Maar die deal is er zowiezo! Pierre doet wel poetsen en ik leg wel uit hoe hij het moet doen! :Dbiertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Net mijn trailer bij de klant binnen afgekoppeld. Daar gaan ze de machine deels opbouwen en inspecteren. Dit zou een dag duren en dan zou ik hem morgen weer aankoppelen om vervolgens te lossen op het vliegveld hier in Dublin.

Ik kreeg jet van de klant te horen dat er een Amerikaan onderweg is die een modificatie moet uitvoeren aan de machine en die man komt morgen pas aan. Dus het word word nu woensdag voordat ik kan lossen. We zijn dus net weer boodschappen wezen doen (mijn kooltjes waren op) en we staan nu weer op de parking in de haven. We gaan nu even lekker douchen en dan lopen we weer de stad in. Ik heb van het weekend nog zat pub's gezien waar ik wel even binnen zou willen kijken.

Wij gaan dus nog even verder met de toerist uithangen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
maar wat mag je nu per dag rekenen aan wachturen? neem aan dat je niet helemaal voor de LOL staat

Ik krijg voor iedere dag dat ik stil sta 9 uur betaald. Ik weet niet wat gangbaar is maar ik neem er genoegen mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Das heel netjes:ok:

Ik klaag ook niet. Dat ligt ook niet in mijn aard. Ik mag dan wel heel veel onderweg zijn maar ik krijg er ook veel voor terug. En als je van te voren duidelijk aangeeft wat je wel en niet wil zijn er ook weinig discussies.

Ik heb dus heel weinig te klagen. E6 had ik al (geloof ik) en straks nog een V8 ook LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Klompen heb ik ook. Mijn portomee zit in een schouder tasje. Ik moet toch een beetje de toerist uit blijven hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Je hebt helemaal gelijk Ron.Is het daar nu trouwens ook zo warm?En gewoon 9 uurtjes betaald krijgen is volgens mij wel erg netjes.Is weer eens iets anders als elke keer lezen dat werkgevers uren wegstrepen ivm wachttijden.

En wel foto's maken hoor anders sturen we je terug :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Ik heb heel.veel foto's gemaakt ik kan ze alleen niet ol cf plaatsen met mijn telefoon. Het is hier nu iets koeler maar het is de hele dag rond de 25 graden geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Ik krijg voor iedere dag dat ik stil sta 9 uur betaald. Ik weet niet wat gangbaar is maar ik neem er genoegen mee.

een vraag ron, ik heb vroeger nog wel eens een weekend over gestaan met mannen van vd vlist enzo,klopt het dat die in een hogere loonschaal zaten ivm met de vele wachturen onderweg,of was dat een fabeltje,praat wel over ong 16/20 jaar geleden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco
Daar staan we dan. In Dublin bij een bewaakte truckstop. We hebben net ge bbq't en Jarno ligt nu lekker te slapen en ik ben een filmpje aan het kijken.

Ik had net mijn vriendin aan de telefoon, mijn oudste zoon schijnt iets jaloers te zijn.

We zijn vandaag Dublin in geweest en dat was super. Morgen gaan we de auto schoon maken en de dekbedden luchten. Ik ben net een huisman:D

waar is die precies.

ik sta meestal als we van de boot rollen in dublin meteen op die parking op 2 km van de boot af.

ben de naam ff kwijt en daar is het dus gewoon ticket nemen en douchen gratis en wifi en zo.

is ook grote pomp bij...of sta je ergens anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Ik heb heel.veel foto's gemaakt ik kan ze alleen niet ol cf plaatsen met mijn telefoon. Het is hier nu iets koeler maar het is de hele dag rond de 25 graden geweest.

Ik weet niet wat voor tlf je hebt, maar met tapatalk kun je alles plaatsen. Ik weet alleen niet of die er ook voor jou is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Klopt sindaco het is een topaz pomp. Je kan er ook met shell betalen heb ik mij laten vertellen. Ik ben binnen nog niet wezen eten, ik ben niet zo'n fan van die vette zooi. Maar voor de rest is het er netjes. Het is alleen vrij druk met vrachtwagens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Ik weet niet wat voor tlf je hebt, maar met tapatalk kun je alles plaatsen. Ik weet alleen niet of die er ook voor jou is?

Hoe werkt dat precies dat tapatalk?Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.is af en toe wel makkelijk als je onderweg iemand tegen komt om het te plaatsen.Nu moet ik via de browser internet op en dat is vrij omslachtig.

Sorry voor het vervuilen van je topic Ron.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
een vraag ron, ik heb vroeger nog wel eens een weekend over gestaan met mannen van vd vlist enzo,klopt het dat die in een hogere loonschaal zaten ivm met de vele wachturen onderweg,of was dat een fabeltje,praat wel over ong 16/20 jaar geleden

Ga er van uit als je bij een van de bekende bedrijven in dit werk zit dat je niet verkeerd betaald krijgt. E6 is een vrij normaal salaris en ik ken er die hoog in de F schaal zitten. (Loopt tot 7 geloof ik)

Maar vergis je niet, je krijgt het niet voor niets, het klinkt allemaal leuk, een beetje de tourist uit hangen en de hele dag bbq en en wijn drinke maar dit werk kan ook mindr leuk zijn. Zeker in de vakantie tijd. Je mag dan overdag bijna nergens rijden en je loopt altijd 's nachts te pielen. Overdag ben je dan aan het laden lossen en je rust aan het maken.

Je moet het echt willen dit werk. Ik zit vaak van onder tot boven onder de olie en het vet en je heb niet altijd een douche bij de hand.

Je kan veel zien en beleven in dit werk. Ook kan je nog veel geld verdienen. Maar het is zeker niet voor iedereen weggelegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Hoe werkt dat precies dat tapatalk?Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.is af en toe wel makkelijk als je onderweg iemand tegen komt om het te plaatsen.Nu moet ik via de browser internet op en dat is vrij omslachtig.

Sorry voor het vervuilen van je topic Ron.

Zolang het positieve berichten zijn vind ik alles goed. Ik wil ook graag weten hoe ik foto's kan plaatsen met mijn mobiel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden