[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Zomaar een week (de belevenissen van Shompie)


Gast shompie

Recommended Posts

Gast shompie

Ik kreeg net weer een appie. Of ik er problemen mee had om zaterdag terug te komen.

Niet echt. Als ik straks de boot af kom mag ik op mijn gemakje richting Londen rijden en dan hoor ik morgen wat ik moet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Al die berichten... kunnen ze niet iets beslissen?

Zelf vertrek ik, en spreek nooit met iemand tot ik terug ben.....

Dat stilstaan zou me wel zo in het gekkenhuis krijgen , je staat natuurlijk meestal ergens waar niks te doen/zien is.

Dublin is leuk, maar je wilt jezelf toch ook wassen. Stoppen ze je weleens in een hotel?

Heb hier ooit met een gast gesproken die propellor bladen voor de windmolens rijd, die was ook 3 keer per jaar thuis, dat lijkt me niet echt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Ja, ieder zijn ding. Ik ben nu ook toe aan vakantie.

Ik ben gelukkig.iets vaker dan 3 keer per jaar thuis. Ik ben liever ook vaker thuis (met behoud van inkomen) Ik heb het naar mijn zin en dat is het belangrijkste. Als je met tegenzin aan het werk moest had ik wel wat anders gaan doen.

Waar ik stond in Dublin had je alles bij de hand, je kon er douchen, boodschappen doen en je kon er eten. De tram was er op loopafstand dus kon ik alle kanten op. Dat wil niet zeggen dat ik het leuk vind om 4 dagen stil te staan. Maar ik kan wel gaan zitten kniezen in mijn auto maar ik ga liever de hort op, zeker nu mijn zoon mee is.

Ik heb het niet slecht. Dat realiseer ik me heel goed. En overal is het wat....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Het internet ligt er uit thuis en mijn wederhelft ligt nog op bed en die weet hoe het werkt dus nog even geen verhaal met foto's.

Ik kwam gisterochtend de boot af in Hoek van Holland en stond om 09.00 uur op de zaak. Mijn "nieuwe" auto stond er ook en heb ik dus mijn spullen overgegooid. Ik heb me er over verbaasd hoeveel spullen ik in die 7 maanden verzameld heb. Ik heb dan ook alles omgewisseld. Al mijn gereedschap en spanmateriaal heb ik meegenomen naar de nieuwe auto. Wat er in die nieuwe lag heb ik terug gelegd in mij oude.

Nu heb ik echt heel veel rvs, alle kisten en tanks zijn van rvs, ik nodig hierbij ook iedereen op die het leuk vind om een dagje te komen poetsen :D

Ik heb ondertussen een cf vaantje weten te scoren dus ben ik straks weer herkenbaar. (Waarvoor mijn dank aan degene die hem afstond)

Verder moet ik mij dus nu ook nog even aanmelden op het V8 forum nu ik natuurlijk ook met een een V8 rijd :D

De kenners weten dus dat ik nog een oude nieuwe heb gehad, ik heb nu een oud model 3351. In ieder geval ben ik er blij mee. Deze is net even completer als mijn oude.

Als ik van de week terug kom zal ik wat foto's plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Mijn vriendin heeft het internet weer even gefixt waarvoor mijn dank. Ik heb van de facebook pagina van mijn collega Kenny even een foto geleend van mijn nieuwe auto, hij heeft hem nieuw gehad maar na een paar maanden is hij overgestapt op een 4 asser. post-10753-1394789863,4013_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Ik zal jullie niet vervelen met een verhaal van de afgelopen twee weken vakantie, want ik heb bitter weinig uitgevoerd de afgelopen twee weken. post-10753-1394789863,6749_thumb.jpg

Het begon zondagmiddag al op de afsluitdijk. Lekker buiten eten, een van huis meegebrachte maaltijdsalade.

post-10753-1394789864,2324_thumb.jpg

Daarna stonden we ergens vlakbij Rilland een dagje aan het strand. Met dank aan France Routier.

post-10753-1394789865,201_thumb.jpg

Daarna stonden we in Frankrijk tussen Angers en Nantes weer aan het water. Erg vervelend, het bier smaakte echt niet :D

post-10753-1394789865,6349_thumb.jpg

Daarna gingen we een stukje varen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Nadat we een stukje door Engeland hadden gereden,

post-10753-1394789866,0842_thumb.jpg

En toen nog een stukje

post-10753-1394789866,6043_thumb.jpg

Daarna gingen we weer een stukje varen, Jarno vond het de eerste keer te kort en voor je kinderen heb je alles over

post-10753-1394789866,9998_thumb.jpg

Daarna gingen we met de tram even in de stad kijken

post-10753-1394789867,434_thumb.jpg

Je begrijpt het dat we het erg slecht hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Ook in de stad was het heel vervelend

post-10753-1394789867,8511_thumb.jpg

Toen werd ik uitgenodigd voor een bbq

post-10753-1394789868,3068_thumb.jpg

Toen maar weer de stad in

post-10753-1394789868,7171_thumb.jpg

en natuurlijk nog even een terasje

post-10753-1394789869,1955_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

En toen gingen we weer een stukje varen en was de vakantie weer voorbij

post-10753-1394789872,4076_thumb.jpg

Ik doe er nu makkelijk over maar ik heb echt weinig gedaan de afgelopen 2 weken. Ik ben er wel achter dat het te rustig was, ik heb meer stil gestaan dan dat ik gewerkt heb

Ik kan per bericht niet meer als 4 foto's plaatsen dus vandaar dat ik meerdere "verhaaltjes" moest plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twee weken Freddie, ik heb het echt rustig gehad....:D

Heb al een kwartier medelijden met je Ron :D (trekt een blikje open)

Het gaat niet over voel ik LOL

Maar mooi dat jullie het naar de zin hadden, heb die ervaring zelf niet, tja, meiden hé :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Of ze het echt toejuichen weet ik niet. Ze houden er in ieder geval wel rekening mee. Ook als ik overleg had over hoe ik mijn tijd wou indelen. Als je je werk maar doet.

Je kan bijvoorbeeld niet bij elke boot een kind meenemen. Ik zou vanaf Zeebrugge naar Engeland varen maar Cobelfret laat geen kinderen onder de 16 toe. Toen ben ik vanaf Calais gevaren.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Mijn eerste km zitten erbop met mijn nieuwe auto, hij is niet helemaal nieuw maar toch.

Het eerste wat ik vanmorgen gedaan heb is hem wassen, hij glimt weer. Ik zoek alleen nog wat vrijwilligers om mijn rvs te poetsen.... Nu zie ik af en toe hier en daar wat foto's voorbij komen van mooie glimmende tanken....

Ik hou me aanbevolen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mijn eerste km zitten erbop met mijn nieuwe auto, hij is niet helemaal nieuw maar toch.

Het eerste wat ik vanmorgen gedaan heb is hem wassen, hij glimt weer. Ik zoek alleen nog wat vrijwilligers om mijn rvs te poetsen.... Nu zie ik af en toe hier en daar wat foto's voorbij komen van mooie glimmende tanken....

Ik hou me aanbevolen :D

Sorry Ron. Ik mag boven de 20 gr niks doen, moet op mijn terras zitten met een biertje.

Als het onder de 20 gr is dan met een :koffie.

Dus voorlopig geen tijd, :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Tot ne toe een van de grootste voordelen van de nieuwe auto. De nieuwe digitala tacho. Even omkoppelen, tanken en een bak koffie en we hebben er 3 kwartier op.....

Helemaal geweldig :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Ik schrok me net dood. Mijn telefoon van mijn werk ging, alleen al daarvan schrik ik want ik word nooit gebeld op dat nummer. Een wat norse mevrouw aan de andere kant van de lijn zegt, uw spreekt met fnv bondgenoten stoor ik?

Ik dacht gelijk ik ben er bij, ze hebben mij gevonden. Het was net of ik een telefoontje van de belastingdienst kreeg of zo. Ik schrok mij wederom dood.

Ze vroeg of ze stoorde, al had ik alle tijd, je stoort me. Of ik mijnheer. ....was, pffffff. Nee dat was ik niet. Vreemd zei de nog steeds norse mevrouw, dit nummer staat bij ons in het dossier. Zal ik u doorverbinden met het bel me niet register?

Heel graag.....

Ik ben blij dat ze vorig jaar mijn hart gereviseerd hebben. Jij zou er zomaar een hartaanval van krijgen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden