[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

15 nieuwe MAN's voor ETS


EJD

Recommended Posts

  • Forumlid

European Transport Service BV in Rotterdam, wie kent het niet? Zelf had ik er nog nooit van gehoord maar kennelijk een kapitaalkrachtig bedrijf wat 15 nieuwe trekkers op de weg zet om visjes te gaan rijden. Voor Eimskip. En dat in de huidige markt. Transportnieuws - European Transport Services Rotterdam start met 15 nieuwe MAN trekkers

Eigenaar A.H.R. (zeg maar Ron) van Lingen was waarschijnlijk nadat hij al een tijdje was uitgelast http://www.insolvensys.nl/Faillissementsverslag/Lasspex-roveri-B-V-/rot.10.100.F.V.04 het stilzitten beu en is in het vervoer gestapt. Met een gekochte plank BV. Komt helemaal goed, let maar op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heel verslag zit erbij, meneer EJD. Zou meneer Van Lingen zijn kasrondje inmiddels hebben betaald aan de curator? Wat denkt u verder, zal de curator meneer Van Lingen hoofdelijk aansprakelijk stellen? Dat was ten tijde van dit verslag nog niet geheel duidelijk. Verder dan wel frappant dat, als meneer Van Lingen inderdaad de stuwende kracht achter ETS zou zijn, hij de financiering van 15 nieuwe trekkers goedgekeurd krijgt. Overigens moest ik bij ETS denken en witte opleggers met lichtblauwe letters welke ten tijde van Norfolkline Scheveningen, daar regelmatig stonden. Of ben ik hiermee in de war met een ander bedrijf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wel nette trekkers!:ok:

Je hebt weer rukvoer Bas! :D:p

Fikse Duiven ( ik dacht dat er op het CF ook een topic over was, maar kan deze niet terugvinden) is ook begonnen met nieuwe DAF trekkers,

wie staan er aan het roer: Meneer Fikse zelf, voormalig directeur van het failliete Transit Zevenaar en Jacques Beyer van het failliete Beyer Logistiek (en vele andere bedrijven).

Zegt niks natuurlijk, misschien is dit wel een goudeerlijke MAN, maar om als startend bedrijf ineens zo te beginnen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je hebt weer rukvoer Bas! :D:p

Fikse Duiven ( ik dacht dat er op het CF ook een topic over was, maar kan deze niet terugvinden) is ook begonnen met nieuwe DAF trekkers,

wie staan er aan het roer: Meneer Fikse zelf, voormalig directeur van het failliete Transit Zevenaar en Jacques Beyer van het failliete Beyer Logistiek (en vele andere bedrijven).

Zegt niks natuurlijk, misschien is dit wel een goudeerlijke MAN, maar om als startend bedrijf ineens zo te beginnen...

In arnhem heeft Fikse Ford garage gezeten die haden volgens mij het zelfde logo, kan het zo snel niet vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Ik val maar met de deur in huis. Ook hier komt niets van terecht. Als ITD, en Cortex het al niet redden voor de tarieven van Eimskip. Waarom ETS dan wel. Daarnaast rijden zij het werk wat PEEMAN niet WIL rijden omdat hij er niet aan uitkomt. Dit is wederom een kansloze missie van een goudzoeker die al meer curators heeft geproken dan er in het nieuwe kantoor van Eimskip passen.

Daarnaast Kalakuski, denk je dat er in deze tijd nog contracten worden gesloten? bij de hele grote bedrijven, maar in de container trucking zeker niet.

Ik zie jullie reacties wel volgend jaar.... OH good old JD had het in juli al voorspelt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

En dat komt uit onderstaande.

ROTTERDAM - Vanmiddag, woensdag 29 augustus, ondertekent ETS, een volle dochter van de IJslandse rederij Eimskip, een contract voor 15 abonnementen op het gloednieuwe Truckparking Waalhaven. Het is de eerste transportondernemer die dergelijk groot contract afsluit.

De ondertekening wordt verricht om 14.00 uur door Ron van Lingen, ETS Eimskip, en Ron Kas namens PCH Dienstengroep. PCH is door het Havenbedrijf aangesteld als beheerder van Truckparking Rotterdam.

Het Havenbedrijf is tevreden met het bezoek in de eerste twee weken van het bestaan van het parkeerterrein op de Beatrix de Rijkstrraat, goed voor 124 bewaakte parkeerplaatsen. Het afgelopen weekend bezochten honderd vrachtwagens de parkeerplaats. PCH is hard bezig om de verschillende tankpassen te implementeren zodat het gebruiksvriendelijker wordt om te overnachten.

Op 25 september verricht Ivo Opstelten de officiële opening van Truckparking Rotterdam. Op de Waalhaven kunnen in totaal 124 vrachtwagens bewaakt parkeren. Inmiddels is ook truckparking Botlekweg geopend. Die is goed voor 85 parkeerplaatsen. Dat is evenveel als Truckparking Distripark Botlek. Dit parkeerterrein gaat in de herfst open. Inmiddels is Stadstoezicht begonnen met een handhavingsbeleid en kunnen vrachtwagens niet meer zo maar overal parkeren in de Rotterdamse haven.

http://www.transport-online.nl/site/transportnieuws/index.php?news=10236

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Hier je antwoord.

Is promotioneel gelul, het is helemaal geen 100% dochter van Eimskip.

Ok ze zitten in het pand van Eimskip en het staat op een paar auto's. Maar het is allemaal van dhr R van Lingen.

(en die naam moet je maar eens googelen) wat je dan leest spreek voor zich.

Ik blijf dr lekker ver vandaan. Time will tell.

JD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jdtrucker. Hoeweet jij dat hij de eigenaar is? Heb jij in de papieren gekeken aldaar?

Als Eimship 51% heeft, en R van Lingen heeft 49%, dan is Eimship de ''eigenaar''.

Groot aandeelhouder heet zoiets willem.

In dit geval heeft men dan 2 eigenaren.

Alleen diegene met het grootste aandeel heeft net iets meer in de melk te brokkelen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden