[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Motortunnelhoes fh12 plaatsen


redbaron

Recommended Posts

  • Forumlid

Het is inderdaad een automaat. En in dat bakje zie ik geen schroefjes oid zitten.

Als ik op internet zoek naar fotos lijkt het ook alsof het bakje er naderhand weer op wordt gezet. Vandaar mijn vraag of iemand hier bekend mee is/was.

Er gaat in ieder geval niet in de hoes gesneden worden, althans niet door mijzelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Onder in dat bakje zitten 2 ronde beschermkapjes, die eruit wippen met een schroevedraaier en daaronder zitten 2 tork schroeven, als je die eruit haalt is je bakje los. Motortunnel plaatsen, met een mes je motortunnel opensnijden waar het bakje op moet komen en dan het bakje weer plaatsen, is wel een gedoe om die schroeven weer recht te krijgen hoor, je moet net geluk hebben :-)

Kortom, je zal toch moeten snijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Onder in dat bakje zitten 2 ronde beschermkapjes, die eruit wippen met een schroevedraaier en daaronder zitten 2 tork schroeven, als je die eruit haalt is je bakje los. Motortunnel plaatsen, met een mes je motortunnel opensnijden waar het bakje op moet komen en dan het bakje weer plaatsen, is wel een gedoe om die schroeven weer recht te krijgen hoor, je moet net geluk hebben :-)

Kortom, je zal toch moeten snijden.

Dankje, hier kan ik wel wat mee.. Dan ga ik eerst ff proberen om alleen de gaatjes vd schroeven in te snijden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden