[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Tuinkabouter on tour


Gast

Recommended Posts

  • Forumlid
Waar was ik gebleven. Oja wij zijn gisternacht om 12 uur weer begonnen. Ik begon eerst maar met mijn 4,5 uur.<br>

Normaal zou je vanaf Kirchdorf via de A7 naar beneden rijden naar Hamburg. Maar onze vergunning liep via Nurnberg en Leipzig zo naar Magdeburg via de A2 naar Hannover en dan verder op de A7.<br>

De reis ging lekker vlot dus bij Halle gewisselt. Nu was Jurjen aan de buurt. Eens kijken hoe ver we kunnen komen tot dat de sper in gaat om 6:00 uur.<br>

We hebben een half uurt langer door gereden . We stonden om 6:30 bij Walsrode. Nu eerst maar even 2 uurtjes plat. Om half 9 maar weer verder.<br>

Jurjen lag nog te slapen dus ben ik maar begonnen.<br>

We moesten nog 2,5 uur naar Lubeck. En in de vergunning stond dat we bij Hamburg er af moesten wegens de Baustelle net voor de kruising met de A24.<br>

Dus dan moet je met breedte door de stad heen. Je bent 20 minuten langer bezig om door de stad heen te komen. En dat voor een baustelle die maar 2 km lang is.<br>

Om 11:00 uur waren we in Lubeck. Even aanmelden en bij de douane langs voor de stempels. Het lossen ging vlot mooi om kwart over 12 waren we leeg.<br>

Ik had al een mailtje gekregen dat we in Travemunde bij de Finnlines weer konden laden. Hier kregen we een Volvo dumper voor Schwarzheide. <br>

Na ons te hebben aangemeld konden we naar binnen om te laden. Het voordeel dat je met 2man bent de ene geeft aanwijzing om op de trailer te rijden.<br>

Dus binnen no time stond de dumper er op. Ik had in de mail de vergunningen gekregen omdat de dumper breder dan 3 meter zou zijn. Maar gelukkig was de dumper 2.98 meter en net 4 meter hoog. Dus kon mooi op de trailervergunning rijden. Dit is een permanent verguning van 3 meter breed en 4 meter hoog en 44 ton.<br>

Dan mag je eigen route bepalen. <br>

Dus we konden mooi via Wismar zo richting Berlijn. <br>

Mooi om Half 8 stonden wij bij Senftenberg een kwartiertje van de klant af.<br>

Dus mooi 11 uur gemaakt vannacht. Nu zij we op weg naar Ludwigsfelde om een kraan te laden voor Sittard.

Maar waar je wel een uur of meer in de file staat. Vanmorgen stond er ook weer 4 km die kant op. Kwam gelukkig van de andere kant af.

2 weken terug daar bijna 2 uur in de file gestaan.

Groet Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
Gast combidriver
Gerrit ik wens je veel veilige kilometers bij je nieuwe werkgever Boonstra - Haulerwijk en mooi dat je daar ook voor Holtrop van der Vlist blijft rijden.

ehhhh, heb ik nu iets gemist???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver

Tja, 28 jaar en dan dit. van Veen doet het zeker netjes, jammer dat er veel te weinig denken als van Veen. Ik hoop voor jou Gerrit, dat je de rest van de tijd die je nog moet, het net zo fijn hebt bij Boonstra. Lijkt mij ook een goed bedrijf trouwens. En goed dat je het zelfde werk blijft doen bij v/d Vlist / Holtrop. Rare vraag trouwens nog even (zo tussen door)? Dat ongeluk met die witte Scania, niet zo lang geleden, was dat ook een auto van van Veen, of een andere charter????

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
  • Forumlid

Was helemaal vergeten dat je nu voor Boonstra in die witte kip reed. Kom nog regelmatig van die witte auto's tegen en zit altijd te loeren of jij dat nu bent. Verder hardstikke mooi te lezen dat je zoon nu zelf achter het stuur zit en niet af en toe meer met pa op pad is  :ok: .

 

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
  • 1 year later...
  • Forumlid
20 minuten geleden zei gerrit piel:

**

 

Jurjen mijn zoon zit alweer een paar jaar in het westen en rijdt nu in vaste dienst bij Cetra in IJmuiden

Hij woont ook in IJmuiden maar we hebben bijna elke dag wel contact met elkaar.

Zo zijn we weer een beetje bij elkaar gepraat en probeer weer eens  wat vaker op het forum terug te komen.

En die heeft onlangs ook een nieuwe bulk erachter gekegen.

IMG_1757.JPG

bewerkt door roadtrain
Foto bijgevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden