[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Handex


opa bert

Vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Is het dan slecht bij handex,hoor alleen maar goede berichten.

Ik doe er regelmatig een vrachtje voor en ik heb geen reden tot klagen, de betaling is altijd optijd en de prijs is niet anders dan bij andere bedrijven in het walking floor werk.

Dat Hoek er mee stopt heeft ermee te maken dat er daar een aantal auto's + chauffeurs uit gaan (En niet alleen die 2 die bij Handex reden) dit heb ik vandaag zelf van een chauffeur van hun gehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Het is heel simpel, je rijdt op rittengeld, da`s best goed. Alleen als je leeg bent rijdt je op eigen kosten naar je volgende adres. Dus je denkt een goede prijs te hebben, maar vervolgens rijd je 150 km leeg naar je volgende adres en je urengeld zakt als een kaartenhuis in elkaar. Kom je op een gemiddelde van €40 p/u, kan niet uit hé.

Als je af en toe een ritje tussendoor pakt zal het wel toe kennen, maar als je daar vast als charter rijdt heb je dan een probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Ik doe er regelmatig een vrachtje voor en ik heb geen reden tot klagen, de betaling is altijd optijd en de prijs is niet anders dan bij andere bedrijven in het walking floor werk.

Dat Hoek er mee stopt heeft ermee te maken dat er daar een aantal auto's + chauffeurs uit gaan (En niet alleen die 2 die bij Handex reden) dit heb ik vandaag zelf van een chauffeur van hun gehoord.

Jij ben eigen rijder?

Dan kan je goedkoper werken als een bedrijf met loondienst chauffeurs.

Als Hoek er mee stopt, zal dat niet zijn omdat die wil inkrimpen, maar omdat het niet uitkan. Met loondienstchauffeurs.

Als je er als eigen rijder wel voor kan rijden zal best. Maar het houd niet over.

Hoe je het ook bekijkt, je ben gewoon charter. En die hebben nog nooit goed geld gekregen. Anders spoort die opdrachtgever niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Dus sowieso 2 van mijn opdrachtgevers sporen niet??? Alleen omdat ze mij ook wat laten verdienen. Ik lees al lange tijd mee, ook veel van jou reactie's.

In het begin vond ik ze wel interessant maar de laatste tijd beginnen ze mij steeds meer tegen te staan.

Je kunt mooi praten (lees typen) en ik vind het knap hoe je blijkbaar alles weet en iedereen in de portemonnee kunt kijken, en dat op zo'n afstand.

Maar dit is natuurlijk geheel mijn mening.

Groet J.W.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Het is maar hoe je het lezen wil.

Maar je mag jou mening wel geven hoezo Hoek er 2 auto's weg haalt, en weg doet.

Dat jij 2 opdrachtgevers heb die jou wat laten verdienen is mooi.

Maar ze zijn denk ik slim genoeg om je net niet genoeg tebetalen zodat je er rijk van gaat worden.

Ik geef alleen mijn mening, kijk, maar op dingen.

Dat je dan denkt dat het waarheid is is jou kijk daarop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

@Ge:

Ik zal me binnenkort even voorstellen in het daarvoor bestemde topic.

@kalakuski:

Ik heb geen mening over waarom Hoek er 2 auto's weg haalt, want ik ken het bedrijf niet dus kan ik hier niet wat zinnigs over zeggen.

En ik heb ook niet gezegd dat ik er rijk van word, maar ik bedoelde te zeggen dat er wel opdrachtgevers zijn die wel sporen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Maar dat laatste heb ik nooit onkent.

Mag ik je een persoonlijke vraag stelen.

Dat werk wat jij doet voor die 2 opdrachtgevers.

Kan je datzelfde werk ook laten doen door een loondienstchauffeur met correcte betaling?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Een zzp-er is in de regel goedkoper dan een loondienst chauffeur.
Dus eigenlijk gaat die vergelijking niet op.

bewerkt door Marotrans
Quote verwijderd, staat er gelijk onder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden