[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

meest recente schriftelijke instructies?


vwc@brio

Recommended Posts

  • Forumlid

Waar haal ik de meest recente schriftelijke instructies eigenlijk vandaan?

Na het halen van mijn ADR (verloopt binnenkort) zijn er best wat dingen gewijzigd.

Ben vandaag van de weg geplukt...en....boete, voor de onjuiste papieren.

Lang verhaal kort makend, was niet mijn vaste wagen, maar zo'n "spring" wagen.

Er lag wel een papier in, maar zonder het pictogram millieugevaarlijke stof (en dat had ik nou net bij me)

Heb deze link gevonden....maar of dat nu de juiste is? Een link/site die langere tijd bruikbaar is om dat te downloaden zou misschien handig zijn...

http://www.gevaarlijkestoffen.net/images/tremcards/Dutch_Netherlands_2011.pdf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Waar haal ik de meest recente schriftelijke instructies eigenlijk vandaan?

Na het halen van mijn ADR (verloopt binnenkort) zijn er best wat dingen gewijzigd.

Ben vandaag van de weg geplukt...en....boete, voor de onjuiste papieren.

Lang verhaal kort makend, was niet mijn vaste wagen, maar zo'n "spring" wagen.

Er lag wel een papier in, maar zonder het pictogram millieugevaarlijke stof (en dat had ik nou net bij me)

Heb deze link gevonden....maar of dat nu de juiste is? Een link/site die langere tijd bruikbaar is om dat te downloaden zou misschien handig zijn...

http://www.gevaarlijkestoffen.net/images/tremcards/Dutch_Netherlands_2011.pdf

Ik krijg jouw link niet geopend,maar deze:

http://www.gevaarlijke-stoffen.be/downloads/DutchBelgium_2011.pdf

zijn de meest recente,ze bestaan uit 4 bladzijden,waarvan zich de milieugevaarlijke stoffen op blz 4 bevinden.:D

ikzelf heb ze,netjes geplastificeerd altijd in mijn koffertje zitten,als ik ze nodig heb weet ik waar ze zijn(ze moeten,als je ADR hebt altijd binnen handbereik:angel::ja: zijn)

Groeten Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik krijg jouw link niet geopend,maar deze:

http://www.gevaarlijke-stoffen.be/downloads/DutchBelgium_2011.pdf

zijn de meest recente,ze bestaan uit 4 bladzijden,waarvan zich de milieugevaarlijke stoffen op blz 4 bevinden.:D

ikzelf heb ze,netjes geplastificeerd altijd in mijn koffertje zitten,als ik ze nodig heb weet ik waar ze zijn(ze moeten,als je ADR hebt altijd binnen handbereik:angel::ja: zijn)

Groeten Peter

Link werkt bij mij anders nog steeds prima....als ik vergelijk zijn ze in wezen hetzelfde...dus zal ik het waarschijnlijk kunnen gebruiken.

Maar ik geloof niet dat het slim is om van een Belgische site dit in Nederland te gebruiken....je ziet toch duidelijk wat taalverschilletjes.

En zeker gezien de zeikerd die me vandaag controleerde, ging heel erg ver in zijn aanmerkingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Die links zijn allebei praktisch gelijk, die van Peter is inderdaad de recentste!

Maar niet om het één of het ander Frank, de vervoerder (=werkgever) heeft te zorgen voor de juiste documentatie. Om maar eens een hint te geven...

Dure bekeuring?

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Link werkt bij mij anders nog steeds prima....als ik vergelijk zijn ze in wezen hetzelfde...dus zal ik het waarschijnlijk kunnen gebruiken.

Maar ik geloof niet dat het slim is om van een Belgische site dit in Nederland te gebruiken....je ziet toch duidelijk wat taalverschilletjes.

En zeker gezien de zeikerd die me vandaag controleerde, ging heel erg ver in zijn aanmerkingen.

De schriftelijke instructies moeten in een,voor de bemanning van het voertuig,begrijpelijke taal te zijn opgesteld.

Als jij al(taal) verschillen ziet op deze sites maakt dat niet uit,als je tenminste Nederland begrijpt(In Vlaanderen is de officiele voertaal ook het Nederlands).

Als die"zeikert"die je controleerde het daar niet mee eens is moet hij ander werk gaan zoeken,dan is hij ongeschikt voor zijn taak :hamer::hamer: dat mag je m uit mijn naam gerust zeggen.:D:D:cool::ja:

Groeten Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden