[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nieuwe leden


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Het spijt mij om jullie in een soort verdomhoekje te moeten zetten, maar de huidige techniek die spammers gebruiken om ook maar iets op het forum te plempen noopt ons hier toe.

Nieuwe leden MOETEN in hun opgegeven emaildoos kijken naar een link waar men op moet klikken om verdere toegang tot het forum te krijgen.

Doet men dit niet, dan kan men beter als gast blijven kijken, dan ziet men namelijk meer als iemand die zich inschrijft maar de email niet valideert.

Diegenen die dan de email hebben gevalideerd hebben al meer rechten en kunnen al meer zien.

Ze kunnen echter nog geen gebruik maken van blog (Wat tot vandaag toe wel kon), maar wel berichten plaatsen (de eerste 5 onder moderatie, dit waren er 3).

Nadat admins 5 berichten hebben goedgekeurd heeft men normaal toegang tot het forum met al zijn opties en mogelijkheden.

Dankzij de admins is het forum een aardig goed en spamvrij forum gebleven. De enige die loopt te spammen zijn wij als beheerders en adverteerders, maar dat heet dan geen spam.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ik snap er niets meer van... Heb al jullie berichten gelezen. Ben nieuw ja maar gee spammer zou niet eens weten wat het precies is aangezien ik niet zoveel met computers heb.. Vind het wel leuk dat dit er is voor chauffeurs.. Rij zelf 9 jaar en zou graag en beetje wegwijs gemaakt worden hier. Stuit constant op dat bericht je hebt hier geen toestemming voor... Wat te doen opdat jullie inzien dat ik geen kwade bedoelingen heb.. Ditmaal werken mijn vrouwelijke charmes niet he... Hahaha. Greets Lisette

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden