[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Holland Hellas Transport B.V., Schijndel


Recommended Posts

  • Forumlid

[TABLE=class: BGLblue2]

[TD=class: tabelrij]Per 25/07 failliet

Naam:[/TD]

[TD=class: data]Holland Hellas Transport B.V.[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsadres:[/TD]

[TD=class: data]Van Leeuwenhoekweg 24 [/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsplaats:[/TD]

[TD=class: data]5482TK Schijndel[/TD]

[TD=class: tabelrij]KvK-nummer:[/TD]

[TD=class: data]24312570[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsnummer:[/TD]

[TD=class: data]000006103804[/TD]

[TD=class: tabelrij]Soort Inschrijving:[/TD]

[TD=class: data]Hoofdvestiging[/TD]

[TD=class: tabelrij]Status:[/TD]

[TD=class: alert]Faillissement [/TD]

[TD=class: tabelrij]Kenmerk: [/TD]

Tel.nr. curator: 0736927777

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat is de reden dat veel transportbedrijven failliet gaan?

De opdrachtgever gaat failliet, en trekt de bedrijven mee.

Maar je heb gelijk, direct treft het ''gelukkig'' geen chauffeurs banen.

Ben alleen wel bang dat er div transportbedrijven een hoop geld zien verdampen.

1 kan ik er alvast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat is de reden dat veel transportbedrijven failliet gaan?

De opdrachtgever gaat failliet, en trekt de bedrijven mee.

Daarom snap ik nog altijd niet dat er bedrijven zijn die nog altijd op 1 paard wedden.

Wat jij zegt, de opdrachtgever trekt zich weg, en de stekker kan er uit!:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet waar je werkt Routier, en dat maakt verder ook niet veel uit.

Een bedrijfje van 5 auto's en 5 opdrachtgevers, is een goede risicospreiding?

20auto's en 4 opdrachtgevers ook?

100Auto's en 25opdrachtgevers ook?

In verhouding zijn de risico's gelijk.

Neem dat bedrijf met 5 auto's, en 5 opdrachtgevers. Kan je niet op 1 paard wedden noemen he.

6weken betalingstermijn is niks geks. Maar is dus 6 weken+ de lopende week, maakt 7weken.

Laat ik zeggen 3000km in de week a 1Euro/km. 7x3000=21.000Euro.

Maar vaak happert het, en zit men al snel aan de 10weken, voordat men zegt, tot hier en niet verder.

Dan zitten we ondertussen aan de 10x 3000 =30.000Euro.

Zou een bedrijf met 5 auto's die 30.000Euro kunnen trekken denk je?

Buiten het verleis van die 30.000 euro zit je wel met een auto zonder werk, en een poppetje wat salaris wil ontvangen.

Zo iets moet je net in Mei hebben als er vakantiegeld betaald moet worden, of als er een blauwe envelop op de deurmat valt.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Wanneer je een contract (al dan niet op papier) aangaat met een bedrijf ben je er zelf bij geweest wanneer de betaaltermijn is besproken.

Wanneer je die laat oplopen.....:confused: ben je er zelf bij.

Mijn laatste opdrachtgever betaalde niet snel, ik had 8 weken termijn. Maar na 8 weken (week telt vanaf transportdatum, niet factuurdatum) geld binnen!

Ondanks dat deze firma afgefakkeld is is het wel degelijk mogelijk je geld op de afgesproken tijd te krijgen.

Wanneer je alles op zijn beloop laat gaan, moet je aan het eind niet jammeren dat het fout gaat.

Als je keer op keer een opdrachtgever "vindt" die niet, te weinig of nooit (failliet) betaald, moet je jezelf eens afvragen of je lekker bezig bent en of er iets schort aan je mensenkennis.

Werk aannemen omdat het "zo mooi" lijkt staat gegarandeerd gelijk aan zelfmoord!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik weet niet waar je werkt Routier, en dat maakt verder ook niet veel uit.

Een bedrijfje van 5 auto's en 5 opdrachtgevers, is een goede risicospreiding?

20auto's en 4 opdrachtgevers ook?

100Auto's en 25opdrachtgevers ook?

In verhouding zijn de risico's gelijk.

Neem dat bedrijf met 5 auto's, en 5 opdrachtgevers. Kan je niet op 1 paard wedden noemen he.

6weken betalingstermijn is niks geks. Maar is dus 6 weken+ de lopende week, maakt 7weken.

Laat ik zeggen 3000km in de week a 1Euro/km. 7x3000=21.000Euro.

Maar vaak happert het, en zit men al snel aan de 10weken, voordat men zegt, tot hier en niet verder.

Dan zitten we ondertussen aan de 10x 3000 =30.000Euro.

Zou een bedrijf met 5 auto's die 30.000Euro kunnen trekken denk je?

Buiten het verleis van die 30.000 euro zit je wel met een auto zonder werk, en een poppetje wat salaris wil ontvangen.

Zo iets moet je net in Mei hebben als er vakantiegeld betaald moet worden, of als er een blauwe envelop op de deurmat valt.......

Ben het weer met Willem eens:ja: , hij heeft het goed weergegeven, goed zo Willem.:kiss:biertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 months later...
  • Forumlid

het is helemaal geen vage naam

ze deden 13 jaar transport van Nederland naar Griekenland (Hellas)

vice versa

ze hadden dus wel 7 eigen wagens

en gewoon chauffeurs in dienst

en het was een uitstekend bedrijf totdat mevrouw Merkel zonodig koste wat koste Griekenland bij de Euro wilde houden

om haar eigen Duitse belangen voorop te stellen over de ruggen van Grieken en de complete Griekse economie naar de kl... heeft geholpen

daarom zijn ze failliet gegaan

maar het was een uitstekend gezond bedrijf

helaas voor de 9 mensen die er in dienst waren kwam de klap hard aan.

Even gekeken.

Is dus een logistiek dienstverlener.

Zonder eigen wagens.

M.a.w directe chauffeursbanen gaan er niet verloren.

Hooguit van de charters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

en het was een uitstekend bedrijf totdat mevrouw Merkel zonodig koste wat koste Griekenland bij de Euro wilde houden .

Dus als mevr Merkel de Grieken had laten vallen en niet bij de euro had gehouden ,had dit bedrijf nooit failliet gegaan???:eek::eek:

om haar eigen Duitse belangen voorop te stellen over de ruggen van Grieken en de complete Griekse economie naar de kl... heeft geholpen daarom zijn ze failliet gegaan.

Volgens mij is de Griekse economie naar de kloten gegaan omdat de ene Griek de andere daar naaide en de rekening op het bordje van,o.a. Duitsland( en Nederland) wilde leggen

helaas voor de 9 mensen die er in dienst waren kwam de klap hard aan.

Dat ben ik het met je eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ach ja in Brussel liepen ze ook rond met een strakke pantalon want die keken ook niet verder naar die cijfers, eurogeil als dat ze waren.

In dat opzicht kun je Barosso vergelijken met die snorremans ruim 70 jaar geleden. Geilen op uitbreiding zonder de interne problemen op te lossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
In dat opzicht kun je Barosso vergelijken met die snorremans ruim 70 jaar geleden. Geilen op uitbreiding zonder de interne problemen op te lossen.

Als men een domheid maar met genoeg nadruk beweert, dan weegt zij even zwaar als een verstandig woord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In dat opzicht kun je Barosso vergelijken met die snorremans ruim 70 jaar geleden. Geilen op uitbreiding zonder de interne problemen op te lossen.

Die snor was anders druk bezig met de interne problemen alleen de rest van de wereld was het niet eens met de manier waarop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ook weer zo'n vage naam...:confused:

Uhh waarom vaag??

Hellas=griekenland

Dus iedereen met Holland-Italie(zijn er meerdere),Holland-England,Holland-Scandinavie zijn ook vaag??

Mijn oude werkgever had ook Holland-Hellas op de auto staan(niet dezelfde als topic)

post-15671-1394789753,8148_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden