[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Duitsland langs de A3


Hansio

Vraag

  • Forumlid

Misschien een rare vraag, maar wie weet wat het mooiste stukje is onder Frankfurt langs de A3?

Mooie klim... mooie heuvels....en in zuidelijke richting i.v.m. het licht!

Waarom? Moet voor een tijdschrift een plaat maken met veel vrachtverkeer en zoek dus een superlocatie.

Ben benieuwd wat er uit de bus komt.

Groet uit een bloedheet Hongarije waar de zoveelste hittegolf overheen dendert.....

Hansio :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Ook Josimo mijn dank. Toch nog even een vraag. Waar zit nu precies dat stuk, wanneer je naar het zuiden rijd, dat flink steil stijgt en dat voor het klimmende deel driebaans is met een paar heel lullige parkeerplaatsen waar je heel snel moet invoegen.... is ook onder de bomen dacht ik.

Als ik me het goed herinner is het eerst flauw naar rechts dan naar links draaiend en een paar kilometer lang. Weet ook nog dat de baan richting noord iets hoger ligt.

Weet iemand dat misschien?

Bedankt alvast.

Hansio

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Ook Josimo mijn dank. Toch nog even een vraag. Waar zit nu precies dat stuk, wanneer je naar het zuiden rijd, dat flink steil stijgt en dat voor het klimmende deel driebaans is met een paar heel lullige parkeerplaatsen waar je heel snel moet invoegen.... is ook onder de bomen dacht ik.

Als ik me het goed herinner is het eerst flauw naar rechts dan naar links draaiend en een paar kilometer lang. Weet ook nog dat de baan richting noord iets hoger ligt.

Weet iemand dat misschien?

Bedankt alvast.

Hansio

Dat is net na Aschaffenburg........eerst krijg je het vernieuwde gedeelte wat omgelegd is en dan het oude met klim en paar lullige p plaatsen.....zou wel een goede plek zijn denk ik aangezien het daar niet zo snel gaat voor sommigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Dan inderdaad wel de klim, dus richting het zuiden. In de afdaling geldt een inhaalverbod en heb je dus alleen maar een treintje op de foto.

Het stuk bij Würzburg richting het zuiden iets voorbij de raststätte Würzburg? 3-baans met klim, mooi nieuwe wegdek. Of richting het noorden en dan ook de klim na de raststätte? Eveneens nieuw en zelfs 4-baans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Heb door omstandigheden nog niet de plek bezocht en denk eraan om volgende week de kant van Würzburg op te stomen. Ben benieuwd... is alweer enige tijd geleden dat ik dus richting Nederland ben gereden en dus altijs maar weer een verrassing. Kortom... alle adviezen die ik hierboven heb gekregen... bedankt en ik zal ze in m'n zakdoek knopen.

Hansio

http://WWW.OYPO.NL/HANSIO

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden