[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Het zal je auto maar wezen.....


Pierre

Recommended Posts

  • Forumlid

Vandaag kreeg ik deze foto toegestuurd van een kennis van me.

Zo het aanziet waarschijnlijk een vriendengroep met de bus op weg, al dan niet in beschonken toestand.

Effe een plaspauze ingelast en met z'n allen tegen deze vrachtwagen aan staan zeiken....

post-2002-1394786817,2159_thumb.jpg

Schaamteloos en asociaal vind ik het.

Het zal je auto maar wezen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid

Enige tijd geleden stopte er een Mercedes naast me op de parking. Man keurig in het pak en stapt uit en gaat rustig tegen de banden van mijn trailer staan te urineren. Toen hij terugliep naar zijn vehikel ben ik ook uitgestapt en richting zijn auto gelopen, ondertussen mijn broek openmakend om precies hetzelfde te doen. Meneer was not amused en vroeg of ik wel helemaal lekker in mijn bovenpan was? Helaas de nood was hoog en meneer kon naar de wasstraat....... :bey:

Als ik bovenstaande chauffeur was en ik zag het ging toch ook even de handrem los. Gemiddelde touringkar heeft tegenwoordig een toilet aan boord en anders gaan ze maar tegen de touringkar aan staan te pissen. Die hebben ze tenslotte ook betaald voor die dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Stond ooit jaren geleden eens in Luxemburg bij de shell te slapen ,

.

De motor is gedurende de tijd dat die bus naast me stond niet meer uit geweest. ;)

Buschauffeurs doen zowiezo de motor niet uit tijdens een stop, ook niet midden in de nacht naast je....

Een paar weken geleden van vrijdag op zaterdagnacht ergens in Duitsland komen ze 's nachts de vuilnisbakken leegmaken om 03.30 uur. Is dat wat dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Buschauffeurs doen zowiezo de motor niet uit tijdens een stop, ook niet midden in de nacht naast je....

Een paar weken geleden van vrijdag op zaterdagnacht ergens in Duitsland komen ze 's nachts de vuilnisbakken leegmaken om 03.30 uur. Is dat wat dan?

Ze moeten toch leeg, en snachts werkt dat lekker rustig voor de vuilnisboys. Alleen als je daar staat is het minder zalig met die PTO die continu aangaat en die kraak/pers installatie die lekker staat te draaien:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een paar weken geleden van vrijdag op zaterdagnacht ergens in Duitsland komen ze 's nachts de vuilnisbakken leegmaken om 03.30 uur. Is dat wat dan?

Even wat anders, ik heb het vaker gezien,maar het is me vorige week eigenlijk pas echt opgevallen. 4 overnachtingen gehad en s'ochtends telkens rond een uur of 6/ half 7 opgestaan en daarbij heb ik 3 ochtenden iemand in een vuilnisbak zien graven opzoek naar van die statiegeld flesjes en blikjes. Wat me opviel was dat er op een ochtend ook een "graver" wegreed in een splinternieuwe VW Golf, het zijn dus toch niet alleen maar zwervers die dit doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

In Bergen, waar ik geregeld verblijf met mijn boot, lopen er bijna de hele dag van die schatzoekers rond.....

Er staat in Noorwegen ook statiegeld op bv bierblikjes en wanneer je een hele dag rondschooid heb je toch gauw een fles sterke drank verdiend....

Zoals er op de "hoofdstraat"ook zwervers zitten die geld bedelen, maar wel om de hoek met een gsm soortgenoten bellen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat me opviel was dat er op een ochtend ook een "graver" wegreed in een splinternieuwe VW Golf, het zijn dus toch niet alleen maar zwervers die dit doen.

Misschien woont ie in een "jam buurt"

Teveel leningen, leeft op t eerste gezicht een goed leven en heeft alles, maar thuis zitten ze een boterhammetje met jam te eten als ontbijt/lunch/dinner.

Alles voor de buitenwereld, maar ze vergeten wat een gelukkig leven eigenlijk is. Of misschien nooit gekend hebben.

Daarom woont u corydon zo goedkoop, hij eet graag.................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De vrouw gaf mij dit als verjaardags kadootje... Heb de roest vrij staal model, al dat poetsen is te tijdrovend.

Zeer effectief in allerlei hopenlijk nooit voorkomende situaties.

http://en.wikipedia.org/wiki/Taurus_Judge

Haha Corydon, dat is me nou net weer iets te gortig. Maar ik bedenk me net, een krikstang kan ook best hard aankomen. Het beste is, om eerst even tot tien te tellen als er zoiets gebeurt, maar dat is niet mijn sterkste punt

:zegtniets:.

Voor mijn eigen bestwil neem ik dus maar geen vuurwapen mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De krikstang word hoogst waarschijnlijk van je af gepakt door die gasten.

Dat wapen mag je nou ook weer niet gebruiken om te dreigen, het is alleen veroorloofd als zelf verdediging, dus als iemand in je huis/auto komt, of op straat als iemand je wilt beroven.

Ermee zwaaien naar iemand die tegen je band piest mag dus niet.

Nou, als jij zegt dat ze moeten oprotten, en ze komen dan naar je toe, dat is een bedreiging, je kunt het laten zien. Helaas kan de tegenpartij ook een wapen hebben, je moet zeer gedisciplineerd zijn.

De meeste amerikanen groeien ermee op van jongs af aan, zeker buiten de steden waar je gewoon in je tuin kunt oefenen.

Hier vinden ze het uiterst vreemd dat kinderen een fiets hebben.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En het is niet het wapen dat gevaarlijk is, maar de persoon die het vasthoud, dat pistool kan niet denken. Je kunt echter hetzelfde doen met bv. een hamer als je slechte intenties hebt.

We gaan eerst maar eens een tijdje oefenen. En de regels leren. Daar word op veel plaatsen les in gegeven, meestal door een politie agent die dan wat bij verdient.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ondertussen is alles peace and understanding daar.

Je vraag je toch af waar die film/serie makers al die fantasie vandaan halen......

Je kan geen Amirkaanse film zien of......

En Corydon gelovende, allemaal verzonnen. :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Film en werkelijkheid zijn twee totaal verschillende dingen.

Ben 1X overvallen, in NL en een paar keer zijn er dingen gestolen, 1 keer in F en in I.

Hier nog niks gebeurt, heb zelfs vrijwel nooit een hangslot op de trailer deuren.

In het begin vond ik dat wapen gedoe ook raar, maar na verloop van tijd kijk je er anders tegenaan. En criminelen overal hebben altijd wapens, maar hier kun je jezelf ertegen verdedigen.

Er is dan ook heel wat minder criminaliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden