[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

internet mc


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Mhkamp bracht mij op een idee toen ie in forumgebruikers gespot meldde dat zello wel een optie was als vervanger voor 27mc.

Zello is een applicatie voor android en iphones die werkt als een soort walkie-talkie.

Echter hier kun je ook een room mee aanmaken.. Dat heb ik dus gedaan. Als men de app heeft ge-installeerd op zn iphone of android phone kan men door vanuit het menu add a channel te kiezen de chauffeursforum room zoeken. roomnaam is dus chauffeursforum en wachtwoord is forum .

Als het goed is kan men dan zien wie er nog meer in de room zitten en die personen toevoegen (of niet.. :D ). En men kan het net als een walkie talkie maar dan via internet gebruiken.

Zo hoef je dus niet perse in een korte afstand van elkaar te rijden om met elkaar te communiceren. Ook kan men dan direct met elkaar kletsen als men niet in de room wil zijn..

Een leuke applicatie die ook nog eens niks kost.. :D

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Mhkamp bracht mij op een idee toen ie in forumgebruikers gespot meldde dat zello wel een optie was als vervanger voor 27mc.

Dank daarvoor.

Net wel ff gezellig zitten kletsen, met Freddy en mhkamp. En heb ondertussen wat maten ook al een account laten aanmaken.

Dat was best even gezellig ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kevin: Die heb ik ook net toegevoegd.

dus als er onderweg file of controle is dan roep je dat ff op chauffeursforum en dan krijg iedereen dat automatisch binne als ik t goed begrijp?

Yup.

Ik sta gewoon als mhkamp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voordeel je kan de gespreken her beluisteren :ok::ja: :ja: , ik rij nu naar Bekkevoort (B) +/- 22 km van bij mij vandaan > truckshow vandaar dat ik in de stil off modus sta :rolleyes:biertje , fijne zondag nog aan de Noorderburen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden