[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

internet mc


Nr one

Recommended Posts

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
maaruh op je mc kost t natuurlijk nix al lul je van hier tot aan moskou en terug maar met je zello word wel prijzig denk
Valt mee hoor.. houd je databundel maar eens in de gaten. Je zult zien dat je nog heel veel kunt lullen voor weinig data.. buitenland gebruik, dat ken wel in de papieren lopen denk ik (mits je geen buitenlandbundel of een wifi spot hebt gevonden).

---== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Buitenland internet val best mee. Heb het van vodafone.. 2 euro per 24uur. dan heb je 35mb..Hoef alleen te betalen als ik in buitenland ben en internet ook gebruik.

En die 35 mb is best veel.. Zit veel op FB,ook foto's kijken enzo.. Heb nog maar een paar keer aan de 35mb gekomen..

oke ik zal is ff kijken of ik dat bij mij ook ken verandere of iets ja je zit met die iphone wel aan vast abo

maar 2 euro per 24 uur is wel te doen , of hoe heb jij dat precies gedaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
oke ik zal is ff kijken of ik dat bij mij ook ken verandere of iets ja je zit met die iphone wel aan vast abo

maar 2 euro per 24 uur is wel te doen , of hoe heb jij dat precies gedaan?

Het heet vodafone op reis. ja, ik heb ook een abbo bij vodafone. die 2 euro komt nog bij je abbo prijs op.

Dus als jij 4 van de 6 dagen in buitenland zit, kom er 8 euro bij. Maar goed, ik vind het ideaal. Mn telefoonkosten zijn drastisch omlaag gegaan.

Doe nu heeeeeel veel whatsappen. Ik zou niet anders meer willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nu thuis en alles komt heel goed binnen :ok:, geen achtergrond geluiden van de vrachtwagen , radio . Ik gebruik de iphone ook als dashcam via de app "Witness" , ga bekijken om Zello op de Nokia windows Phone te zetten . Qua dataverbruik valt dit mee enkel zie ik een " Untracked apps " Voor Zello heb ik 0,9 MB en de Untracked apps is goed voor 1 MB tezamen maakt dit 16% van mijn verbruik uit sinds deze morgen 5u00 . Nu het papierwerk > uurtjes doormailen aan de baas .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als jullie een accountnaam " lommers " tussen jullie contacten zien staan , dit is een tweede account van mij " trucker10 " voor een ander channel > ik probeer om onze chauffeurs ook zover te krijgen :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
je moet even het kanaal toevoegen ,,doe je door linksboven op tools te klikken en dan op ,add a channel dan chauffeursforum en wachtwoord in vullen en dan verbinden met kanaal

HHMM.. zie nergens "tool" op die site.

We proberen het ooit nog weleens, misschien dat de vrouw het in 3 seconden kan uitvogelen.

Heb 1 bericht van freddy, iets over homo en weer 50 cent..... rare meneer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden