[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

internet mc


Nr one

Recommended Posts

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ibo, ga er eens rustig voor zitten. Dan zal ik het je stap-voor-stap uitleggen (er vanuitgaande dat je Windows hebt):

1. Ga naar Zello. Live conversation. en ga naar Mobile Apps links van het midden van de pagina. Tussen het rijtje staat PC, daar klik je op. Download het programma'tje.

2. Installeer ZelloSetup.exe

3. Klik achtereenvolgens op Volgende (of Next), Akkoord (of Accept) en op Installeren (Install).

4. Wanneer ZelloSetup klaar is klik op Voltooien (of Exit).

5. Het programma'tje opent zich en je moet je gebruikersnaam en wachtwoord invullen als je je geregistreerd hebt. Indien niet zie *

6. Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.

7. Om contacten of groepen toe te voegen ga je bovenin naar Tools (Status | View | Tools | Help).

8. Klik op Tools en vervolgens Add A Channel.

9. In het vakje 'Enter Channel Name' voer je chauffeursforum in. GEEN HOOFDLETTERS OF IETS DERGELIJKS!

10. Klik vervolgens op 'Next', je krijgt de melding dat 'Channel chauffeursforum is now in your contact list'. Klik op Finish.

11. Onder chauffeursforum krijg je de melding 'Invalid Password'.

12. Klik met de muis op rechts, vervolgens op connect.

13. Je krijgt een balkje met de melding 'Enter password for channel "chauffeursforum".

14. Voer daar het wachtwoord forum in. GEEN HOOFDLETTERS OF IETS DERGELIJKS!

15. Indien je dat gedaan hebt, ben je klaar en zit je op de babbelbox van het chauffeursforum.

* Geen account?

- Klik op de link 'Create A New Zello Account'.

- Een aparte venster opent zich

- Voer je Username (Gebruikersnaam) in met een minumum van 5 karakters;

- Voer een Password (Wachtwoord) in met een minimum van 4 karakters;

- Bevestig ook nog maar even.

- Vul je e-mail adres in. Je krijgt een activatie-email. Zit hij niet in je postvak in, kijk even bij spam / ongewenste e-mail.

- Indien klaar jan je met je gegevens verder met stap 6.

Met deze stap-voor-stap handleiding moet het toch goedkomen lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zello voor Android toestellen. Ik heb een Samsung GT-S5660. Misschien dat de configuratie op andere toestellen iets anders gaat.

1. Ga naar de Play Store van Google. Klik rechts bovenin op het vergrootglaasje.

2. Zoek op Zello. Indien je de naam volledig invoerd krijg je automatisch Zello Walkie Talkie te zien. Tik daarop.

3. Je komt op de 'pagina' van Zello Walkie Talkie van Zello Inc. Tik op Installeren (of install).

4. Klik op Acceperen en download (of Accept and Download).

5. Het programmaatje is 1.59mb groot.

6. Tik op openen.

7. Zello vraag of je al geregistreerd bent of niet. Indien nog niet geregistreerd krijg je een extra venster. Volg de procedure die ik ook voor de PC geschreven heb. Scroll daarvoor iets naar boven.

8. Tik op I already have Zello Account.

9. Voer je gebruikersnaam (Username) in en vervolgens je Wachtwoord (Password). Laat 'Sign in when Zello starts' aangevinkt!

10. Tik op je toestellinksonder, zodat er een menutje komt. Daarin kan je je status aangeven, contacten toevoegen ect.

11. Tik op Options

12. Tik op Add a channel.

13. Voer in vak 'Enter channel name' chauffeursforum in. GEEN HOOFDLETTERS OF IETS DERGELIJKS!

14. Wanneer chauffeursforum in beeld komt, tik daarop.

15. Ter bevestiging: chauffeursforum is created by emp1re (Freddy), password protected. Op moment van schrijven telt het 40 subscribers.

16. Tik op 'Add channel'.

17. Het kanaal wordt toegevoegd en meteen word er om het 'Channel password' gevraagd.

18. Voer daar het wachtwoord forum in. GEEN HOOFDLETTERS OF IETS DERGELIJKS!

19. Als je dat gedaan hebt, ben je klaar.

Met deze stap-voor-stap handleiding moet het toch goedkomen lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mijn Nokia Lunia ( windows Phone ) is er nog geen app en op mijn Iphone gebruik ik de dashcam en ook als GPS en ja tussendoor al eens bellen etc . vandaar dat ik wel online ben , maar niks laat horen . Ik heb het bij ons op de firma ook voorgesteld en we zijn al met 3 die " testen " . Thanks trouwens voor de aanbeveling .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nog een mededeling: Als jullie op Zello komen en je gebruikersnaam, die je hier ook gebruikt bezet is, of je meldt je aan onder een andere naam, meldt dat even. Als voorbeeld gisteren dat we (Scania1001 en ik) raar stonden te kijken wie playersite zou zijn. Dat bleek Marcel (admin) te zijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu is het nog uitvissen wie , wie is :ja: , ik had deze morgen +/- 5 uur " kweetniet " die ook richting Huy en Louvain La Neuve uitkwam toen ik op de E42 van Bergen richting Luik de file zag wegens een brandende vrachtwagen wilde ik dit omroepen , maar " kweetniet "was niet meer online , wsl geen data verbruik in buitenland . Ik heb bij mijn abo 10MB/daags for free via vodafoon . vandaag 14 aug heb ik deze van 4u55 aanstaan tot daarnet op Zello en heb nu 1MB verbruik :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
40 ? waar plukt ie die weg dan bij mij staan maar een stuk of 10 :confused:

Die 10 zijn de 10 die nu online zijn.. :D.. maar die 40 zijn het aantal dat zich al heeft aangemeld.. Je zult straks (tenminst moet ik wel) wel een paar tegenkomen die je nog moet authoriseren.. De room chauffeursforum is ook alleen voor forumleden onderling bedoelt, iedereen in die room hoort dan wat je zegt (mits ze online zijn). :D.. Wat wel kan is onderling met elkaar kletsen, door gewoon op de naam te klikken van de persoon waar je 1 op 1 mee wilt praten.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jij bent wel heel wat handiger met dat spul dan moi.. ik krijg dat scherm wel, maar de cursor blijft een pijltje inplaats van het handje zodat je iets kunt tiepen. Krijg wel iedere keer 4 arabiese namen, in het arabies, wat niet mijn sterkste kant is...

Vanavond thuis maar proberen, alhoewel, dan ligt iedereen in bed natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden