[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

internet mc


Nr one

Recommended Posts

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb hier enkele berichten verwijderd.. en wil dat ook zo houden.

aan diegenen die zich in willen schrijven het volgende : personen die GEEN lid zijn op het forum, worden in de room ook niet toegelaten.

Voordat je je inschrijft in die room, kijk dan even of je met bovenstaand kunt leven.. indien niet.. Meld je dan niet aan in die room, scheelt veel werk

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Had wel zo netjes geweest om dit direct bij het begin van dit topic te vermelden lijkt me , had ook weer irritatie,s gescheeld.:cool:

Eensch.... Alleen voor ons is het ook nieuw en moeten ook door schade en schande wijs worden. (ja ik weet.. ik ben inmiddels HEEL wijs. :D) ..

Zo.. schat zo dat er ex leden daar kwamen dus, zielig.

Ondertussen nog steeds niet geslaagd met dat Zello.....:rolleyes: Ben denk ik te oud voor computers.:D

Heb je ook geen verzoek ontvangen om een room te joinen ? die heb ik je gestuurd...

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden