[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

internet mc


Nr one

Recommended Posts

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik heb het ook van m'n telefoon geflikkerd, niet zo'n zin om in het buitenland hele dure rekeningen te creëren
Ik kom 2 a 3 maal de week via Smeermaas Nederland binnen eens goed in Maastricht ga ik op Vodafoon roaming partner van Proximus en dat tot bijna aan de traject camera's Eijsden A2/E25 Liège . Ik heb 10MB per dag in mijn pakket zitten en ik betaal 30,33 euro/maand voor 1GB data 1 uur bellen en 30 sms-jes . Als ik op Nederlandse bodem rij , controleer ik zowel mijn mail , Facebook en alle andere app's die gebruik maken van mijn positiebepaling . Ik kom nooit aan mijn max. data , ik heb er sinds vorige maand een tweede smart Phone bij die via Base ( kpnorange ) werkt , daar heb ik voor mijn 19,99 € 516MB aan data , 90min free bellen met Base klanten , 1 uur naar andere of vaste netwerken geen sms-jes deze worden in mindering gebracht van het telefoon tegoed . Bij Base of kpnorange zie ik het dataverkeer ook in de hoogte schieten > ik gebruik op deze de live verkeersinfo en de realtime GPS functie . Nu ben ik zinnens om Base op te zeggen en over te stappen naar het King abo van Telenet als klant kost me dat dan €15 , enkel wacht ik achter de schriftelijke bevestiging hoe het met de roaming tarieven zit , er staat niks van in de brochure wat de extra kostprijs hiervoor is . Ik zou een telenet abo nemen omdat ik dan op meer dan 1.200 plaatsen kan beschikken over de telenet hotspot deze registreert dan geen mobile data .
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat deed ik dus ook. Maar blijkaar vreet het dus veel schijfruimte...

Als het veel schijfruimte vreet dan heb je logischer wijze ook veel inkomend data verkeer .

Ik heb zonet de grootte van Zello bekeken , de app is 8,7MB en dan heb ik er 3 kanalen opstaan en in totaal kom ik maar aan 22,4MB , de document gegevens zijn goed voor 13,7MB . Ik hou het ook verder in de gaten , bij de zoon werkt het enkel via Wi-Fi omdat deze nog maar 10 jaar is , zo houden we het ook beperkt dat hij enkel maar kan oproepen als hij thuis of bij oma is .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

^^ Check, zeg maar :D

Maar van mij mogen er meer op komen, of zijn jullie bang of zo? Er zijn dan wel bijna 60 members, maar daarvan zijn er altijd twee meestal online: Trucker10 en ik. Jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar daarvan zijn er altijd twee meestal online: Trucker10 en ik. Jammer.
Ja en mijn dataverbruik ligt stukken lager als wat ik hoor ik heb de app op een iPhone staan daar ik op de Nokia lunia met windows werk en er nog geen app voor beschikbaar is .
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden