[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Post Harderwijk Transport.


Recommended Posts

Niet overal blijkbaar.

Bij ons één week na de periode van 4 weken inclusief de overuren, OKV etc.

@Buitenland, maar toch.

Ik krijg maandloon, en de 5de kalenderdag na de maand MOET men salaris, overuren, en okv betaald hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 230
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Is nog nooit anders geweest Bert.

Ook sinds Bakker het roer heeft overgenomen, allemaal keurig netjes betaald.

Of moet ik me alvast zorgen gaan maken??

Zorgen weet ik niet Pierre, maar zoals ik van een ex-collega van jou heb gehoord van de week betaald Bakker de overuren ook een maand later dus dat zal misschien in de toekomst bij jullie ook gaan gebeuren.

Verder geen verkeerde dingen gehoord tot nu toe :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast blackbird 1100

Hallo mensen waar hebben we het over. Het bedrijf is nog steeds niet failliet. Dat weet ik want ik werk er als chauffeur. De betalingen zijn nu precies 17 dagen te laat, dus waar hebben we het over, al zijn we er niet blij mee. Er werd altijd keurig volgens het CAO betaald aan het vaste personeel dus de overuren van de vorige periode moeten wel nog betaald worden, maar dat is in zoveel bedrijven zo. Er is momenteel wederom een vergadering dus afwachten wat daar uitkomt, maar het personeel wordt wel degelijk op de hoogte gehouden en als je dit niet zou hebben, zijn er nog altijd de bond en de currator waar we informatie kunnen vragen en krijgen. Ik werkte tot aan mijn vakantie gewoon door, werd netjes op tijd betaald en ik werkte nog altijd dik, 50-60 uur per week of nog meer. Sowieso weet een ieder dat een chauffeur 19% netto per uur minder verdient dan een gelijkwerk soort werk, dus als je dat niet wilt moet je er niet aan beginnen. Een ieder weet het beter, maar al die berichten zijn maar giswerk. Misschien dat er vanavond pas gesproken wordt over een faillissement, maar kan ook anders, want er zijn al bedrijven die het willen overnemen, dus waar hebben we het over. Gewoon afwachten, is spannend en niet leuk, maar ze zijn super op tijd om onze volledige salarissen nog te kunnen uitbetalen zoals het er nu uitziet, al weet je nooit wat er nog gebeuren kan, of door het bedrijf, of door het UWV, er zijn nog 3 weken te gaan eer dit niet meer zal gaan. Dus tot nu toe nog alle kans om die salarissen te krijgen. Ik sta er dus bovenop, dus weet waar ik het over heb. Ik ben er ook niet maar een paar jaar in dienst, wel wat jaartjes meer, dus maak ze al lange tijd mee. Een fijne avond allemaal en sterkte en met alle mensen die dit mee maken, want leuk is anders maar wij hebben nog hoop voor onze salarissen, nog 3 weken zelfs. Blackbird 1100

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Deze was meer gericht op nationaal vervoer maar wij zijn vorige week terug gekomen van vakantie en dan ziet de vrouw een span rijden met nederlands kenteken op de trailer en zegt ze : kijk Hendrik we zijn niet de enige nederlanders hier , ik heb dat sprookje maar snel uit de wereld geholpen toen we voorbij de trekker kwamen ....allemaal witte platen tis echt jammer !!

Niet dat Post daar mee op de weg zat , echt niet maar het hele nederlandse transport/bedrijf gaat naar de bliksem !!!:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het bedrijf is nog steeds niet failliet. Dat weet ik want ik werk er als chauffeur.

Misschien dat er vanavond pas gesproken wordt over een faillissement,

Ik wil je niet teleurstellen, maar dit staat op:

Faillissement Post Harderwijk Bv te Harderwijk (F.12/405) - FaillissementsDossier.nl

Faillissement Post Harderwijk Bv

Op 24-08-2012 is Post Harderwijk Bv te Harderwijk (Gelderland) door de rechtbank in Zutphen failliet verklaard. Als curator is aangesteld mr. C. Bijl. Het insolventienummer van deze zaak is F.12/405. De (hoofd)activiteit van Post Harderwijk Bv is vervoer over land.

Er zijn (nog) geen verslagen beschikbaar.

Algemene informatie over de failliet

Naam:

Post Harderwijk Bv

Plaats:

Harderwijk

Provincie:

Gelderland

Status:

Faillissement

KvK nummer:

08015035 (Oost Nederland)

Insolventienr.:

F.12/405

Rechtbank:

Zutphen

Rechter-commissaris:

mr. J.S.W. Lucassen

Vestigingen:

1

Medewerkers:

315

Rechtsvorm:

Besloten vennootschap

Datum oprichting:

10-08-1966

Gestort kapitaal:

€ 38.118 / € 38.118

BTW nummer:

NL001191184B01

Website:

http://www.post-harderwijk.nl

E-mail adres:

info@post-harderwijk.nl

Telefoon:

0341-424302

UWV district:

District Oost - Vestiging Arnhem

Gemeente:

Harderwijk

Branche

Soort

Omschrijving

Groep

Vervoer en opslag

Hoofdcode

Vervoer over land (4941)

Nevencode

Gespecialiseerde werkzaamheden in de bouw (4312)

Vestigingen / adressen

Sinds

Soort

Adres

27-08-2012

Vestigingsadres:

Harderwijkerweg 266

3845LD Harderwijk

Toon op kaart

Publicaties

Verslagdatum

Kenmerk

Omschrijving

27-08-2012

zut.12.405.F.1300.1.12

Uitspraak faillissement op 24 augustus 2012

Gerelateerde ondernemingen

Relatie

Insolventienr.

Naam

Status

Zelfde KvK nummer

S.12/8

Post Harderwijk Bv

Surseance

Moederbedrijf

Post Groep B.V.

(N.v.t.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Bericht verwijderd !!

Waar slaat dit nou weer op de man werkt er en is (nog) van niks op de hoogte

Dat is hem niet te verwijten , hij doet gewoon zijn werk in de veronderstelling dat de hele toko nog draait immers er deze man niks gezegd

Om nu te zeggen dat hij als een "kip zonder kop" reageert raakt kant nog wal

Misschien zou jij je woorden eens wat beter overwegen moeten voordat jij (probeert) hier wat neer te kalken .....:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik maak uit die jongen/man zijn woorden op dat ze vanavond een vergadering/bijeenkomst hebben en ga er maar van uit dat ze daar het trieste nieuws zullen horen.

Ik hoop voor een ieder die daar werkt dat er inderdaad een overname kandidaat is zoals hij zegt en ze gewoon door kunnen gaan met hun werk.

Ik zou er in ieder geval zo weer solliciteren mocht het nodig zijn.

bewerkt door Knoalster
quote verwijderd, staat er direct boven
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chauffeurs worden ontwetend gehouden. En 'positive' dingen verteld.

Want stel het failisament word om 11.00 uitgesproken, en je vertelt het je chauffeurs gelijk, zullen er erg weinig die dag nog volmaken.

En in het geval van Post, zonde misschien dat ze failliet zijn, maar het werk verdwijnt niet.

Een ander zal het werk dan overnemen, of er komt een doorstart.

De een ze dood, is de ander zijn brood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En in het geval van Post, zonde misschien dat ze failliet zijn, maar het werk verdwijnt niet.

Een ander zal het werk dan overnemen

Momenteel is de hoevelheid werk in die sector zo minimaal dat de aantallen auto's van een bedrijf als dat van Post echt niet gemist worden.

Dus mocht er geen doorstart/overname komen, wat ik me niet kan voorstellen, dan is er geen conculega die er auto's/personeel extra bij gaat inzetten op korte termijn. Zo wie zo niet voor het nieuwe seizoen gaat beginnen, dus ergens rond april.

Maar het blijft natuurlijk triest voor de mensen die er bij betrokken zijn.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja zo is het ook wel weer Willem maar je zult maar een hypotheekje hebben en er jaren gewerkt hebben ....dan wordt het nog knap spannend tegenwoordig

Ben ik met je eens.

Maar aan de andere kant, wie het werk ook gaat doen, daar kan dan misschien een werkeloze chauffeur aan de gang.

En wat Jan dan zegt, het is op dit moment zeer rustig in 'dat' werk.

Nu valt een best groot bedrijf als Post om. (Jammer.)

Maar aan de andere kant, voor de sector is dat wel ''beter''

Dat werk wat Post had gaat dan naar die andere bedrijven, die het rustig hebben, en krijgen het iets drukker.

Stel er rijden daar rond Harderwijk en omgeving 10 bedrijven met 500 auto's.

En zoals Jan schrijft, is het niet druk.

Is het dan beter om met al die 500 auto's de tijd maar zien tevullen.

Of is als een Post afvalt met 50 auto's beter voor die andere bedrijven. Want die krijgen dan theoretische 10% meer werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ben ik met je eens.

Maar aan de andere kant, wie het werk ook gaat doen, daar kan dan misschien een werkeloze chauffeur aan de gang.

Ik ben het met je posting niet eens.

Maar ik respecteer je mening.

Ben je het nou wel of niet met Hendrik eens Willem ??
:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden