[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

1 vandaag. werkelozen


klotskop

Recommended Posts

  • Forumlid

met verbijstering heb ik gekeken naar 1 vandaag.

Vvd wil hollanders die werkeloos zijn laten verhuizen naar limburg om asperge te steken.

Ha haaa, mijn vrouw wil ook een centje bij verdienen ,dus hier in de omtrek geinformeert, maar het hoogste bod wat ze per uur kreeg was 2 euro netto. de boeren rijden met bussen met polen van het ene veld naar het andere, ja zo gaat het in de transport ook. Ze zitten echt niet te wachten op ons volk .

Ik snap nu nog niet dat de media en politiek eindelijk eens inziet wat er in de samenleving gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

maar nu gaat het per uur met oostblokkers.

Nou wil ik niet veel zeggen, maar als mensen beginnen over Oostblokkers en urengeld, dan denk ik altijd maar, die weet ook niet waar die het over heeft.

Maar goed, jou vrouw was er geweest, en kreeg tehoren 2 Euro NETTO per uur.

Oostblokkers zijn blijkbaar erg domme mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wij hebben het met een man of 6 een dag gedaan

en de opbrengst mocht naar de voetselbank

Ik doe er wel eens wat voor

Het steken gaat per kg Als je een goed veld hebt en is mooi weer

En je rekent het om kun je ongevver 15 Euro per uur halen

Zeg er bij Dat hou je niet lang vol.En iedereen kan het niet

Heb het vroeger zo veel gedaan De velden zijn niet altijd even goed

Maar die polen worden niet slecht betaald

Meestal Als het af gelopen is Worden de kg,s op geteld

En handje contant af gerekent.De boer betaald zijn belasting er over

En die pool gaat weer netjes naar huis En betaald belasting in Polen

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
met verbijstering heb ik gekeken naar 1 vandaag.

Vvd wil hollanders die werkeloos zijn laten verhuizen naar limburg om asperge te steken.

Kassenproject mislukt: werklozen Westland mogelijk eerst in proefkas - Binnenlands Bestuur ==> was (mede) een idee van een PvdA-wethouder, een goed bedoeld, maar mislukt plan. En de VVD gaat nu opnieuw het wiel uitvinden, verkiezingsretoriek ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En ook:

Onderzoek: bijstandontvangers laks met zoeken baan

donderdag 16 augustus 2012 19:44

Nederlanders met een bijstandsuitkering denken te vrijblijvend over sollicitatieplicht. Uit onderzoek blijkt dat 43 procent van de bijstandontvangers het vooral belangrijk vindt dat ze 'zin hebben' in werk dat hun wordt aangeboden.

Bovendien vindt bijna 49 procent van de uitkeringsgerechtigden dat een baan geen lange reistijd mag hebben. Tijdelijk werk wordt niet meer voor vol aangezien, blijkt uit onderzoek van het ministerie van Sociale Zaken.

Bron ( << klik !! < )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor dat geld krijg je een varken nog niet het land op:D

Deze ipv ''Een zak cement weg brengen kan iedereen'',

bai the way, die Huub is zo dom nog niet, hij drukt het af en toe een beetje krom uit:D

Ene de waarheid is soms hard:p

En zo is het..... Ik ken mensen hier die stommere dingen het net op slingeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met verbijstering heb ik gekeken naar Één Vandaag.

VVD wil Hollanders die werkeloos zijn laten verhuizen naar Limburg om asperge te steken.

Hmm... Weet je waar dit wel een beetje op lijkt... Het land bestaat inmiddels niet meer, is nu samengevoegd. Het was een échte heilstaat, omringd met het IJzeren Gordijn. Het land bestond van 1949 tot 1989. Juist de DDR!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Voor dat geld krijg je een varken nog niet het land op:D

Deze ipv ''Een zak cement weg brengen kan iedereen'',

bai the way, die Huub is zo dom nog niet, hij drukt het af en toe een beetje krom uit:D

Ene de waarheid is soms hard:p

Jij weet wel waar het over gaat

En daar gaat het om En iedereen kan er niet tegen

Maar iedereen springt ook niet in een put

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tijdelijk werk wordt niet voor vol aangezien ... logisch .. na tijdelijk werk kom je weer in het cirquit van de aanvraag terecht die tot 6 weken kan duren .... wie kan iedere keer na tijdelijk werk van een paar weken/maanden die periode overbruggen?

De reistijd is het vast niet alleen === reizen kost ook GELD.

Zeg je woont in Haarlem ... en moet gaan werken in Utrecht ... da's qua reistijd nog best te doen.

Prijskaartje van de NS 300 euro!!!

19,20 per dag als je losse kaartjes zou kopen.

19,20 = netto gezien moet je daar toch al snel minimaal 2 werkuren voor opzij leggen ................

NIET iedere werkgever en/of uitzendbureau vergoed reiskosten!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wie moet z'n auto verkopen?

Iemand die een uitkering heeft?

Hangt van de waarde af van het voertuig.

In de bijstand mag je meen ik als gezin een vermogen hebben van 11.370 euro.

Als alleenstaande zonder kinderen is dat 5.685,-

Dat eigen vermogen zit niet alleen in eventueel spaargeld ... maar ook een auto valt onder dit eigen vermogen.

JA, het kan dus zijn dat om in aanmerking te kunnen komen voor de Bijstand je de auto zou moeten verkopen ... om dan eerst al het geld/vermogen wat je hebt boven de vrijstelling op te eten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hangt van de waarde af van het voertuig.

In de bijstand mag je meen ik als gezin een vermogen hebben van 11.370 euro.

Als alleenstaande zonder kinderen is dat 5.685,-

Dat eigen vermogen zit niet alleen in eventueel spaargeld ... maar ook een auto valt onder dit eigen vermogen.

JA, het kan dus zijn dat om in aanmerking te kunnen komen voor de Bijstand je de auto zou moeten verkopen ... om dan eerst al het geld/vermogen wat je hebt boven de vrijstelling op te eten!

Je vergeet nog iets Het eigenhuis De hypotheek

Als je dat heb kom je niet in aan merking voor een normale wwb uitkering

Je kunt wel een leen wwb ontvangen Het nadeel hier van is Die is een stuk lager

Want met verkoop huis En wat er over is Dat moet terug betaald worden aan de wwb

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dus zet iedereen in de bijstand zijn auto op iemand anders zijn naam.

Maar dan nog zul je eerst het bedrag wat de Soos denkt dat de wagen waard is .... moeten opeten voordat je in aanmerking komt voor een bijstandsuitkering. maw je kunt dus niet je wagen 'onder de prijs' verkopen / op een andere naam zetten.

TENZIJ je het al lang van te voren ziet aankomen .... de Bijstand ambtenaar wil immers gegevens zien = bankrekeningen etc tot 3 maanden terug of is het inmiddels al 6 maanden?

Als je het dus ziet aankomen dan zou je inderdaad 'vermogen' onder je matras kunnen leggen.....

"Iedereen" vind ik wel een groot woord.

Auto = kost immers ook verzekering, wegenbelasting .... en onderhoud.

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die dit van 1100 netto maandinkomen zich kunnen veroorloven. Maar ja, er zullen ongetwijfeld gevallen van dat soort fraude zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden