Spring naar bijdragen

Terreinrijden heerlijk


664Freedom

Recommended Posts

Ik heb het jarenlang als hobby gedaan, ik heb een aantal toyota's gehad, 2 maal landcruiser en een hi-lux. Super, alleen jammer dat het hier in Nederland eigenlijk nergens meer kan. Ik zal wel eens wat foto's scannen en hier plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb het jarenlang als hobby gedaan, ik heb een aantal toyota's gehad, 2 maal landcruiser en een hi-lux. Super, alleen jammer dat het hier in Nederland eigenlijk nergens meer kan. Ik zal wel eens wat foto's scannen en hier plaatsen.

Gewoon bij een boer vragen of het in zien weiland mag

Meestal gaat dat maar een keer

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon bij een boer vragen of het in zien weiland mag

Meestal gaat dat maar een keer

Huub

Dan rijd je 3 rondjes en heb je het ook wel gezien. In de westhaven in Amsterdam had je een mooi terrein, nu moet je al naar de Ardennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat een sukkel om met gewone weg banden daar te komen, en die boer gaf direct veel te veel gas en dan eerst tot je klote er in werken voor je stopt.

Zo'n Belarus kan een boel hebben maar word ook op de zij lijn in de tankfabriek gemaakt dus dan weet je het gewicht..........zeer zwaar dus.

Ik zit ook voor de Fun wel in het terrein met mij avatar, ondanks dat ik geen sperren heb op de assen kom ik verder dan de nieuwere Landrovers met alle toeters en bellen en dat met een 3 cilinder 2 stroke van maar 40 pk (nadeel is van deze motor dat je niet net als een 4 takt laag in toeren kan valt gewoon dood dan).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Daar mag het wel en in nl regelland niet.

Ach..soms mag het wel, wat zeg ik: moet het wel. Want als het druk is rij ik voor het werk soms met zo'n beer uit Benschop (Hoogeveen)

10 x 8 en vaak ruim boven de 50 ton. Dat is soms heftig terreinrijden. Een enkele keer kom je niet via de openbare weg en dan zit er nog meer op. Technisch GWV is 66 ton. En dat voor een solowagen.. Leuk speelgoed hoor.

En in het weekend start ik de KTM ( 2 x 1 ) vaak om wat rond te raggen door het veld. Ook wel eens in de buurt van Hoogeveen, maar die baggerplas ken ik niet?

Overigens hebben die Russen ook wel erg lompe tractoren. Ben de naam van die dingen vergeten maar ze reden vroeger ook veel in de DDR. En je ziet ze hier ook wel eens. Een loonwerker in de buurt heeft er één.

Machtig mooi om te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En in het weekend start ik de KTM ( 2 x 1 ) vaak om wat rond te raggen door het veld. Ook wel eens in de buurt van Hoogeveen, maar die baggerplas ken ik niet?

http://www.baggerpark.de/

Bij Zwartemeer de grens over, de A31 op richting Bremen/Emden 1e afslag eraf, bovenaan rechts na ca. 2 km links, net voor de A31 aan de linkerkant. Goed half uur vanaf Hoogeveen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Overigens hebben die Russen ook wel erg lompe tractoren. Ben de naam van die dingen vergeten maar ze reden vroeger ook veel in de DDR.

Bedoel je deze? Het is een Kirovetz K700. Maar daar wil je niet mee rijden. Gemaakt om 2 keer per dag te schakelen, maar ongelovelijk sterk.

[ATTACH=CONFIG]46305[/ATTACH]

En je ziet ze hier ook wel eens. Een loonwerker in de buurt heeft er één.

Machtig mooi om te zien.

Bedoel je die man die vlak bij het herinneringscentrum zit/zat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ah..is het aan de andere kant van de gruppe! We kwamen nog wel eens in Wesuwe-Siedlung, da's in de buurt.

Maar dat word me toch wel wat te gek met de KTM..heb geen speciale aanhanger voor motoren. Rij dus overal solo naar toe.

Trouwens: ik kwam je nick ook vaak tegen op het EPC forum. Laatste tijd nooit meer. Ban? :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Bedoel je deze? Het is een Kirovetz K700. Maar daar wil je niet mee rijden. Gemaakt om 2 keer per dag te schakelen, maar ongelovelijk sterk.

[ATTACH=CONFIG]46305[/ATTACH]

Bedoel je die man die vlak bij het herinneringscentrum zit/zat?

Juustem. Die tractor bedoelde ik. En ook die loonwerker. (met z'n Engelse LTD registratie)

Ik zat eens vast tijdens aardappel laden bij Hooghalen. Nou, hij had een grote tractor en zou me er wel ff uittrekken.

Komt me daar zo'n gevaarte aanrijden. Maar het achteruit rijden naar m'n trekker om aan te haken duurde een eeuw.

Heeft wel 100 x geprobeerd om hem in z'n achteruit te krijgen. Lukte niet en stapte toen maar uit en ging met een breekijzer onder het apparaat liggen en wrikte de bak zo in z'n achteruit.

Maar sleepte de volle combinatie zo naar de weg, dat wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nee, te druk voor, en vond het niet gezellig meer, lees nog wel eens mee, t'is net een kindercreche :ja:

Geweldig :) dat epc zelfs hier word besproken Hahaha ze hebben daar stress van de creche :) kleuters gebruiken hun verstand soms nog beter haha

ON TOPIC : Wat is nu de allerbeste offroader volgens jullie ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden