[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Traumaheli naar Leiderdorp voor gevallen vrachtwagenchauffeur


Fred N

Recommended Posts

  • Forumlid

LEIDERDORP -

Een traumahelikopter is zaterdagavond ingeschakeld bij een ongeval met een vrachtwagenchauffeur bij winkelcentrum De Winkelhof in Leiderdorp.Door nog onbekende oorzaak is de chauffeur van zijn laadklep afgevallen tijdens het lossen van zijn goederen bij de Digros te Leiderdorp.

Lees meer

Leidsch Dagblad - Traumaheli naar Leiderdorp voor gevallen vrachtwagenchauffeur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tsja je kan lelijk vallen, en dan nog niet dat er nog wat OP je kan vallen. Zo'n supermarktkarretje is nog best knap qua gewicht. Ik rij daar altijd langs als ik naar m'n werk moet en het is een bijzonder kutpunt om te moeten lossen. Het is een soort steeg die je in moet die best krap is. Vanaf de 2baansweg af erin is al lastig, want het is bijna een 180 graden draai die steeg in, met een kruisend fietspad. Eruit is ook krap maar dan kom je uit op een kruispunt voor een stoplicht met wat meer ruimte. http://maps.google.nl/maps?q=leiderdorp&hl=nl&ll=52.162396,4.530584&spn=0.004535,0.011362&sll=51.992171,4.494086&sspn=1.158518,2.90863&hnear=Leiderdorp,+Zuid-Holland&t=m&z=17&layer=c&cbll=52.162343,4.530662&panoid=9-o41xSMy_L-nrCNUjSvMA&cbp=12,66.85,,0,7.18 is het goed te zien, naast de BP pomp zit de ingang van die laad/lossteeg. Maar dit geheel terzijde van het ongeval maar ik heb me al meerdere malen verbaasd hoe debiel dit gemaakt is. Hoop dat de beste man er goed bovenop komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

deze beste man heeft( na wat ik begrepen en gehoord heb van mijn vriend = collega) hersenletsel en vanaf halverwege zijn borst van alles gekneusd ed.. is al paar keer geopereerd en dacht dat er nog wat operaties zouden gaan volgen... de revalidatie zou ook nog wel ff duren..

helemaal precies weet ik het niet, weet alleen wel dat ie niet erg lekker/goed der uit is gekomen... en dat ik nog van geluk mag spreken toen ik van de laadklep ben afgestuitert en alleen mijn knie in puin had...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ai ...

Is ook bekend waarom hij gevallen is?

Misstap tijdens zijn werkzaamheden ..... of .... misschien ff een 'flauwte' gehad en daardoor gevallen?

Ooit zelf van een laadklep gevallen omdat de klant de laadklep wilde bedienen = verkeerde knopjes dus.

Had nogwal wat beurze plekken toen en de aquaria lagen in diggelen ...

Andere keer knie erg bezeerd <heb daar nogwel eens last van> (goederen stonden normaal gezien vastgeschroefd aan de pallet/deze keer dus niet, moet je niet willen tegenhouden maw) ..... wilde het bedrijf waar het gebeurde een ambu bellen, hoefte voor mij niet ... hele dag m'n kiezen op elkaar gehouden en rit afgemaakt; achteraf niet erg slim maar goed ... paar weken ziektewet (hm kantoorwerk) ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden