[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

oldenburger peize


rikkert

Recommended Posts

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
op de boot van puttgarden naar rodby v.v. heb ik regelmatig een trein (passagier) zien staan.

de brug over de storrebelt heeft een spoorbaan en naast de brugverbinding tussen kopenhagen en malmo ligt ook een treinspoorverbinding.

dus dat er nu trailers via het spoor naar zweden gaan is niet zo raar te noemen

Hier sta ik op de boot met de trein ernaast.

post-6124-1394789211,4207_thumb.jpg

En bij deze gelijktijdig oprijden.

post-6124-1394789212,2603_thumb.jpg

Groet Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Schijnt dat de Wit uit Hillegom paar auto's en chauffeurs heeft overgenomen van Oldenburger die op Frankerijk reden

Wat jij bedoelt is John de haas wat ze hebben over genomen. Maar dat heeft hier niks mee te maken verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zeg je Oldenburger, zeg je magneten. Maar daar lezen we hier weinig over. misschien werkt de magneten truuk niet meer en gaan ze daarom maar op de trein. geen magneet nodig, geen 2e chauffeurspas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast DieRooie

kwam er toendertijd wel eens een paar karren voor duitsland halen...

en in die periode nam oldenburger alles over...

ben vlakdaarna uit t bloementransport geraakt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een chauffeur vd wit vertelde mij dat ze bericht op boordcomputer hadden gehad dat 4 auto's en 7 chauffeurs en het werk op Frankrijk van oldenburger hadden ovetgenomen en dat de wit vrijwilligers zochten om bloemen te gaan rijden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Om ook een reactie te geven;

Hetgene wat RobNiat verteld klopt, Vooijs auto's, chauffeurs en werk zijn overgenomen door de Wit. Vooijs zelf doet alleen nog de handel, de Wit verzorgd het transport.

Als in reactie op andere berichten;

-bij de Wit zitten nu 2 planners op kantoor van Goes/Berbee (die het werk eigenlijk aan Breewel had verkocht), die hun klanten hebben meegenomen

-de chauffeurs van de Wit hebben alleen een vraag gehad, via de boordcomputer, wie er interesse heeft om met z'n 2 op 1 auto te gaan rijden. Voor zover ik weet is er niets gemeld over bloemen.

Er is mij verders niets bekend van Oldenburger, alleen dat die mannen het werk richting Zuid-Europa deden verkloten (te laat komen bij klanten etc.)

Voor zover mijn bron, die mij dit nuchter en niet aan een stamtafel vertelde.

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij de ESA in marum staat een nieuwe daf met nieuwe zeilen oplegger van Oldenburger Peize

Meerdere. ;) en niet iedere dag dezelfde. Ben wel benieuwd wat een koelvervoerder daar mee wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

als je het wil weten moet je bert bellen.

ik weet van niets.

ik werk er helaas niet meer.

en van tautliners is al helemaal niets bekend denk dat het om fritom gaat is iets heel anders.

en die groene oldenburg trailers is een foutje er vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Die bedoelde ik inderdaad! :cake:

Doet Oldenburger dat werk nog?

Oldenburg doet geen hilverda de boer meer, althans, niet op frankrijk want dat hadden ze in no-time verkloot. Hadden al het werk en de auto's incl. chauffeurs van hilverda de boer. maar als je eind van de ochtend ff bij lyon aan komt bij klanten die het om normaliter rond 5u krijgen omdat de auto al bij metz begon met lossen, tja dan gaan mensen klagen hè. Breewel en Timetrans laden daar nu frankrijk. Timetrans zijn vaste klanten en de rest doet breewel. Ze staan er nog wel te laden, maar dan scandinavie voor zover ik weet.

bewerkt door deMoer
typfoutje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden