Spring naar bijdragen

Het forum factureert nu..


Nr one

Recommended Posts

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Volgend jaar goed:D

Moet je eerst sparen......

Maar met die renee ben ik een beetje klaar. Het is net of die liever geen chauffeurs meer als klant heeft. Als je nu naar de overkant loopt kun je voor een paar euro een gezonde warme hap krijgen. Je moet alleen even naar binnen lopen en iets mompelen over je pasje die nog thuis ligt.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Tsjongejonge.

61 posting die direct of indirect over een forumregel/voorwaarden gaat.....

Het CF heeft middels een algemene voorwaarden lijst een bepaalde regel.

Door lid te worden/blijven van dit forum ga je accoord met deze regels.

Ben je het er niet mee eens......OPSODEMIETEREN, maar zit dan niet de beheerders af te zeiken!

Gooi d'r maar een slot op freddy, want jouw punt staat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

:D.. wel erg kort door de bocht zoals Murphy het omschrijft, maar dat zou ik inderdaad ook zo kunnen melden.. :D :D

Ik had dit topic niet hoeven openen en ook de discussie niet hoeven aangaan.. Maar ik heb er bewust voor gekozen om nogmaals te benadrukken dat het forum niet bedoelt is voor reclame maken.. Wil men reclame maken stuur een PB.. wil men gratis reclame maken ? stuur een pb.. Nee, heeft men al.. Ja kan men met een goed verhaal krijgen. Maar ga niet klakkeloos spammen.. Want het kan je een factuur opleveren waar je niet op zit te wachten.

Men kan wel stoer roepen dat ze toch niet betalen of hoeven te betalen. Maar waarom zou je het risico willen lopen als het met een simpele PB ook geregeld kan worden.

Zoals eerder al aangegeven, we hebben de man echt niet de hoofdprijs gefactureerd en dat is ook niet de bedoeling om iemand extra op kosten te jagen. Er is een punt gemaakt, er is nu ook daadwerkelijk voor de eerste keer gefactureerd en we hopen dat het daar bij blijft.. Simpelweg omdat we een zo schoon mogelijk forum willen houden.

Gasten zien de meeste reclame, voor leden is het mijns insziens best wel te doen zo.. Met dank aan de admins die er ook goed bovenop zitten en reclame uitingen snel verwijderen.

Berichten in Wasstraten en mijn bedrijf enzo zijn we niet eens moeilijk in.. Maar ook als men daar continu hun topic wil hoog houden zoals toen ging met dat restaurant, dan kan men verwachten dat we ingrijpen. We hebben de beste man toendertijd een voorstel gedaan, hij vond het te duur (wat overigens zijn goed recht was) en vond het onredelijk, dat is dan zijn keus en die respecteerden wij, zoals hij onze keus moest respecteren..

Daarom dus.. stuur een PB..

ben je niet helemaal zeker of iets door de beugel ken ? stuur een pb...

Wij zullen ook zeker niet iedere vorm van links of adressen gaan factureren.. soms is dat nu eenmaal goed of nodig voor het bijbehorende topic of verhaal en daar hebben wij 0% moeite mee... Alleen deze was puur als reclame bedoelt en is dus ook zo door ons behandelt.. Zoals ik dus al aangaf, dit topic is dus geplaatst om nogmaals duidelijk te krijgen dat klakkeloos plaatsen niet de bedoeling is.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik één kleine opmerking geven over de algemene voorwaarden? Niet om zeikerig over te komen maar laat er even een spellingscontrole doorheen lopen. Komt net even wat netter en professioneler over, mocht er bijvoorbeeld wel een geschil komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • Forumlid

Inmiddels weten we dat onze voorwaarden schijnbaar goed in elkaar steken..

Ook een heul groot bedrijf met advocatenteam en waarvan de eigenaar best wel heul veul centjes heeft hebben "zoals hun het noemen" onder protest toch eieren voor hun geld gekozen en gaan over tot betalen.. mits tegen finale kwijting.. :D :D .. Ik heb ze gemeld dat dat geen probleem is als hun niet meer gaan spammen op het forum maar eerst netjes het beheer vragen of zoiets wel of niet kan..

Dit even vermeld om nieuwe personen die denken te gaan spammen even na te laten denken alvorens berichten te plaatsen.. Wij gaan factureren en wij gaan als het moet tot aan de rechter...

Nogmaals : Vragen kost NIKS ..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden