[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ongeval Duitse A2, Autotransporter uitgebrand


goudvis

Recommended Posts

  • Forumlid

Wat een puinhoop en helaas een slachtoffer te betreuren

Transport Ongevallen - Nieuws - Twee vrachtwagens volledig uitgebrand bij ernstig ongeval op Duitse A2[+foto's]

WOLLIN/BRANDENBURG(D) - Na een zeer ernstig ongeluk op de Duitse A2 gisteravond zijn vrijdagochtend rond 6:00 twee rijstroken richting Berlijn weer vrijgegeven. Toch stond er nog steeds een file van meer dan een kilometer, meldt de politie van Potsdam.

Gisteren in de vroege avond voltrok zich een ernstig ongeval tussen het Duitse Wollin en Brandenburg daarbij brandden twee vrachtwagen volledig uit.

Een 52-jarige vrachtwagenchauffeur kwam hierbij om het leven. De andere vrachtwagenchauffeur, 44 jaar oud, is gewond overgebracht naar een ziekenhuis.

De snelweg werd voor maar liefst twaalf uur afgesloten. Omdat één van de vrachtwagens auto's vervoerde was er ook sprake van explosiegevaar.

Voor foto's van dit ongeval klikt u hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heel verschrikkelijk, wat een zooitje weer?! :eek: Er gebeuren in Duitsland wel zulke nare ongelukken he?! :rolleyes:

Voor m'n gevoel veel meer echt ernstige ongelukken dan in Nederland? Maar dat kan best gevoelsmatig zijn.

Als het daar in Duitsland raak is .. is het ook altijd goed raak het is er altijd stervend druk en ze gunnen elkaar geen meter asfalt :hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja... Het is wel waar! Ik ben pas nog een paar keer naar Frankfurt Oder geweest, maar hoe verder je richting Poolse grens komt, des te minder Duitsers/Nederlanders vrachtwagens zie je rijden! En ben je vlakbij Frankfurt Oder dan waan je je echt al in Polen. :zegtniets:

Dat is achter Bamberg net zo.

Dan krieoelt het van de Tsjechen.

En achter Nurnberg is het Hongaars wat de klok slaat.

Alleen richting Flensburg zie ik bar weinig Denen!:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ben gistermorgen om half 5 er langs gekomen richting berlijn. geen file gehad.

maar wat me wel opviel donderdag middag gister vanaf porta westfallica tot voorbij magdeburg inhaal verbod.

en vanaf braunsw. tot lauenau inhaal verbod. word er niet beter op dus.

maar niet verwondelijk, na al die ongelukken de laatse tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die MAN brandweerwagen op 1:49 zou toch bij ons in het museum staan ?? Lijkt me een erg oud ding.
Ja maar toch, hij was toch van dienst ;) . In 1990 zag ik in Dresden bij een ongeval ook nog Wartburg's en een voorhistorische fototoestel :ja: , zo nog een met een flitslamp van 10cm diameter bovenop :stom: Nog echt Oost Duits .
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
inhaal verbod. word er niet beter op dus.

maar niet verwondelijk, na al die ongelukken de laatse tijd.

Ik heb altijd het idee dat er juist ongelukken gebeuren door dat inhaalverbod. Men zit dan te duwen op elkaars bumper (oke mag niet, maar het gebeurt...) Laat gewoon lekker iedereen zijn eigen tempo rijden, dat scheelt een hoop stress en kop-staart botsingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden