[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Opening Truckparking Rotterdam Waalhaven.


goudvis

Recommended Posts

  • Forumlid

Stond gisteren nog aardig vol. Nu moet er worden betaald. Parking was vandaag leeg.

Transportnieuws - Beveiligde Truckparking Rotterdam geopend door minister Opstelten

ROTTERDAM - Dinsdagmiddag 25 september heeft minister Ivo Opstelten Truckparking Rotterdam officieel geopend. Dat gebeurde op Truckparking Waalhaven aan de Beatrix de Rijkstraat, goed voor 124 parkeerplaatsen. Truckparking Rotterdam bestaat verder nog uit twee bewaakte parkeerplaatsen in de Botlek – bij het distripark en bij Restaurant de Punt - van ieder 85 parkeerplaatsen.

Truckparking Rotterdam past in het streven van het Havenbedrijf naar een veilige en efficiënte haven. Het biedt een veilige ......................

VIDEO - Truckparking Rotterdam opent deuren - TTM.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Ja hèhè ja vol voor het plaatje voor de hoge heren vanmorgen om 5.30 stonden er nog 6 waarvan 2 van de rijke voor opvulling vanmiddag om18.00 in botlek op parking NUL !! We zijn Weer 15 jaar terug in de tijd oostblokker schijt nu weer onder de auto langs de straat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Allemaal wel leuk, €10,- per nacht, maar ik zie een (MOE)chauffeur dit nog niet zo snel betalen. Gevolg: Ze blijven op hun vertrouwde plekje staan.

Ehhhh, dit was hun vertrouwde plekje. Tot voor kort gratis en nu moeten ze er voor betalen. Heb begrepen dat ze nu naar Vlaardingen (recreatiegebied ?) gaan. Daar shijnt plek te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super geregelt daar in Rotterdam.

Geen parkeerplaatsen voor vrachtwagens gevaarlijke stoffen in Rotterdams havengebied

ROTTERDAM – De recente opening van Truckparking Waalhaven aan de Beatrix de Rijkstraat in Rotterdam zorgt voor emotie bij gevaarlijke stoffen chauffeur Felix van der Ploeg. Hij werkt bij De Rijke vloeistoffentransporten en vindt het vreemd dat er in de Havenstad geen parkeermogelijkheden zijn voor chauffeurs die gevaarlijke stoffen vervoeren.

"Hoe is het mogelijk dat in de Rotterdamse haven dat vol gebouwd is met petrochemische industrie er op de bewaakte truckparkings geen gevaarlijke stoffen mogen staan?", vraagt hij zich af.

En vervolgt: "Kunt u mij uitleggen en vertellen waar ik dan mag parkeren voor de nacht zonder dat ik overvallen of weggestuurd wordt rond Rotterdam?"

"Bijvoorbeeld als ik bij de Shell Pernis moet laden en ik mag volgens de rijtijdenwet tot 21:00 uur werken Stel dat ik om 17.00 uur bij Shell aanwezig ben en het laden van de gevaarlijke stof duurt 3,45 uur, dan kan ik nergens parkeren. En moet ik de rijtijdenwet overtreden om een parking op te zoeken buiten Rotterdam."

"Volgens mij kan dat nooit de bedoeling zijn van dit geheel. Als ik wel ga parkeren dan word ik weggestuurd. Want met gevaarlijke stoffen is geen rekening gehouden."

Terreinen zijn er niet

"Op Truckparking Waalhaven mogen vrachtwagens met gevaarlijke stoffen inderdaad niet parkeren. Dan moet het terrein ingericht zijn voor ADR (Accord européen relatif au transport international des marchandises Dangereuses par Route) en dat zijn wij niet", beaamt operationeel manager Wouter van Hest van beheerder PCH Dienstengroep uit Apeldoorn.

Elders zijn er volgens hem evenmin parkeerplaatsen voor vrachtwagens met gevaarlijke stoffen. "Ik weet dat het Rotterdamse Havenbedrijf er in een vergevorderd stadium mee bezig is. Want er komen regelmatig vragen over."

"Als de vraag bij ons komt om een parkeerterrein met ADR te beheren dan is dat voor ons mogelijk. Het terrein moet dan onder andere 24 uur per dag bemand zij. Dat doen wij elders in het land al. Maar hebben geen parkeerterreinen met ADR", stelt Van Hest.

Transportnieuws - Geen parkeerplaatsen voor vrachtwagens gevaarlijke stoffen in Rotterdams havengebied

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ja als ik 10 euro zou moeten betalen en ik krijg er niks meer voor terug als een douche zou ik ook een andere plek zoeken

Bij ons(bij mijn werkgever) krijg je een flinke bolwassing en misschien wel de rekening van de zeilreparatie als je ergens wild parkeert en er is toch een bewaakte parking in de buurt.:ja::ja::D:D

Reken nu zelf eens;een douche kost ook 1 a 2 euri,blijft er nog 8 euri over,als je 11 uur staat is dat € 0,72 per uur,wat wil je dan?nog geld toe??:eek:

En als je baas dit niet wil betalen is hij het doodschoppen niet waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Allemaal wel leuk, €10,- per nacht, maar ik zie een (MOE)chauffeur dit nog niet zo snel betalen. Gevolg: Ze blijven op hun vertrouwde plekje staan.

Waarom niet Kevin?als je elders in Europa kijkt op bewaakte parkings staan daar ook genoeg MOE landers hoor,zoals in Macdrid,Barcelona,Parijs Lyon of Langres.

je ziet ze alleen niet zo snel in t restaurant,maar dat is wat anders.

IK ken zelfs een routier in frankrijk waar ze wel binnen komen eten,de baas schrijft hun een bonnetje voor,,,parking securise,bewaakt parkeren en hun kunnen dat blijkbaar inleveren.

Maar weet je wat erg is? zoals wat jaren geleden regelmatig gebeurde op plaatsen zoals Via Brunetti in Milaan:buiten de poort parkeren en dan binnen een bonnetje proberen te scoren voor parkeerkosten om op t kantoor te declareren,en als de autto dan gestopoen werd waren ze kwaad op de baaas daar omdat hij daar geen medewerking aan verleende.En dat waren geen MOE laqnders hoor,die hadden gewoon NL of B op het nationaliteits schildje staan.

Dat het fenomeen bewaakte parkings überhaupt moet bestaat is droevig hoor,maar als men probeert om op deze manier de diefstal binnen de perken te houden moet men er wel gebruik van maken.

Groeten Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En die Opstelten ,die loser komt toch van Rotterdam en zou toch beter moeten weten.

Heb het altijd al een tifus stad gevonden, een chauffeurs onvriendelijke stad.

Opstelten "komt" van Utrecht en mocht een poosje burgemeester spelen in Rotterdam.

Ach, en zonder Rotjeknor waren er nog veel minder chauffeurs nodig, dusss.....!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
? zoals wat jaren geleden regelmatig gebeurde op plaatsen zoals Via Brunetti in Milaan:buiten de poort parkeren en dan binnen een bonnetje proberen te scoren voor parkeerkosten om op t kantoor te declareren.

Dat was meer omdat de dames buiten geen bonnetje wilden uitschrijven voor tijdelijke parking van een centimetertje of 17....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoezo hebben MOE chauffeurs geen cent te makken:

AD.nl

Nepagenten hebben in woensdagochtend weer toegeslagen op een parkeerplaats langs de A50 in Sint-Oedenrode (Noord-Brabant). Een Oekraïnse vrachtwagenchauffeur (33 jaar) werd met een smoes beroofd van 15.500 euro.

Wie van ons heeft ruim 15duizend euro op zak???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hoezo hebben MOE chauffeurs geen cent te makken:

AD.nl

[/b]

Wie van ons heeft ruim 15duizend euro op zak???

Dat zeg je nu Normaal niemand

Vergeet niet deze mensen moeten alles contant betalen Onderandere de Diesel olie.Iedereen weet wat het kost

Heb vroeger veel oostblok gereden Daar moest ik ook alles contant betalen

En ging je door naar het midden osten Kom je daar aan te kort.Wat jou TIR is niet in ieder land geldig

Dat zal nu wel verandert zijn Maar de borg moest er wel zijn

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik 15 rooie in mijn beurs had zitten ging ik in ieder geval niet mijn eten klaar maken op een gasfles buiten de wagen.

Niet?

Als jij van je werkgever 15duizend contant moet ontvangen van een klant, dan wil je werkgever die 15duizend ook graag ontvangen als je terug ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Niet?

Als jij van je werkgever 15duizend contant moet ontvangen van een klant, dan wil je werkgever die 15duizend ook graag ontvangen als je terug ben.

Ik zou mijn mensen die 15 rooie niet laten incasseren. Dat is vragen om problemen. Wellicht ben ik iets te slecht van vertrouwen maar heb al wat dingen voorbij zien komen. Kat niet op het spek binden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou mijn mensen die 15 rooie niet laten incasseren. Dat is vragen om problemen. Wellicht ben ik iets te slecht van vertrouwen maar heb al wat dingen voorbij zien komen. Kat niet op het spek binden.

Waarom denk je dat chauffeurs contant moeten ontvangen?

Niet vanwegen betrouwbare klanten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden