[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Opening Truckparking Rotterdam Waalhaven.


goudvis

Recommended Posts

  • Forumlid
Ik zou mijn mensen die 15 rooie niet laten incasseren. Dat is vragen om problemen. Wellicht ben ik iets te slecht van vertrouwen maar heb al wat dingen voorbij zien komen. Kat niet op het spek binden.

Ik heb wel eens geld weg gebracht Weet zeker dat het meer dan honderd duizend Euro was

Moest naar Belgie toe

Waar ik het af moest geven Wisten alles. Het koffer werdt na geteld.

En ik kon vertrekken. En had mijn plicht gedaan

En weet zeker dat zulke transporten nog vaak gaande is

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Ik zou mijn mensen die 15 rooie niet laten incasseren. Dat is vragen om problemen. Wellicht ben ik iets te slecht van vertrouwen maar heb al wat dingen voorbij zien komen. Kat niet op het spek binden.

Heb wel meer gebeurd. Kunnen het gelijk storten bij de dichtbijzijnde bank.

Bepaalde categorie klanten is altijd onder rembours. Is goedkoper voor hen dan overmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Denk eerder dat jij afgekeurd ben de auto prima in orde was

:nee: Auto was niet prima in orde.

Laadruimte kwam niet meer door de TIR-keuring:

post-11632-1394787347,122_thumb.jpg

En de kentekenplaat (voor) was niet goed leesbaar:

post-11632-1394787347,3195_thumb.jpg

Tja .., de ene keurmeester wil wel eens iets door de vingers zien, de andere is iets kritischer en gaat op z'n strepen staan. Dat is niet anders ....... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
:nee: Auto was niet prima in orde.

Laadruimte kwam niet meer door de TIR-keuring:

[ATTACH=CONFIG]49061[/ATTACH]

En de kentekenplaat (voor) was niet goed leesbaar:

[ATTACH=CONFIG]49062[/ATTACH]

Tja .., de ene keurmeester wil wel eens iets door de vingers zien, de andere is iets kritischer en gaat op z'n strepen staan. Dat is niet anders ....... :D

Briljant hahahahahahahahahahahaha LOLLOLLOLLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Een Deense vrachtwagenchauffeur is dinsdag ingereden op een Rotterdamse stadswacht op een Segway.

Segway_1067516d.jpg Foto: ANP

De stadswacht had de man erop gewezen dat hij op een plek geparkeerd stond waar dat niet mocht. Volgens RTV Rijnmond ging de chauffeur er daarna vandoor, waarop de stadswacht de achtervolging inzette. Daarbij reed de Deen op de Segway-stadswacht in.

De chauffeur werd uiteindelijk aangehouden en kreeg een boete van 750 euro.

bewerkt door Teddybeer
Spam en andere onzin weggehaald
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
@ Scania 440

Juist, het "probleem" verplaatst zich gewoon. Waardeloos systeem dat betaald parkeren.

Weer ff on-topic; Het valt mij sinds de opening van deze parkings op dat de laatste parkeerplaatsen voor Rotterdam, uit alle windrichtingen, nu reeds overvol staan met Vooral moe-landers!

Dus doel is bereikt voor de gemeente Rotterdam, de overlast is verplaatst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Eerst regels bedenken en invoeren waarvan de eerste de beste boerenl*l weet wat de negatieve gevolgen zullen zijn, om er dan naderhand achter te komen dat een nieuw probleem geschapen is.

Een nieuw probleem, wat vanzelfsprekend bestudeerd moet worden door allerlei commissie en alleen maar door nieuwe regels, met nog grotere negatieve gevolgen, moet worden opgelost.

Waar dan vervolgens weer een commissie voor in het leven moet worden geroepen om een volgend probleem te creëren, waar te zijner tijd wellicht ook weer een oplossing voor kan worden gezocht. Door weer een volgende commissie ....

Werkgelegenheid creëren en zichzelf in stand houden daar zijn ambtenaren goed in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Eerst regels bedenken en invoeren waarvan de eerste de beste boerenl*l weet wat de negatieve gevolgen zullen zijn, om er dan naderhand achter te komen dat een nieuw probleem geschapen is.

Een nieuw probleem, wat vanzelfsprekend bestudeerd moet worden door allerlei commissie en alleen maar door nieuwe regels, met nog grotere negatieve gevolgen, moet worden opgelost.

Waar dan vervolgens weer een commissie voor in het leven moet worden geroepen om een volgend probleem te creëren, waar te zijner tijd wellicht ook weer een oplossing voor kan worden gezocht. Door weer een volgende commissie ....

Werkgelegenheid creëren en zichzelf in stand houden daar zijn ambtenaren goed in.

Nu nog een andere avatar. :kiss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Transportnieuws - Actie tegen overlast parkerende vrachtwagenchauffeurs KW-haven

VLAARDINGEN - Het college van burgemeester en wethouders van Vlaardingen heeft besloten het gebied waar vrachtwagens mogen parkeren in de KW-haven te beperken tot 28 parkeerplaatsen. Het gaat hierbij om drie plekken in de Waterleidingstraat, twee langs de Oosthavenkade, drie naast de KW-haven Noordzijde en 20 trucks zonder oplegger op het voormalige terrein van Lensveld dat nu in eigendom van de gemeente is. Op de aangewezen parkeerplaatsen mogen vrachtwagens dag en nacht geparkeerd staan. In de rest van het gebied mag dit alleen van 08.00 uur tot 18.00 uur.

Het college heeft ook besloten de openbare weg rondom de KW-haven aan te wijzen als gebied waar het verboden is om in een voertuig te slapen of te kamperen. Alleen op het voormalige terrein van Lensveld geldt dit verbod niet. Hier wordt bovendien een dixi (toiletcabine) geplaatst. Het college treft de maatregelen in afwachting van de gemeentelijke plannen in de Rivierzone.

Wethouder Ruud van Harten meldt: "We krijgen veel reacties van ondernemers in het gebied die niet kunnen wachten op een oplossing. Gelukkig kan ik nu zeggen dat we met dit besluit direct aan de slag kunnen en gaan!"

Ondernemers en bezoekers van de Koningin Wilhelminahaven klagen er al geruime tijd over: vrachtwagenchauffeurs die er overnachten en overlast bezorgen. Een aantal overnachtende vrachtwagenchauffeurs gebruikt alcohol op straat, toiletteert in de openbare ruimte en parkeert de vrachtwagen op onwenselijke plekken. Kortom een situatie die veel overlast veroorzaakt. Door het realiseren van 28 parkeerplaatsen wordt de parkeersituatie gereguleerd en kan er beter door de gemeente op gehandhaafd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Binnenkort mogen vrachtwagens de vluchtstroken en rechterrijbanen op de ruit van Rotterdam als parkeerstrook gaan gebruiken.

Dan kunnen we foto's de wereld rondsturen van die Wereldhaven waar het zo verschrikkelijk druk lijkt dat vrachtwagens dagen staan aan te schuiven om hun lading af te leveren of op te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De parkeerplaatsen die zijn aangelegd zijn ware kunststukjes. Kwam vanmiddag langs de Botlek, Clydeweg. Schitterend, net zo mooi als in de Waalhaven. Alleen jammer dat ze de komende periode leeg zullen blijven. Het heeft genoeg geld gekost Havenbedrijf Rotterdam - Truck Parking De mannen waar ze voor zijn bedoeld schuiven wel een stukje op naar Albrandswaard, Vlaardingen, Barendrecht, Spijkenisse. Ongetwijfeld neemt men daar op termijn ook maatregelen maar dan schuiven ze een volgende gemeente op. De diesel die ze verstoken op zoek naar een gratis parkeerplek betalen ze niet zelf. De parkeerplaats wel. Dan is de keus voor hen gemakkelijk. Rijden, net zo lang tot ze wat gevonden hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden